Gerçek Manada Arabadan Anlayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertacgs
    sertacgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2011
    Erkek

    arkadaşlar bir kaç aydır araba değiştirmek fikrindeydim bundan dolayı  96 model uno sx vardı onu 7.400 e verdim .Ayrıca elimde 8000 lira gibi bir para da var. 10 bin de borçlanmak niyetindeyim.Yani üst limit olarak 25 bin lirayı zorlayabilirim.

    Şimdi ben alacağım araca 5,6 sene binmek niyetindeyim al sat yapmayacağım. Bu sebepten dolayı bir süredir düşünüp taşınıyorum kafamda bir sürü modeller var ve kafam karışmış durumda. 

    Renault ve fiatlara karşı nedense bir önyargım var aklım devamlı alman araçlarına gidiyor. Bir aralar da hondalara toyotalara baktım. Ondan sonra bir dönem ford fiestalara focuslara falan aklım gitti. Sonra Skoda fabialara falan baktım. İşte bu süreçte kafam baya karıştı.

     benim araçtan istediğim en önemli özellikler yol tutuşunun olması, uzun yolda ses gürültü olmaması yakıtta tasarruf, devamlı masraf çıkarmaması, Sürat yaptığında aracın güvensizlik hissi vermemesi(sürat tutkunu değilim ama öyle yollar oluyor ki ister istemez süratlanıyorsun örnek inegölden polatlıya) 

    Evet hocalarım 2005 den beri bu sitedeyim her konuyu bu forumda istişare ettik şimdi böyle bir konuda da size danışayım dedim ama sizden ricam araçların avantaj ve dezavantajlarını sunmanız ömründe sadece bir markaya binip de o markada fanatikleşen insanların olaya tek yönden baktığı gibi bakmadan yapacağınız önerilere ihtiyacım var.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Benim tavsiyem senin aradığın araç ford focus titanium yani en dolu modeli.

    Parana göre bakarsın artık modeline.Tüplü modeli de km de 30-35 kuruş yakıyor.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    opel astra, skoda octavia ve Golf arasından bir seçim yapmak mantıklı bence. Alman arıza yapmıyacak ve yol tutuşu iyi 


    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Subaru impreza 1.5 awd hb 2007

    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    bak hocam sımdı oncelıkle sana bazı sorularım olucak;

    *aıle ıcın alıcaksın fakat sedanmı hacbackmı dusunuyorsun?

    *sehır ıcımı sehır dısımı kullanıyorsun?

    *uzun yolculuklar yapıyormusun?

    *yakıt olarak ne dusunuyorsun?


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Eski model focus, seat ibiza, pejo 207


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    arabadan anlamayı geçtim önc eekonomik durumuna göre karar vermen gerekioyr..
    + ne kadar yol yapıyorsun ayda ?
    10bin de kredi çekeceğini varsayarsak aylık onunda bi ödemesi olacak sonuçta, arabanın bakım arıza vergi yi geçtim birde yakıt masrafı olacak ki benzin 5, lpg 2.6 larda geziyo şu an. 
    bunları hesaplayıp aylık ne kadar ayırabileceğine göre bi araba seçmen en mantıklısı bence.. 

    mesele bi arkadaş 1.5awd impreza demiş, cidden güzel araba , awd si felan güzel artıları, bende almayı düşünmüştüm şimdiki arabamı alırken (ki hala satıp almayı düşünüyorum) yalnız araba afedersin it gibi benzin içebilir , tüpü takarsın 30-35 arası yakar, ayda 500-600 km yol ypaıosan sıkıntı değil, ama benim gibi aylık 2500 km yolun varsa büyük külfet oluyo. 

    çok para yoksa(yani zengin değilse) araba alırken ekonomik kısımları çok hesaplamak gerekiyo bu memlekette..aylık maaşının ne kadarını arabaya verebileceğini hesapla (vergi,aylık km - benzin,arıza,bakım, çekeceğin kredi  vs toplamı) ona göre araba önerelim :)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    Subaru impreza 1.5 awd hb 2007

    mantıklı araba. al kullanamazsın zaten yakıtı falan derken. kaskosu hayvan gibidir spor araba ve risk grubunda. bide kaza yaptın mı dediğin gibi 5-6 sene elinden çıkmaz zaten

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pawlow
    Pawlow's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam renaulttan uzak demişsin ama megane2 bak derim istanbulda karma kullanımda 90tlye 360km yol yapıyorum tüple 25max 27 kuruş yakıyorum gazı 2.65ten alınca donanım olarakda 20-25bin arasına 1.6 lpg dynamic yada pri bak sunrooflu flan olanlarının sedan bulabilirsin kannımca. renault olduğu için ustası çok vardır parçaları biraz pahalıdır clioya göre ama heryerde hemen bulursun. satarkende hızlıca çıkartırsın elinde fazla zarar ettirmez. onun harıcınde ford focus arstra g kasa bak o fiyatlara ama astralarda 200-2004 arası bak focusun ghiasına bak. golf dersen 200-200leride o aralıkta bulabilirsin. ama megane kullanıcısı olarak aracı tavsiye ederim parana göre en yüksek donanımı almış olursun. sürüş keyfide sana cabası kalır. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ww > Golf  ( benim favari aracım olduğıundan ilk yazdım )

    opel > Astra

    Toyoto > Corolla

    Ford > Focus

     


    Dost Bildiklerimin Sessizliğini Unutmayacağım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Honda civic vtec es modeli pahali gelebilir ls modeline bak. Alman arabalari iceri ses alir toyota benim favorim zaten bugune kadar hep toyota kullandim suan da 1.4 d 4d var iceri ses girme muhabbeti yok. Bence japon arabalarina bak sorun cikartmazlar


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
Toplam Hit: 2216 Toplam Mesaj: 26