folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Gramofon Satan Yada Nerden Alınır (İstanbul)



Gramofon Satan Yada Nerden Alınır (İstanbul)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    Merhabalar üstadlar içinizde dededen nineden kalma gramofonu olan satmak isteyen satan bu işle uğraşan yada nerden alınır bilen varmıdır ? 

    1000 tl ye kadar kredi kartı ile ödeme çıkabilirim bu konuyla ilgili


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avezgista
    avezgista's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2012
    Dişi

    Yeşilköy, Kadıköy, Eminönü, Taksim, gibi yerlerde antikacılarda bulunabiliyor.

    sıfırı e-bay gibi sitelerde vardır, herhalde.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    antikacılarda yada sahafçılarda bulabilirsin ama çok pahalı satıyorlar oda 30 40 yıllık aletlere hele sen deden kalma diyosan o fiyata bulman çok zor

    benim bi arkadasımda vardı bir ara sorarım eğer  duruyorsa fıyat ve alet hakkındaki özellikleri soylerim     pm atarım

     


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam ankara adilhan is haninda turkiyenin en iyi plakcisi var eger o parayi göze aldiysan gelip ankaradan almalisin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mythbusters
    Mythbusters's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    Benden de bi uyari his master voice marka hint uretimlileri var bunlar 0 gramofonlar fakat kullanilamazlar ignesi ve kafasi plagi mafediyor sadece süs olabilir. Yanliz bu gramofoblari cok paraya itelemeye calisabilirler ederi cok yoktur. Tas catlasin 50 ya da 70 hadi hayrina 100 ver ama dahasini verme eger süs istiyorsan tabi.


    soralım öğrenelim, öğrenelim soralım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Ankara2da tobb un orada 2 haftada bi geçen hurdacı görüyorum hep, onda hep bi gramafon oluyo çalışıyo mu bilmiyorum ama :d


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeratul
    zeratul's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2005
    Erkek

    Peki pikap almak için İstanbul'da neresi güzel olur bütçe dar bizim biraz :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek
    Mythbusters bunu yazdı

    Benden de bi uyari his master voice marka hint uretimlileri var bunlar 0 gramofonlar fakat kullanilamazlar ignesi ve kafasi plagi mafediyor sadece süs olabilir. Yanliz bu gramofoblari cok paraya itelemeye calisabilirler ederi cok yoktur. Tas catlasin 50 ya da 70 hadi hayrina 100 ver ama dahasini verme eger süs istiyorsan tabi.

    Bilgi için çok saol hocam. Malesef bilmiyorum bu işi ama süs için değil dinlemek istiyorum bu konuda neye dikkat etmek ne kadar vermek gerek hiç bilmiyorum bilen biri yol gösterirse çok sevinirim. Ankaradaki üstadlardan bilen varsa parayı yollayıp gönderebilecek varmıdır ? Yada istanbulda işten anlayan biri ile buluşup almaya gitsekde olabilir :D


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek
    furkiak bunu yazdı
    Mythbusters bunu yazdı

    Benden de bi uyari his master voice marka hint uretimlileri var bunlar 0 gramofonlar fakat kullanilamazlar ignesi ve kafasi plagi mafediyor sadece süs olabilir. Yanliz bu gramofoblari cok paraya itelemeye calisabilirler ederi cok yoktur. Tas catlasin 50 ya da 70 hadi hayrina 100 ver ama dahasini verme eger süs istiyorsan tabi.

    Bilgi için çok saol hocam. Malesef bilmiyorum bu işi ama süs için değil dinlemek istiyorum bu konuda neye dikkat etmek ne kadar vermek gerek hiç bilmiyorum bilen biri yol gösterirse çok sevinirim. Ankaradaki üstadlardan bilen varsa parayı yollayıp gönderebilecek varmıdır ? Yada istanbulda işten anlayan biri ile buluşup almaya gitsekde olabilir :D

    hocam arkadaşa sordum  da satamamış dayısı almış dekor için ben biraz anlarım   eğer salı günü müsaitsen maltepe kucukyalıda eskıcıler var orada güzel parçalar var gider bakarız uskudardada var ama onlar mikmenin peşinde   salı günü musaıtsen gel dolasırız hem bende koleksiyon için bakıcam bişey eğer müsait değilsende hocam ben gidicem istersen senin içinde bakarım ona göre haberleşiriz arkadaşında dediği gibi iğneye dıkkat etmek lazım birde eskitilmiş gramafon çok piyasada sırf antıka goruntusu verilmek için oda sorun kazıklanma ihtimalın yüksek ama orjınal çalışan ve sağlam gramafonu 1500 _2000 sende assagı bulamazsın sahibinden   de 400 e de var 4000 e de ama anlamıyosan bulaşma hocam


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gvn666
    gvn666's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2004
    Erkek
    Ksorry_13 bunu yazdı
    furkiak bunu yazdı
    Mythbusters bunu yazdı

    Benden de bi uyari his master voice marka hint uretimlileri var bunlar 0 gramofonlar fakat kullanilamazlar ignesi ve kafasi plagi mafediyor sadece süs olabilir. Yanliz bu gramofoblari cok paraya itelemeye calisabilirler ederi cok yoktur. Tas catlasin 50 ya da 70 hadi hayrina 100 ver ama dahasini verme eger süs istiyorsan tabi.

    Bilgi için çok saol hocam. Malesef bilmiyorum bu işi ama süs için değil dinlemek istiyorum bu konuda neye dikkat etmek ne kadar vermek gerek hiç bilmiyorum bilen biri yol gösterirse çok sevinirim. Ankaradaki üstadlardan bilen varsa parayı yollayıp gönderebilecek varmıdır ? Yada istanbulda işten anlayan biri ile buluşup almaya gitsekde olabilir :D

    hocam arkadaşa sordum  da satamamış dayısı almış dekor için ben biraz anlarım   eğer salı günü müsaitsen maltepe kucukyalıda eskıcıler var orada güzel parçalar var gider bakarız uskudardada var ama onlar mikmenin peşinde   salı günü musaıtsen gel dolasırız hem bende koleksiyon için bakıcam bişey eğer müsait değilsende hocam ben gidicem istersen senin içinde bakarım ona göre haberleşiriz arkadaşında dediği gibi iğneye dıkkat etmek lazım birde eskitilmiş gramafon çok piyasada sırf antıka goruntusu verilmek için oda sorun kazıklanma ihtimalın yüksek ama orjınal çalışan ve sağlam gramafonu 1500 _2000 sende assagı bulamazsın sahibinden   de 400 e de var 4000 e de ama anlamıyosan bulaşma hocam

    Küçükyalıdaki yeri tarif edebilirmisin arkadaşım?


    ..::GVN::.. Better/MCSE/
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek
    sorry_13 bunu yazdı
    furkiak bunu yazdı
    Mythbusters bunu yazdı

    Benden de bi uyari his master voice marka hint uretimlileri var bunlar 0 gramofonlar fakat kullanilamazlar ignesi ve kafasi plagi mafediyor sadece süs olabilir. Yanliz bu gramofoblari cok paraya itelemeye calisabilirler ederi cok yoktur. Tas catlasin 50 ya da 70 hadi hayrina 100 ver ama dahasini verme eger süs istiyorsan tabi.

    Bilgi için çok saol hocam. Malesef bilmiyorum bu işi ama süs için değil dinlemek istiyorum bu konuda neye dikkat etmek ne kadar vermek gerek hiç bilmiyorum bilen biri yol gösterirse çok sevinirim. Ankaradaki üstadlardan bilen varsa parayı yollayıp gönderebilecek varmıdır ? Yada istanbulda işten anlayan biri ile buluşup almaya gitsekde olabilir :D

    hocam arkadaşa sordum  da satamamış dayısı almış dekor için ben biraz anlarım   eğer salı günü müsaitsen maltepe kucukyalıda eskıcıler var orada güzel parçalar var gider bakarız uskudardada var ama onlar mikmenin peşinde   salı günü musaıtsen gel dolasırız hem bende koleksiyon için bakıcam bişey eğer müsait değilsende hocam ben gidicem istersen senin içinde bakarım ona göre haberleşiriz arkadaşında dediği gibi iğneye dıkkat etmek lazım birde eskitilmiş gramafon çok piyasada sırf antıka goruntusu verilmek için oda sorun kazıklanma ihtimalın yüksek ama orjınal çalışan ve sağlam gramafonu 1500 _2000 sende assagı bulamazsın sahibinden   de 400 e de var 4000 e de ama anlamıyosan bulaşma hocam

    Hocam salı izin günüm gidebiliriz pmden haberleşelim çok saol şimdiden


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
Toplam Hit: 2627 Toplam Mesaj: 14