folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Etkili Şaka Yapma



Etkili Şaka Yapma

  1. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    okyanus
    okyanus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Selam arkadaşlar geçen arkadaşlarla evdeyken evin dıs kapısının üzerine boyalı su koymuşlar şaka maksatlı bende kapıyı açınca boya üzerime döküldü boyanın rengi 5 günde anca geçti şimdi size sorum bende bunlara karşılık ne tarz bi şaka yapmalıyım bi türlü bulamadım yaw siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız

  2. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    kapının koluna 220 yi bagla

  3. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    okyanus
    okyanus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------

    kapının koluna 220 yi bagla


    -----------------------------

     

    220 derken başkanım :) yapıştırıcımı

  4. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Hayır 220 volt küçük çapta şimşek :|

  5. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    gozkopat
    gozkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    sol elle fılan acarsa olebılır ınsaflı olalım :D  düşük wolt yüksek amperli bı devre al elektornıkcı carsısında vardır

    otekı tarafa bı gıdıp gelsınler (=

  6. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    girişede az biraz su birikintisi yapmakta fayda görülür

  7. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    gozkopat bunu yazdı:
    -----------------------------

    sol elle fılan acarsa olebılır ınsaflı olalım :D  düşük wolt yüksek amperli bı devre al elektornıkcı carsısında vardır

    otekı tarafa bı gıdıp gelsınler (=


    -----------------------------

    dai tam tersi olacak o soylediginin amperin dusuk olmasi gerek. voltaj yuksek oalbilir. benim elektro sok cihazim 500.000 volt veriyor, 15 dk baygin yatiyosun. tam olarak bilmeden akil vvermeyelim olur da denerse hayati kaymasin :D

  8. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    okyanus
    okyanus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    220 voltmu hiç aklıma gelmedi valla ama adamı öldürmeyelim veya yakmayalım kardeşler yere fare yapıştırıcısı sürsem 1 metre kareye ayakkabıları yapışırmı sizce dostlar

  9. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    içtikleri suya şeffaf jilet koy :|

    Kötü koku spreyleri var örgütle 6-7 kişiyi kapıdan girdikten sonra spreylerle üzerine saldırın :|

    ayakkabılarının içine yumurta kırın :|

    piiz niyetine çağırın bira yerine sidik içirin :|

    gece uyandırmadan kafasını yatağa & yastığa bantlayın :|

    Bi güzel yıkayın kıçına pamuk tıkayın :|

     

    Yapıştırıcıyı ayakkabılarının içine sık yada :|

  10. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    okyanus bunu yazdı:
    -----------------------------

    220 voltmu hiç aklıma gelmedi valla ama adamı öldürmeyelim veya yakmayalım kardeşler yere fare yapıştırıcısı sürsem 1 metre kareye ayakkabıları yapışırmı sizce dostlar


    -----------------------------

    ölür olm yapma zaten :D burdaki fikirleri uygulama aq:D

  11. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    kapı koluna traş köpüğü sür. ev arkadaşıma çok yaptım :D kolun arka tarafına sür çok süper olar :D

Toplam Hit: 5514 Toplam Mesaj: 38