folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Evet Tübitak‘I Da Mahvettiler



Evet Tübitak‘I Da Mahvettiler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    koç  taşşağı , 33 mg gergeden büllüğü 26 fnt minare gölgesi :D


    836.325.658 Milyon Euro yada 863.325.658 Milyon Euro Bakanım Lan Ben Öyle KAKARIM İşim Bu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    f.g, c.a ve h.y gibi 3 sirk palyacosunu derinlemesine takip eden bir insan degilim, dedigim gibi tatilde denk geldi merak edip birkac canlı yayınını izledim, dalga gecme gibi bir durum yoktu, aksine onlardan alıntılar ve tespitler vardı.

    yahu ben simdi bu konuda "hee evet, cübbeli adnan'ı sevmiyor" tezini savunsam elime ne gececek Allah askına ?

    müridin yazdıgı seye ekleme yaptım sadece, konu asıl amacından sapmasın bari.

    düzenleme : icimizde ibneler oldugunu dusunuyorum, ne olur ne olmaz diye.

    Andrei tarafından 14/Oca/13 21:06 tarihinde düzenlenmiştir

    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Darwinistler, zümsüğü büyük şef ilan edeceklermiş :)


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Beyaz leblebi yiyordum amk oldedi oldu oldedi oldu demeye başlayınca püskürdüm amk gülmek yarıldım lan


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı

    Darwinistler, zümsüğü büyük şef ilan edeceklermiş :)

    Ooo mahalle delikanlısının yamağıda geldi.. Hoş geldin gözüm. Git bi bak bakkalın orda kızlara bulaşmışlar

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Andrei bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı
    1-618-GR bunu yazdı

    Eğer biraz araştırmacı olsaydın dinin o adamla uzaktan yakından alakası olmadığını anlardın adam masonmu yahudimi ne olduğu belli değil onu dini bir simge diye buraya koyman ne kadar büyük cehalet içinde olduğunu gösteriyor.

    Çoğu cemaatte o adamla dalga geçiyorlar :D sen gelmiş onu kanıt gibi koymuşsun :D:D:D

    asıl konudan uzak kalarak sadece su mesaja yanıt yazmak istedim.

    hic a9'u acıp, adnan oktar'ın dans showları dısında olan kısımlarını oturup izledin mi ? ciddi soruyorum, yılbası tatilinde 2-3 gün özellikle izledim geceleri can sıkıntısından.

    cogu cemaat dalga geciyor demissin ? basta gülen cemaati olmak üzere dini acıdan tanındıgını öne süren türlü adamların ropörtajlarını filan yayınlıyorlar arada, izle derim. hepsi bildigin saygı duyuyor o adama.

    bak fethullah gülen diyorum, cübbeli ahmet diyorum. cogu cemaat derken kimlerden bahsettin bilemiyorum da, adnan oktar hayranı oldugumdan filan degil yani yanlıs anlasılmasın.


    cübbeli ahmet mi saygı duyuyormuş veyahut fetullah gülen, senden 2 sininde saygı duyduğu güncel bir videoyu isteyebilir miyim.

    30-31 aralık, 1-2 ocak gecesi yayınlanan bölümleri bulabilirsen bul izle, onun kaydını tutacak halim yok heralde, yalan konusmak da bana bir sey kazandırmaz bu konuda.

    kendi agzıyla söylüyor "fethullah hocam beni cok sever, söyle söyle muhabbetimiz oldu." diye veya cübbeli ahmet icin. gercekten senin dedigin gibi bu adamı sevmeseler, bu cümleleri canlı yayında kurmasına izin verirler mi, bence hayır, mutlaka bir müdahale olurdu.

    bir de cübbelinin konusmalarını yayınlamıstı yine canlı yayında, onlardan birinde adnan oktar'ın adı geciyordu. bildiklerim bu kadar, simdi derse dönüyorum.

    Hocam ne alakası var her sohbetinde ağlıyor sızlıyor mustafa islamoğludur, harun yahyadır, zekeriya beyazdır, nuri yaşardır vs.

    Bunların alayına reddiyelerle adamın canı çıkmış.

    Mehdi, gelecek ama bu 100 yılda değil kitabı direk harun yahya zaten reddiyedir.

    watch?v=It2CALGslGg

    İzleyebilirsin.

    Daha tonlarca var.

    Harun yahya buna karşın sadece, o sevimli yok iyi yok garip vs vs şeklinde yorumlar yapıyor ki hani tribünlere uyduruyor kendini ayak yapıyor seyircilere oynuyor direk karşı gelse tam anlayacaklar onun ne olduğunu ama işte adamlar işi biliyor uyutuyor milleti din adına.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Darwinistler, zümsüğü büyük şef ilan edeceklermiş :)

    Ooo mahalle delikanlısının yamağıda geldi.. Hoş geldin gözüm. Git bi bak bakkalın orda kızlara bulaşmışlar

    Eğer Mevlana yaşasaydı "sen gelme" derdi :)


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Andrei bunu yazdı

    f.g, c.a ve h.y gibi 3 sirk palyacosunu derinlemesine takip eden bir insan degilim, dedigim gibi tatilde denk geldi merak edip birkac canlı yayınını izledim, dalga gecme gibi bir durum yoktu, aksine onlardan alıntılar ve tespitler vardı.

    yahu ben simdi bu konuda "hee evet, cübbeli adnan'ı sevmiyor" tezini savunsam elime ne gececek Allah askına ?

    müridin yazdıgı seye ekleme yaptım sadece, konu asıl amacından sapmasın bari.

    düzenleme : icimizde ibneler oldugunu dusunuyorum, ne olur ne olmaz diye.

    Konunun olay ;

    Türkiye'de adında bile bilim geçen önemli ve gerçektende birşeyler yapmış olan kurumun ; son aylarda kurumsal olarak cephe almasıdır. türkiye'nin belkide tek bilimsel kurumu...

    Önce sansür, ardından eldeki bütün kitapları çıkartma vs.. gibi saçma işler yapmasıdır. Fakat iş kimlere kadar gitti. Yemedi 2 tane mahalle delikanlısı diğer konularda hırslarını alamayıp akıllarınca bana ayar vermeye gelmişler.

    2 mesaj daha atsalar verdikleri ayarlardan kelimeyi şahadet getiricem. 

    Maaşallah inşallah.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek
    Andrei bunu yazdı

    f.g, c.a ve h.y gibi 3 sirk palyacosunu derinlemesine takip eden bir insan degilim, dedigim gibi tatilde denk geldi merak edip birkac canlı yayınını izledim, dalga gecme gibi bir durum yoktu, aksine onlardan alıntılar ve tespitler vardı.

    yahu ben simdi bu konuda "hee evet, cübbeli adnan'ı sevmiyor" tezini savunsam elime ne gececek Allah askına ?

    müridin yazdıgı seye ekleme yaptım sadece, konu asıl amacından sapmasın bari.

    düzenleme : icimizde ibneler oldugunu dusunuyorum, ne olur ne olmaz diye.


    Adam tv'den bombalıyor zaten bir ton şey söyleyip aslı olmadığını biliyorum, fetullah gülen gelsin desin ben seviyorum desin ki şu konumda hiç kimsenin seviyorum demesi tınlanmaz.

    Şöyleki evliyayım diyen adam gelsin bu iyi desin o bile enteres etmez neden mi adamın yaşantısına bak.

    Kaldı ki başka insanların iyi demesi bile gördüğümüzü değiştirmez hiç bir ilmi çatısı yok.

    + Zumsuk,

    Hocam sen zaten konuları derinlemesine incelemeden cumburlob dalıyorsun hocam sen hiç girme bence.

    Birde inşAALLAH MAŞAALLAH deyip adamın üstünden dalga muhabbetini yapma, zayıf bir yapı bu boş ver.


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    Darwinistler, zümsüğü büyük şef ilan edeceklermiş :)

    Ooo mahalle delikanlısının yamağıda geldi.. Hoş geldin gözüm. Git bi bak bakkalın orda kızlara bulaşmışlar

    Eğer Mevlana yaşasaydı "sen gelme" derdi :)

    Mevlana yaşasaydı bu alemin en kral insanlarından olurdu... Ne tübit-AK 'lar bu duruma düşerdi ne başka AK'lar çıkardı piyasaya...

    Yunus Emre gibi Mevlana gibi M. Akif Ersoy gibi insanlara kurban oluruz biz. Gerçekten adam olan, adam gibi adam olan ; vatan sever dinciler bunlar. 

    Din'lerinin öğrettikleri gibi saygılı, hoşgörülü insanlar. 

    İşlerine gelmeyince hakaret eden, dalga geçen beyinsizlerden değil...

Toplam Hit: 6634 Toplam Mesaj: 94