Halkın Partisi: )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    akpnin yaptıklarını bitirdinde chp ye mi sıra geldi :) + underzero hocamın söylediklerine harfiyen katılıyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaciTBT
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------
    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    halkın partisi bu ,beğenemedin mi? En azından indiragandi yok-gayet açık ve net-medya sağolsun muhalefetin kürdanı olsa haber yapıyo,ya iktidarınkiler nolacak :D

    AKP halkın partisi- aha söledim,sen inandın mı ? :D
    -----------------------------
    konu ak kara parti değil atatürkün bırakığı ve hal için çalışan bir partiyiz diyen bir parti filo kurup saltanat sürecek parayı nerdne buluyor ak parti için onca sey yazıldı ben bişey dedimmi konu ak parti değil aama halkın partisi olan bir parti bu denli olluğun kaynağını nerden buluyor neden bunu hlk için kullanmıyor acaba
    -----------------------------
    hocam kaynak mı istiyorsun?

    Kaynak :1- Milletvekili ve partili delegelerin kısmi mal varlıkları

    2- Ortak iş kurumlarının kar payları

    3-Dernek ve Vakıf gelirleri (Az da olsa)

    4- Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Aylık ve Yıllık Ödemeleri

    -------

    buyur kaynak-ama dikkatini çekerim, Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankasının TAMAMI değil,TAMAMI'nı dağıtanlarıda gördük!!!
    -----------------------------

    hoca en çok dernek ve vakıf gelirlerinden geliyo diye biliyom sistemli çalışıyolar işlerin başında kalifiye olarakdan bu işe yıllarını vermiş insanlar duruyo bunlar senin benim cvebimden çıkmıyo Türkiyenin zengin kesiminin destekleriyle oluşuyo.

    bide az bile hocam neki bunlar  filo milo 3-5 araba gayrimenkul filan koca geminin, 15 yaşındaki veledin yaptıkları işte onlar senin benim cebimden çıkan bence.

    (önemli not: chp tafaftarı filan deilimdir hiç hazetmem amma satılmış medyanın uyduruk haberlerine karşı yazdığım nacizane fikrimdir) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    bana en sonunda cehepe yide savundurttunuz ya helal olsun :)

     

    hadi diyelim 100.000 donum arazi satin aldi.

    ne var bunda ?

    alan kim ermeni lobisi mi ? yahudi destekli bir sirket mi ?

    ulkeyi satan partiler var diyorum, kulagini kapatmis gozunu yummussun

    "chp arazi satin aldi" diye ortaya dusmussun.

     

    garip olan ne bi anlayabilsem  


    -----------------------------

    : ) hacı güldürdün beni anlaması cok rahat bi konu ama nedense bazılar nlamamak için cok zorluyo kendini hocam boşver anlayan anlamaıstır hadi değerli yorumların için sağol  bu ülkeye en ufak zarar veren ister chp ister akp istersen fettullah gülen olsun topunun a.q amacım particilik değil ama  milltti laiklik veya atatürkcülük kılıflarına bürünüp arka planda cevirdikleri dolplar buna ADD ciler dahil her kim bu ülkenin bir yaprağına bile hile ile riyakalıklık ile zarar veriyosa 70 milyon insan onu arkadan kucaklasın zaten öbür dünyada 70 milyonun hakkını terasizi sasmayan danistayı sayıstayı masonu ermenisi olmayan bir mahkemede hesabını verir süphesiz


    -----------------------------

    İyice uçmuşsun, Vakıflar Yasası'nın  iptali için uğraşanlar kim, geçmesi için uğraşanlar kim?
    Lozan'ı en çok savunanlara bir bak istersen. Lozan'ın iptali halinde olabilecekleri de irdele. Herkesi Ermeni, mason yaptınız be kardeşim.
    Ülkenin doğusuna kadar kitap yardımında bulunduk, gördüğümüz muameleye bak!

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek

    gelin türk solunuyeniden kuralım :-))

    parti adıda TBTP olsun genel başkanımız holy,rene başkan yard.....

    çok oy alır çook :-))

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErPecker
    ErPecker's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2008
    Erkek

    EY CHP SEN NASIL BİR PARTİYDİN NASIL BİR PARTİ olmaya devam edion

    bi tanıtım filmine kendi TV in olan habertürk müdr nedir onu sorumlu yapıp 4 mlyon dolar verdin.sonra kendi agzinizla bu film korsan cd ler den farksız 100 ytl etmez bi emegin eseri dediniz.

    Chp halktan ışık yolu kadar uzak artık.sömüren sömürüo iş bankası+chp  el ele halk qo kefene

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    akp nin yaptiklarinin yaninda chp arazi yada araziler almis eee cok iyi yapmis napicakti kuzum.... haa napicakti.. akp arazi yada bina kiraladigi zaman sahibine kirasini bile vermiycek kadar olusumuna pislemis.. o kadar ileriki gitmisler ki.  chp nin arazi alimini bile kötü gösterip sözde karalama yapicaklar.. akp vakiflar yasasini cikardigi zaman neredeyse övünüyorda övünüyordu.. neymis devlete para akicakmis.. ula ülke topragininda serefi hassassiyeti var.. bu kadar mi insan yaptigi kötü seyi över sunlara bak ya.. akp hükümetinin kazanci kendine arkadaslar.. Türkiye cumhuriyeti devletine degil... bunuda bi kösesinde bulundurun aklinizin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teodos
    teodos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu mu 'halk' partisi?

    CHP, İş Bankası ortaklığı yetmezmiş gibi bir yandan da mülk ve araç zengini olmaya azmediyor. Parti, son üç yılda 90 yeni mülk, 81 de yeni araç satın aldı.
     
    Adında “halk” kelimesi yer alsa da Cumhuriyet Halk Partisi tam bir “komprodor” partisi gibi. İş Bankası’ndaki yüzde 28’lik ortaklığından dolayı geçtiğimiz yıl bankanın 30 milyar dolarlık aktif büyüklüğünün 8,4 milyar dolarını kontrol eden, 338 milyon dolarlık kârın da 112 milyon dolarına sahip olan CHP, bir yandan da mülk ve araç portföyünü genişletiyor.

    90 TANE YENİ MÜLK ALDI
    Son kurultay raporunda açıklanan bilgilere göre, CHP’nin sadece 2005 yılından bu yana edindiği mülk sayısı göz kamaştırıyor. Sistemli bir şekilde il ve ilçe başkanlıklarını kiracı konumundan çıkartmayı amaçlayan parti yönetimi, bu doğrultuda 2005 yılından bu yana tam 90 tane yeni mülkü satın alarak partinin mal varlığını daha da büyüttü. Bilecik’te 5, İzmir’de 4, Kayseri ve Zonguldak’ta 3’er, Ankara’da da 2 yeni binayı bünyesine katan CHP, 60’ı aşkın ilde de birer tane yeni binaya kavuştu.

    SANKİ RENT A CAR FİRMASI
    Ana muhalefet partisinin araç filosu da 2005 yılından bu yana yaşanan artıştan nasibini aldı. CHP, 2005 yılından bu yana Türkiye çapındaki teşkilatları için 81 yeni araç satın aldı. Ağırlıklı olarak otobüs, midibüs ve minibüsten oluşan filoda Genel Merkez, 17 araçla başı çekiyor. İstanbul 13, İzmir 5, Antalya 4 araçla iller arasında ön sıralarda yer alan teşkilatları oluşturuyor. CHP’nin markalara göre araç dökümü ise şöyle sıralanıyor: 32 Ford, 8 Iveco, 6 Mercedes, 5 Isuzu, 5 Opel, 4 Mistsubushi, 4 Renault, 3 Man, 3 Hyundai, 3 Fiat, 2 Audi, 2 VW, 2 Peugeot, 2 Mazda.

    HANİ “EKONOMİ KÖTÜ”YDÜ?
    CHP’nin sadece üç yıl içerisinde ancak milyonlarca YTL (trilyonlarca lira) harcanarak elde edilebilecek mal varlığına kavuşması; akıllara, CHP’lilerce sık sık dile getirilen “bozuk ekonomi” söyleminin gerçekçi olup olmadığı sorusunu getirdi. Ekonomi, CHP sözcülerinin dile getirdiği gibi kötü ise partinin bunca mülk ve aracı satın alacak parasal gücü nasıl toparlayabildiği merak ediliyor.

    -----------------------------
    eee noldu şimdi? akp nin binasını gördünmü sen hiç?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Hala bir birinizimi yiyorsunuz a.q Sizle bişi tartışılmaz vallaha  bi dengime göre adam yokki :))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    neden hep anti-akepe konuları açıldığını şimdi anladımmm.. sorun akepe değilmiş..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musty28
    musty28's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2007
    Erkek
    halkını dışlayan bi halk partisi.
Toplam Hit: 5106 Toplam Mesaj: 74