Ev Satın Almanın Yolları.?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Selamlar arkadaşlar,

    10.000 lira nakit birikmiş para varsayalım

    iki tanede maaş bordrosu var hatunun benim normal asgari ücret bordrosu..

    kredi çekip ayda 800 lira taksitle falan ev almak mümkünmüdür..

    kendi evime oturuyum ayda 700 -800 taksit ödeyim diye hayal ediyorum..oluru varmıdır anlayanlar bi yardımcı olsun..


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa,Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    belediyeye yazılcan kurada çıkarsan


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    belediyeye yazılcan kurada çıkarsan


    -----------------------------

    nasıl belediyeye yazılcam anlamadım


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa,Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    hocam tokinin planlarını bi kontrol et bakalım sana uygun bişeyler çıkacakmı.. 


    İmzalar Kaldırılsın!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mali0
    mali0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2010
    Erkek

    ben daha yeni çektim.Bankalar alacağın evin en fazla %75 ini veriyolar en mantıklı faiz ve aylık ödediğin miktar 36 ayda oluyo ama 700-800 ödemek için en az bi 10 yıllık çekmen gerekiyo.Ama ben %25 param da yok diosan bireysel ihtiyaç krediside çekmen gerekebilir onun faizi tuzlu biraz.

    İki türlüde allah kolaylık versin ne diyim kirada kredide zor iş

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    ne kadar kredi çekeceğine bağlı emlak kredisi alabilirsin ama geciktirmemen lazım taksitleri

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Toki evi düşünmüyorum..yaklaşık 90 aylık kredi düşünüyorum..

    alacağım evi 50-55 bin liralık olacak açıkçası

    40.000 lira kredi / 90 ay falan vade olabilr.

    Alacağım evide ipotek ettirip kredi alabilrmiyim acaba?


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa,Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Toki evi düşünmüyorum..yaklaşık 90 aylık kredi düşünüyorum..

    alacağım evi 50-55 bin liralık olacak açıkçası

    40.000 lira kredi / 90 ay falan vade olabilr.

    Alacağım evide ipotek ettirip kredi alabilrmiyim acaba?


    -----------------------------
    emlak kredisinde e i zaten ipotek ediyolar alırsın bi bankayla konuş istersen

     

    http://www.halkbankevim.com.tr/

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Talep Edilen Tutar : 40000  (TL)  Taksit Tutarı :663,17 (TL) Geri ödenecek toplam tutar:59.686,17

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selamlar arkadaşlar,

    10.000 lira nakit birikmiş para varsayalım

    iki tanede maaş bordrosu var hatunun benim normal asgari ücret bordrosu..

    kredi çekip ayda 800 lira taksitle falan ev almak mümkünmüdür..

    kendi evime oturuyum ayda 700 -800 taksit ödeyim diye hayal ediyorum..oluru varmıdır anlayanlar bi yardımcı olsun..


    -----------------------------

    önce bank asyaya gidin, kredi çekmek için usulünce konuşun; çok paraları var ve para aklıyorlar, kesin kredi çıkartırlar 2 bordroya.

    sonra ev arayın :)

    olur neden olmasın, allah yardımcınız olsun.


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Boşver fetoşun bankasını halkbank iyidir kredide ziraatte


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
Toplam Hit: 3724 Toplam Mesaj: 19