folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Gyzem.Com - Küllerinden Doğdu!



Gyzem.Com - Küllerinden Doğdu!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    Cr4zY bunu yazdı:
    -----------------------------

    vala hocam dediğinden bişi anlamadım :|

     

    62 75 6d 69 6e 20 6b 61 67 61 6e 27 69 6e 20 6b 61 72 64 65 73 69 64 69 72 2e 20 67 6f 6b 74 75 72 6b 20 64 65 76 6c 65 74 69 20 6b 75 72 75 6c 75 6e 63 61 20 62 61 74 69 20 67 6f 6b 74 75 72 6b 20 79 61 62 67 75 73 75 20 6f 6c 64 75 2e 20 35 35 33 20 79 69 6c 69 6e 64 61 20 62 75 79 75 6b 20 67 6f 6b 74 75 72 6b 20 6b 61 67 61 6e 69 20 6f 6c 64 75 2e 20 73 61 73 61 6e 69 6c 65 72 65 20 69 70 65 6b 20 79 6f 6c 75 6e 75 20 61 63 74 69 72 64 69 2e 20 35 37 36 20 79 69 6c 69 6e 64 61 20 76 65 66 61 74 20 65 74 74 69 2e

     

    bunu vermiş ....  istio A.q 


    -----------------------------

    kopyala şifre çözücüye git araçlardan, oku kim olduğuna google dan bak, yaz. mesela bumin kaganin kardeşi? bkz: google. istemi yabgu :D 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolygaN
    HolygaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2007
    Erkek
    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------

    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Olm bu ayettekı sayıların toplamını nasıl buluyoruz. ankebut suresı 14. ayet. Tamam ama sayılar nerde :)
    -----------------------------

    www.kuran.gen.tr ye gir. suren ve ayet hangisiyse onu bul. türkçe açıklamasında yazarki mesela; 7 gece, 8 gün ... 7+8 =15 veya 5bin melek... 5000 


    -----------------------------

     

    Öyle yapıyorum ankebut 14. ayette nuh 950 yıl yaşadı gıbı bişey yazıyodu 14 eder .

    Biraz once girdim baktım ayet değişmiş bakara 234 cıkmış onda da sayıların 14 edıyor ama kabul etmıyo onu  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    HolygaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Öyle yapıyorum ankebut 14. ayette nuh 950 yıl yaşadı gıbı bişey yazıyodu 14 eder .

    Biraz once girdim baktım ayet değişmiş bakara 234 cıkmış onda da sayıların 14 edıyor ama kabul etmıyo onu  


    -----------------------------

    napıyon :D nuh 950 yıl yaşadı diyosa 950 yazacaksın :D bana dediki 5000 melek... ben 5000 yazdım direk atladı bölümü. rakamlar toplamını değil sayılar toplamını yaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    vallaha geçtim 3 boyutluyu :D zuhahaha.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek

    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------
    vallaha geçtim 3 boyutluyu :D zuhahaha.
    -----------------------------

    nasıl geçtiğini yazmazsan bir anlamı yok tabi. :) rengarenk resimden bahsediyosun değil mi?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    geçenler şöyle 1. bölümden başlayıp yazsa :-/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cr4zY bunu yazdı:
    -----------------------------

    vala hocam dediğinden bişi anlamadım :|

     

    62 75 6d 69 6e 20 6b 61 67 61 6e 27 69 6e 20 6b 61 72 64 65 73 69 64 69 72 2e 20 67 6f 6b 74 75 72 6b 20 64 65 76 6c 65 74 69 20 6b 75 72 75 6c 75 6e 63 61 20 62 61 74 69 20 67 6f 6b 74 75 72 6b 20 79 61 62 67 75 73 75 20 6f 6c 64 75 2e 20 35 35 33 20 79 69 6c 69 6e 64 61 20 62 75 79 75 6b 20 67 6f 6b 74 75 72 6b 20 6b 61 67 61 6e 69 20 6f 6c 64 75 2e 20 73 61 73 61 6e 69 6c 65 72 65 20 69 70 65 6b 20 79 6f 6c 75 6e 75 20 61 63 74 69 72 64 69 2e 20 35 37 36 20 79 69 6c 69 6e 64 61 20 76 65 66 61 74 20 65 74 74 69 2e

     

    bunu vermiş ....  istio A.q 


    -----------------------------

    kopyala şifre çözücüye git araçlardan, oku kim olduğuna google dan bak, yaz. mesela bumin kaganin kardeşi? bkz: google. istemi yabgu :D 

     


    -----------------------------

    valla hocam ne dediğini anlamadım sen en iyisi çöz söle yada tam olarak yaz

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    knuckleduster bunu yazdı:
    -----------------------------

    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------
    vallaha geçtim 3 boyutluyu :D zuhahaha.
    -----------------------------

    nasıl geçtiğini yazmazsan bir anlamı yok tabi. :) rengarenk resimden bahsediyosun değil mi?


    -----------------------------

     

    snn verdiğin linkteki resimde 67880 yazıyo :D değiştiyse ver okuyum. yöntemimi geri kazandım. gözler bozuldu heralde:D zaten çarşamba göz doktoruna gitçem:D 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    Cr4zY bunu yazdı:
    -----------------------------
    kartalkethuda bunu yazdı:

    valla hocam ne dediğini anlamadım sen en iyisi çöz söle yada tam olarak yaz


    -

    http://www.gyzem.com/sifreleme.php

    buraya yapıştır işte. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    abi bi bok anlamadım bu bölümden A.q :d

    çözdüm şifreyi yazıom googleye ama cıkan sonuçlar yanlış diyor:D

    1389'da hukumdar oldu. karakoyunlu'ya buyuk devlet  mahiyeti kazandirdi. akkoyunlular ve timurlular ile mucadele etti. babasi kara mehmet bey'dir. soru bu cevap kara yusuf heralde ama olmuo

Toplam Hit: 32478 Toplam Mesaj: 185