folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Hajılar İzleyin Bacak 10 Cm Kafa 1 Km



Hajılar İzleyin Bacak 10 Cm Kafa 1 Km

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_goldberg
    the_goldberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    yaw musket hajı darılıom bak ha onlar ırakta binlerce masum insanı öldürürken arap ve müslüman diye öldürüordular yaw bizde acıma olsunda ya bizim din kardeşlerimiz he onlar ne acı çekti ırak ve filistinde hala 100 lerce çocuk bebek ölüor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    a.q acılmadı bnde biturlu ama site porno sitesi gibiymiş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ohaa a.q o neymis lan oyle yazık allah kımsenın basına wermesın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    goldberg bizde acıma olmasın olmadıda zaten acımak zayıflıktır ama senin yaptığında at gözlüğü takmış gerici zihniyettir. ne demek tüm gavurların başına gelsin varmı böle bi mantık ya.. onlar ırakta şöle yapıo böle yapıo öldürüo... derken onlara kin kusarak sölüon.. ama bisim dedelerimiz yunanları denize döktü derken böbürlenion... puf.... hem bi ülkeye girmek istiosa masumunuda çocuğunuda öldürcek hastanesinide bombalıcak... başka türlü giremes.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    konunun ciddiyetine karşılık niksizin imza kopardı :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_goldberg
    the_goldberg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ok nickimyok musket siz nasıl diorsanız öle olsun...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek
    inşallah hiç bi insana olmaz böyle bişey
    müslüman gavur ayrımı olmamalı böyle şeylerde sonucta bi hastalıkmış.
    ayrıca küçücük cocukmu öldürüo ırakta müslümanları
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_deep_darkness
    the_deep_darkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek
    the_goldberg çok saçma düşünüyorsun,bu zihniyet oldukça zaten bu ülke hiçbir yere varamaz..ne demek "gavur(!) işte allah nasip ediyor" ırak'taki amerikan askerlerinin yaptıklarını bütün insanlara yüklüyemezsin..amerika'da ya da başka ülkelerde hiç mi masum insan yok sanıyorsun?senin bir akrabanın başına gelse böyle bir şey,ve yabancı birisi sana buna benzer şeyler söylese çok mu hoşuna gidecek? aynı dinden olmadığımız bütün insanlar ölsün, gebersin o zaman!bu ne biçim bir mantıktır?neyse "akıl-fikir" diyorum sadece..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    bence yüklenebilir neden derseniz sonuçta o askerleri oraya gönderen yönetimi o insanlar seçiyor
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_deep_darkness
    the_deep_darkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek
    bütün insanlar bush'a oy verdi diye bir şey yok ki?ayrıca bu tür pişmanlıklar çok yaşanıyor bizim ülkemizde de,seçtiğimiz kişilerin yaptıklarını görüyoruz mesela..
Toplam Hit: 2729 Toplam Mesaj: 38