folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Flaş... Flaş... Cem Garipoğlu Yakalandı



Flaş... Flaş... Cem Garipoğlu Yakalandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kız Çok Güzel Herif Çirkin + Kızın Birini 9'a Bölüp 3-4 Hafta Tecavüz Etseler Bu Kadar Haber Olmaz Bir Bit Enigi Var Derim.
    -----------------------------

    Heralde var.

    Garipoğlu ailesinin 70 küsür şirketine TMSF direk el koydu.

    Ailenin prestij kaybından söz etmiyorum bile.


    Listening to the wind of change.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    hamdolsun 6 (altı) ay sonra yakaladık... Hamdolsun 7 (yedi) ay olmadı...

    Wordpress - SEO & Digital Marketing - EOESUEOU
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    Bu seferde dedikodular çıkar yok ben görmüştüm yok kaynımda var:d

    Kullanıcı adım Recep Tayip Erdoğan"ın Davos konuşmasından ÖNCE açılmıştır. İnanmayan Üye Olduğu Tarih kısmından bakabilir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sabunsuz
    Sabunsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek
    inandırıcı gelmedi bana haber valla :/

    Ben bu insanları anlamim ya .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    vay çapkın vayyy. işi gücü bıraktı yakaladı valla. aferim.

     


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    uğraştığımız işe bak. devlet meselesi oldu.


    Şu koca dünyada hiç bişeye değer vermeyen bi adam!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliay
    kanliay's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    şükür :D o adamın suratını daha görmeyecem :)

    apo nun yakalanması bukadar olay olmadı be


    -----------------------------

    doğru söylüyon hocam :)


    Gemiler mi batacak??O zaman batsın!!!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    no-violence
    no-violence's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    LNAU bunu yazdı:
    -----------------------------

    mq sonunda kurtulduk...  Diycem  ama 1 Ay  daha Bu götü dinlerız medyadan ondan sonra inş kurtuluruz :)

    Sıkıldım  bu  yawşağq  dınlemekten...


    -----------------------------

     aynen hacı valla bıktım artık bu ipnenin gruplarından gelen istekleri red etmekten , tvde onun resmini görmekten :) neyse inş 1 ay daha sorgularını dinleyip kurtulacaz :))

    ....

    müritler acaba yeni gündem haberi ne olacak ? varmı fikriniz :)


    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    no-violence bunu yazdı:
    -----------------------------

     aynen hacı valla bıktım artık bu ipnenin gruplarından gelen istekleri red etmekten , tvde onun resmini görmekten :) neyse inş 1 ay daha sorgularını dinleyip kurtulacaz :))

    ....

    müritler acaba yeni gündem haberi ne olacak ? varmı fikriniz :)


    -----------------------------

    Tahribat.com forum sitesi hacklendi.. :|

    bundan daha fazla gündemde kalacağından eminim :)


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu seferde dedikodular çıkar yok ben görmüştüm yok kaynımda var:d

    -----------------------------
    zuhahahahah öldürdün beni davos

    De Get Yalan Dünya...
Toplam Hit: 7530 Toplam Mesaj: 68