folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Ergenekon Olayı Hakkında Bir Komplo Teorisi



Ergenekon Olayı Hakkında Bir Komplo Teorisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Keyr00t
    Keyr00t's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    iki saattir bütün yazılanları okuyorum ve gerçekten şaşırdım o kadar akp karşıtı olmuşsunuzki yıllardır ülkeyi sömüren illegal çalışan ülkenin anasını ağlatan bir örgütü ülkeyi zor durumda kurtaran devleti denetleyen adete bizim ülkemiz için cennetten özel gönderilmiş meleklerin kurduğu bi yapılandırmaya çevirdiniz :D:D Tayyip Erdoğan çıksa "Ne mutlu türküm diyene"  dese biz türk değiliz dersiniz:D o kadar abarttınızki işi iktidardaki bi partiye terör örgütü diyebiliyorsunuz neredeyse halkın yarısının seçtiği bi partiden bahsediyoruz bu arada siz oy vermediniz diye geri kalan halka "aptal ,salak, cahil, ülkenin durumunu bilmez, sonradan ayıkcaklar çok geç olacak, pişman olacak" şeklinde sözler söylüyorsunuz bunların bir kısmını sadece bu konuda gördüm daha beterlerinide okudum bumu sizin Cumhuriyet anlayışınız? nerde o milliyetçi gençler atatürkçü gençler?  senin taraftarı olmadığın partiye oy veren bu sıfatlara bürünüyor sizin gözünüzde hatta ve hatta ve şu gülüyorum TERÖR ÖRGÜTÜ BİLE OLABİLİYOR :D bide  terör örgütü olduğunu örtmek için aslında terör örgütü olmayan çok eski ülkeyi kurtaran bi kuruluş olan ( ergenekon) bir örgüte terör örgütü diyor:| çok zekice değilmi:D:D:D düşünün beyler düşünüün... biraz kendinizi yargılayın gerçek cumhuriyet anlayışınız atatürkçülük anlayışınız eşitlik ve demokrasi anlayışınız nasıl bi gözden geçirin..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Keyr00t bunu yazdı:
    -----------------------------
    iki saattir bütün yazılanları okuyorum ve gerçekten şaşırdım o kadar akp karşıtı olmuşsunuzki yıllardır ülkeyi sömüren illegal çalışan ülkenin anasını ağlatan bir örgütü ülkeyi zor durumda kurtaran devleti denetleyen adete bizim ülkemiz için cennetten özel gönderilmiş meleklerin kurduğu bi yapılandırmaya çevirdiniz :D:D Tayyip Erdoğan çıksa "Ne mutlu türküm diyene"  dese biz türk değiliz dersiniz:D o kadar abarttınızki işi iktidardaki bi partiye terör örgütü diyebiliyorsunuz neredeyse halkın yarısının seçtiği bi partiden bahsediyoruz bu arada siz oy vermediniz diye geri kalan halka "aptal ,salak, cahil, ülkenin durumunu bilmez, sonradan ayıkcaklar çok geç olacak, pişman olacak" şeklinde sözler söylüyorsunuz bunların bir kısmını sadece bu konuda gördüm daha beterlerinide okudum bumu sizin Cumhuriyet anlayışınız? nerde o milliyetçi gençler atatürkçü gençler?  senin taraftarı olmadığın partiye oy veren bu sıfatlara bürünüyor sizin gözünüzde hatta ve hatta ve şu gülüyorum TERÖR ÖRGÜTÜ BİLE OLABİLİYOR :D bide  terör örgütü olduğunu örtmek için aslında terör örgütü olmayan çok eski ülkeyi kurtaran bi kuruluş olan ( ergenekon) bir örgüte terör örgütü diyor:| çok zekice değilmi:D:D:D düşünün beyler düşünüün... biraz kendinizi yargılayın gerçek cumhuriyet anlayışınız atatürkçülük anlayışınız eşitlik ve demokrasi anlayışınız nasıl bi gözden geçirin..
    -----------------------------

    :D ya yemin ederim şurda yazılanlarla doğruyu bulacağınızı bilsem hiç uymadan 3-4 gün boyunca birşeyler yazabilirim.Başka akpnin ülkeyi nasıl sattığından başlarım..

    Fakat maalesef.Ne kadar konuşursak konuşalım nafile.

    Öyle bir hale geldiki orospulara anlatıyor.Sözde ergenekon örgütü  o kadar büyük fakat bi orospuya herşeyi anlatan adamlar var.KEndi gazetesini bobmalyan ilhan selçuklar var.

    Hay allahım ne desem bilemiyorum artık

    edit:

    bi izle bakalım ne anlayacaksın

    http://www.haberinyeri.net/bop.php

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dj_hacker
    dj_hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    nerdee o eski polat alemdarlar....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    student
    student's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Keyr00t bunu yazdı:
    -----------------------------
    iki saattir bütün yazılanları okuyorum ve gerçekten şaşırdım o kadar akp karşıtı olmuşsunuzki yıllardır ülkeyi sömüren illegal çalışan ülkenin anasını ağlatan bir örgütü ülkeyi zor durumda kurtaran devleti denetleyen adete bizim ülkemiz için cennetten özel gönderilmiş meleklerin kurduğu bi yapılandırmaya çevirdiniz :D:D Tayyip Erdoğan çıksa "Ne mutlu türküm diyene"  dese biz türk değiliz dersiniz:D o kadar abarttınızki işi iktidardaki bi partiye terör örgütü diyebiliyorsunuz neredeyse halkın yarısının seçtiği bi partiden bahsediyoruz bu arada siz oy vermediniz diye geri kalan halka "aptal ,salak, cahil, ülkenin durumunu bilmez, sonradan ayıkcaklar çok geç olacak, pişman olacak" şeklinde sözler söylüyorsunuz bunların bir kısmını sadece bu konuda gördüm daha beterlerinide okudum bumu sizin Cumhuriyet anlayışınız? nerde o milliyetçi gençler atatürkçü gençler?  senin taraftarı olmadığın partiye oy veren bu sıfatlara bürünüyor sizin gözünüzde hatta ve hatta ve şu gülüyorum TERÖR ÖRGÜTÜ BİLE OLABİLİYOR :D bide  terör örgütü olduğunu örtmek için aslında terör örgütü olmayan çok eski ülkeyi kurtaran bi kuruluş olan ( ergenekon) bir örgüte terör örgütü diyor:| çok zekice değilmi:D:D:D düşünün beyler düşünüün... biraz kendinizi yargılayın gerçek cumhuriyet anlayışınız atatürkçülük anlayışınız eşitlik ve demokrasi anlayışınız nasıl bi gözden geçirin..
    -----------------------------

    Aynen katılıyorum ,  adamların yıllardır ,işledikelri cinayetler ülkede la-ik-antilakik  , sünni-alevi  , türk -kürt  çatışması çıkarığp ülkeyi karıştırarak bulanık sıuda balık avlamak , kendi istemedikelri kişiler başa geçmesinden ülkeye ne olurs aolsun.Kendileri gibi düşünmeyen GenelKurmaya bile suikast yapmayı  düşünen  kişiler.

    Bunlar vatan kurtaıyorlar, doğru vatanı milletten kurtarıyorlar , herşeyi kendileri biliyor , kendi önlerine çıkan Atatürkçü Uğur Mumcu , Necib Hablemitoğlu gibi aydınları da öldürüyorlar.Mahkemeyi basıp Türban savunuculuğu (!) adı altında  Atatürkçü yargıçları öldürüyorlar.Yakalanan  kişinin bu örgütle bağlantısı bütün delilleriyle ortada olacak ama bu örgüt  vatanı kurtatıyor diye  başka Atatürkçüler (!) tarafından alkışlanacak.

     

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    herkez kendi bildiği dogrulara inanır

    ergenekon safsatadır yalandır dolandır uydurmadır

    Türk Milleti doğuştan Askerdir (istisnalar hariç) herzaman kendisini savunacak bir güç ortaya çıkarır ( siz buna terör örgütü diyorsun yuh yani !)

    AKP iktidardan düştükten sonra görücem ben sizi bakalım akp şakşakçıları :)


    https://dnscheck.name.tr | yazdıklarımı ciddiye almayın, sonuc olarak bu forumda kufur etmedigin surece troll'luk serbest.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    Landet bunu yazdı:
    -----------------------------

    herkez kendi bildiği dogrulara inanır

    ergenekon safsatadır yalandır dolandır uydurmadır

    Türk Milleti doğuştan Askerdir (istisnalar hariç) herzaman kendisini savunacak bir güç ortaya çıkarır ( siz buna terör örgütü diyorsun yuh yani !)

    AKP iktidardan düştükten sonra görücem ben sizi bakalım akp şakşakçıları :)


    -----------------------------
       kardeşim at gözlüğünü çıkarırda bakarsanız ortama anlarsınız.

      ergenekon denen terör örgütüne bile sözde diyebilecek kadar gözlük ler kalınsa hiç tartışmayalım. safsata olsa yaşatırlarmı ? adamlar  mozambik kanunlarına göremi hukuk dizayn ediyorlar.

      akp kapatılma davasının iddanamesinde alkol tüketiminin düşüşü bile iddia ediyorda ve doğru dürüst bir iddianame bile yokken kapatılsın diye şak şak edenler birde ergenekona baksın . nesini savunursunuz anlamam.

      ortalık kan gövdeyi götürsün , kriz çıksın, ülke savaşa girsin, ama yeterki bir lise talebesi okulunda namaz kılmasın. diyecek bir şey yok ...


    Temel adalettir .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

      kardeşim at gözlüğünü çıkarırda bakarsanız ortama anlarsınız.

      ergenekon denen terör örgütüne bile sözde diyebilecek kadar gözlük ler kalınsa hiç tartışmayalım. safsata olsa yaşatırlarmı ? adamlar  mozambik kanunlarına göremi hukuk dizayn ediyorlar.

      akp kapatılma davasının iddanamesinde alkol tüketiminin düşüşü bile iddia ediyorda ve doğru dürüst bir iddianame bile yokken kapatılsın diye şak şak edenler birde ergenekona baksın . nesini savunursunuz anlamam.

      ortalık kan gövdeyi götürsün , kriz çıksın, ülke savaşa girsin, ama yeterki bir lise talebesi okulunda namaz kılmasın. diyecek bir şey yok ...


    -----------------------------

    http://www.haberinyeri.net/bop.php 

    sizde daha beteri var o gözlüklerin dini kendinize göre yorumlayıp siyasete alet ediyorsunuz.

    ülke satan adamları destkeliyorsunuz!!!

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    komploların,,komplo teorileriyle ,, gizlendiği şu zamanda bırakalım komplo teorileri üretmeyide gerçekleri görelimm  derim, göremesekte görmeye çalışallım..(eskiden durmadan komploteorileri üreten biriydim)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    haytaTayfa
    haytaTayfa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

      kardeşim at gözlüğünü çıkarırda bakarsanız ortama anlarsınız.

      ergenekon denen terör örgütüne bile sözde diyebilecek kadar gözlük ler kalınsa hiç tartışmayalım. safsata olsa yaşatırlarmı ? adamlar  mozambik kanunlarına göremi hukuk dizayn ediyorlar.

      akp kapatılma davasının iddanamesinde alkol tüketiminin düşüşü bile iddia ediyorda ve doğru dürüst bir iddianame bile yokken kapatılsın diye şak şak edenler birde ergenekona baksın . nesini savunursunuz anlamam.

      ortalık kan gövdeyi götürsün , kriz çıksın, ülke savaşa girsin, ama yeterki bir lise talebesi okulunda namaz kılmasın. diyecek bir şey yok ...


    -----------------------------

    http://www.haberinyeri.net/bop.php 

    sizde daha beteri var o gözlüklerin dini kendinize göre yorumlayıp siyasete alet ediyorsunuz.

    ülke satan adamları destkeliyorsunuz!!!


    -----------------------------

     

     zaten bi sen biliyosun ya aq bu işi ..


    Binaaneleyh, üzerine gonuşmaya değmez.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    dogru ya vallahi pardon efe sen daha cok biliyorsun anliyorsun yorumluyorsun bu konulari dimi... problem bilip bilmemek degil.. yasayip yasamamak... mazlum artik erdogan.. haksizliga ugradi ya artik.. adam mikiyo lan bizi diyorlar daha cok domaliyorlar seve seve... vallahi tebrik yani ne diyim... önünü göremeyen, arkasini seve seve seve verirmis bu lafta bu konuda anlamayanlara kapak olsun.. benden size selam olsun..
Toplam Hit: 6500 Toplam Mesaj: 59