folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Evkur‘Dan Galaxy S3 Aldım. (Olumlu)



Evkur‘Dan Galaxy S3 Aldım. (Olumlu)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Arkadaşlar işte çalışıyorum, burs alıyorum kısacası 1.800 tl nakit veremeyeceğim için tukcell,avea,vodafone dolaştım adamlar ilk 12 ay peşin sonraki aylar taksit dedi caydım.İnternette bazı kötü yorumları okumama rağmen evimin yakınındaki evkur mağazasına gittim.

    Ayda 83 tl'ye 24 ay ödeme ile galaxy s3 almak için imzayı attım. (teli daha teslim almadım) Şubeye özel indirimden de yararlandım tel bana 1.800tl'ye geldi ona denk kadar ay ödeyeceğim. Fiyatı pahalı bulanlara birşey demem.

    İmzayı attığın tarihten 1 ay sonra ödemeye başlıyorsun. Eğer ödeme gününü geciktirirsen, ödeme gününden 15 gün sonrasına kadar ödeme yapabiliyorsun. Faizsiz. Yine yapmadıysan %8 faiz biniyor 83tl'ye. (bi zahmet öde :D)

    Eline fazla para geçerse önündeki ayları da ödeyebiliyorsun. Kısacası ben sistemi beğendim birçok şikayet var ama gittim birinci ağızdan dinledim ve imzayı da attım ödeyecek param var şükür.

    Eğer böyle birşey isteyen arkadaşlar varsa tavsiye ederim. 

     

    Telefonun garantisi : GENPA

    Bazı yerlerde kullanılmış tel falan çıktı demişler teli alınca bakacağım ona da.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    cok para vermissin.

    garantilisi 1500tl eder piyasaya göre.


    Listening to the wind of change.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    ben kara listedeyim (kredi kartından dolayı) banada verirlermi? telefon faturası, ikametgah falan istedilermi?

    edit: bendemi alsam?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    lalada bunu yazdı

    ben kara listedeyim (kredi kartından dolayı) banada verirlermi? telefon faturası, ikametgah falan istedilermi?

    edit: bendemi alsam?

    adama gittim s3 mü dedi hemen tezgahtar :D bayagı alan var hocam.

     

    Sadece kimlik ve imza. Birde adamlar gelip adresini teyit ediyorlar o evde mi oturuyorsun diye o kdar. Çalışmıyorsan ögrenciysen ailenden birinin imzası bu kadar.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    bi insan anca aptal olması lazım öyle yerlerden telefon alması için kusura bakma 24 ay nedir abi ya yazık ya öyle bişey yapacağına kredi kartını kullanmak için bir arkadaşını bul ona 200  tl vereceğini söyle sonra herhangi bir siteden al her ay öde yine 1400-1500e gelirdi hatta daha ucuza


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    10 sene önce 300 tl lik telefonu 700-800 tl ye satan evkurdan bırak telefonu hiçbirşey almam


    Gimme Some Tits
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    SpectatorX bunu yazdı
    lalada bunu yazdı

    ben kara listedeyim (kredi kartından dolayı) banada verirlermi? telefon faturası, ikametgah falan istedilermi?

    edit: bendemi alsam?

    adama gittim s3 mü dedi hemen tezgahtar :D bayagı alan var hocam.

     

    Sadece kimlik ve imza. Birde adamlar gelip adresini teyit ediyorlar o evde mi oturuyorsun diye o kdar. Çalışmıyorsan ögrenciysen ailenden birinin imzası bu kadar.

    diyelim sikimden adres salladım, o evdede kendimi bi şekilde onaylattırdım sonradan nasıl bulup benden parayı alıcaklar ödemezsem?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    gidip bi tane de ben mi alsam, :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    bi insan anca aptal olması lazım öyle yerlerden telefon alması için kusura bakma 24 ay nedir abi ya yazık ya öyle bişey yapacağına kredi kartını kullanmak için bir arkadaşını bul ona 200  tl vereceğini söyle sonra herhangi bir siteden al her ay öde yine 1400-1500e gelirdi hatta daha ucuza

    öyle birşey yapacağıma gider ailemin kredi kartını alırım ama aylık limiti düşürüyor ne gerek var. Ayrıca gelirim var hocam neden aptallık olsun ki ? hangi birimiz herşeyi nakit alıyor. Ve ilk ay ödemesini 6 aylık yapmayı düşünüyorum kısadan bitirmeyi. Öyle olursa yine fiyat düşüyor.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    lalada bunu yazdı
    SpectatorX bunu yazdı
    lalada bunu yazdı

    ben kara listedeyim (kredi kartından dolayı) banada verirlermi? telefon faturası, ikametgah falan istedilermi?

    edit: bendemi alsam?

    adama gittim s3 mü dedi hemen tezgahtar :D bayagı alan var hocam.

     

    Sadece kimlik ve imza. Birde adamlar gelip adresini teyit ediyorlar o evde mi oturuyorsun diye o kdar. Çalışmıyorsan ögrenciysen ailenden birinin imzası bu kadar.

    diyelim sikimden adres salladım, o evdede kendimi bi şekilde onaylattırdım sonradan nasıl bulup benden parayı alıcaklar ödemezsem?

    onlar seni değil , mahkeme seni çağırıyor sen gidiyorsun hocam :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    İş işten geçmiş ama kusura bakma fena kazık fiyat.

    Kırarım boynuzunu !
Toplam Hit: 15658 Toplam Mesaj: 46