Evden Atılmak :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    gürültü yapmayın sizde. yapmıyoruz felan deme bizde öğrenci olduk bizim arkadaşlar duvarı delip yan tarafdaki kız arkadaşlarının binasına geçmişlerdi

     

     

    adam akıllı oturun he memnun değilseniz başka yere çıkın

     

     

     

    bugrahan45 bunu yazdı:
    -----------------------------

    polislik noktaya geldiyse vardır bi nedeni. sizde güreşmeyindersinize çalışın, erken yatın, erken kalkın.

     

    polis bir şey yapamaz ama imza toplanırsa hiç şansınız yok...


    -----------------------------

     

    Polis gelir hakkınızda böyle bir şikalet var der eğer evet var sanane istediğimi yaparım gibisinden konuşursan hakkında dava açarlar polis e konuşmanda delil olur apartmandan atılırsın 1-2 seneye kadar atarlar ama bir sürü mahkeme masrafı felan boşuna kasma 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    senin konuşmanda yazı yazdıgın gibiyse atarlar tabi evden, anlaşamazsınız kimseyle :) sırf senin türkçe katili olduqun içinde evden atıyolar gibi bi his uyandı bende :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

     bizde öğrenci olduk bizim arkadaşlar duvarı delip yan tarafdaki kız arkadaşlarının binasına geçmişlerdi

     

    ------------------------------

     

    abazalığın tavan yaptığı an.hangi aleti kullandılar delerken.:D

     

     

     


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

     Ben de Çanakkale'deyim 3 yıldır. Bu beşinci evim ama hiçbirinde şikayet almadık bugüne kadar. Demek ki genelleme yanlış. Doğru durana kim ne desin ki..

     Ama imza toplanıp da evden çıkarılan birkaç arkadaşım da var haberin olsun. Bu durumda tek yapacağınız yeni bi ev bulmak oluyor..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    yukardaki yazıya katılıyorum

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    yinede apartman sakinleri sabırlı kişilermiş suçu onlarda bulmak yerine kendini onların yerine koymaya çalış belki bişeyleri düzeltmek yalnızca sizin elinizdedir.özeleştiri yaparsan bence bir daha sizi şikayet etmeye o güzel kızımız gelmez de sesiniz çıkmıyor hastamısınız bişey mioldu die merak ederde hal hatrınızı sormaya gelir ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ULKUHAN
    ULKUHAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2008
    Erkek

    haja once sagındakıne solundakıne saygılı ol hayallerını bırazdaha sessiz gerceklerstir bak bakalım o zaman senı kımse

    evden cıkarmaya calısıyormu! hem konusmayıda duzelt dıyen arkadaslarıma katılıyorum!

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Erkekligi Yiyip bitirme olm

    Yak yık Anarşizim :D Pkk lılar memleketi yakıyor kimse bişi diyor mu

    Sen de Gerekeni yap Ayari veriyorum sana anliyormusun

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek
    hacı boşa korkma hiçbişey yapamazlar polisin gelip gürültüyü db olarak ölçmesi sonra çıkan sonucu yasalarda izin verilen değerler ile karşılaştırması eğer fazla çıkarsa seni mahkemeye vermesi gerekir ki mahkeme sonucunda da bilmiyordum gibi basit bişi dersen uyarı ile bırakırlar sanıırm :D ama bundan sonra daha dikkatli ol...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Siz akıllı durmuş olsanız onca insan durduk yere sizden rahatsız olmaz gibime geliyo yanlış anlama..

    Bencede biraz sessiz olsanız iyi olur 

     

    Tahribat Forum
    Derin Konular
          Evden Atılmak :(

    genel açsaydın keşke. 

Toplam Hit: 3785 Toplam Mesaj: 25