Hava Temizleyici Kullanan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Selam muridler,

    Alerjik bir insanim, ozetle kedi polen toz=hapşu. Bir kere de degil, bi baslayinca 150 hapşu. Geçen bir tanidigin evdeki air purifieri zorla verip bi dene demesiyle bu teknolojiyle tanistim. Melek gibi uyuyorum, ne benim minigin tuyleri, ne talas tozu, ne baska bir sey rahatsiz etmiyor, sabah derin bi nefesle uyaniyorum, gece uyanmiyorum, gozlerim burnum halinden cok memnun. Sanirim benim minik de memnun, birkac gundur ekstra yayila yayila uyuyor.

    Simdi madem begendin aynisindan al diyeceksiniz hakli olarak ama alamam o cok pahali. Markalara bakiyorum pek tanidigim marka yok. Tam olarak neyi tercih etmem gerektigini de bilmiyorum ama sunu anladim, true hepa filtresi olmasi lazimmis ki dedigi kucuklukte partikulleri tutabildigi garanti olsun. Onun disinda fantastik ozellikleri lazim degil mesela uv sterilizasyon yapmasa da olur, hatta yapmasin. Dedim bi sorayim kullanip tavsiye edecek olan var midir.

    Kriterlerim: true hepa filtresi, 1000 lira civarinda, bir de asiri gurultu yapmasa iyi olur ama bu opsiyonel.

    Metrekare siniri onemli degil her odaya ayri ayri tasirim ben onu. Hatta ufak olsun tasinabilir olsun.

    Bir de filtre omru ne kadardir, omru dolunca yenisini rahatca bulabilir miyim, bu onemli. Kullan at tarzi kullanmak istemiyorum o kadar para verecegim filtresi de bulunabilir olsun, omru doldukca degistireyim.

     

    Fotograf dikkat cekme amaclidir (: 


    Talk nerdy to me!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khan23
    Khan23's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2015
    Erkek

    Bende alerjiden müzdaribim. Konuda mesajım olsun merak ettim :) 

    Bende polen-toz-rutubet-çim alerjileri var banada iyi gelir mi acep?


    We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Khan23 bunu yazdı

    Bende alerjiden müzdaribim. Konuda mesajım olsun merak ettim :) 

    Bende polen-toz-rutubet-çim alerjileri var banada iyi gelir mi acep?

    Hocam markalara performansa cok vakif degilim ama teorik olarak hava 0.3 mikronluk bir elekten gectigine gore senin derdine de care olmasi lazim. Bakinirken nem tutucu ozelligi olanlara da rastladim ama ne kadar etkilidir bilmiyorum. Ben ankarada yasiyorum nem yok zaten.

    Bakinacaksan dikkat etmen gereken kritik sey su: filtre true hepa olacak. Hepa-like, hepa-type olmuyor ille de true hepa olacak ki bu buyuklukte parcalari suzebildigi kesin olsun.


    Talk nerdy to me!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khan23
    Khan23's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2015
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    Khan23 bunu yazdı

    Bende alerjiden müzdaribim. Konuda mesajım olsun merak ettim :) 

    Bende polen-toz-rutubet-çim alerjileri var banada iyi gelir mi acep?

    Hocam markalara performansa cok vakif degilim ama teorik olarak hava 0.3 mikronluk bir elekten gectigine gore senin derdine de care olmasi lazim. Bakinirken nem tutucu ozelligi olanlara da rastladim ama ne kadar etkilidir bilmiyorum. Ben ankarada yasiyorum nem yok zaten.

    Bakinacaksan dikkat etmen gereken kritik sey su: filtre true hepa olacak. Hepa-like, hepa-type olmuyor ille de true hepa olacak ki bu buyuklukte parcalari suzebildigi kesin olsun.

    Şöyle bir göz gezdirdimde çok pahalı. Öğrenci adamım ben şu an için bana hitap etmezler. İlaç-fısfıs yolumuza devam :D inşallah ileride fiyatları düşer :D


    We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Khan23 bunu yazdı

    Şöyle bir göz gezdirdimde çok pahalı. Öğrenci adamım ben şu an için bana hitap etmezler. İlaç-fısfıs yolumuza devam :D inşallah ileride fiyatları düşer :D

    Sorma benim de odunc alip begendim dedigim 900$

    900$a yeni burun yaptiririm...


    Talk nerdy to me!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    @izzmarit, absolute HEPA olarak da piyasada geçmektedir. Yok ben en iyisini istiyorum derseniz ULPA filtreli alın.


    طדṮ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khan23
    Khan23's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2015
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    Khan23 bunu yazdı

    Şöyle bir göz gezdirdimde çok pahalı. Öğrenci adamım ben şu an için bana hitap etmezler. İlaç-fısfıs yolumuza devam :D inşallah ileride fiyatları düşer :D

    Sorma benim de odunc alip begendim dedigim 900$

    900$a yeni burun yaptiririm...

    Yurtdışından felan daha ucuza getirtme şansımız felan olabilir mi?


    We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpyBreaK
    SpyBreaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bunlardan çok anlamam ama bi ara internette araştırırken xiaomi air purifier ı tavsiye ediyorlardı. fiyatı da alınabilir seviyede. ben almayı düşünüyorum açıkçası. 

    https://urun.n11.com/buharli-temizleyici/xiaomi-mi-air-purifier-2-akilli-hava-temizleyici-P202727163

    bi de senin kullandığın cihaz neymiş ki 900$ oha.


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Cesnist bunu yazdı

    @izzmarit, absolute HEPA olarak da piyasada geçmektedir. Yok ben en iyisini istiyorum derseniz ULPA filtreli alın.

    En iyisini isteyemiyorum fiyatlar cok ucuk. Direkt marka model onerebilir misin soyle 1000 lirayi cok gecmeyecek sekilde?


    Talk nerdy to me!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    SpyBreaK bunu yazdı

    hocam bunlardan çok anlamam ama bi ara internette araştırırken xiaomi air purifier ı tavsiye ediyorlardı. fiyatı da alınabilir seviyede. ben almayı düşünüyorum açıkçası. 

    https://urun.n11.com/buharli-temizleyici/xiaomi-mi-air-purifier-2-akilli-hava-temizleyici-P202727163

    bi de senin kullandığın cihaz neymiş ki 900$ oha.

    Ben de bunun yorumlari karisik diye okudum, aklimdakilerden biri aslinda ama memnun olmayanlar da varmis. Direkt ben kullaniyorum, memnunum ya da degilim diyen cikarsa burdan ne guzel olur. Filtresini degistirebiliyor muyuz bunun rahat bulunuyor mu acaba? Omru dolana kadar kullanmis kimsenin yorumunu gormedim birkac gun kullanip degerlendirme yazmislar.

     

    @Khan23 banggoodda aliexpresste falan da ucuza var ama onceligim dedikleri filtrenin gercekten belli bir standartta olmasi oldugu icin onlara bakmiyorum. 


    Talk nerdy to me!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    Cesnist bunu yazdı

    @izzmarit, absolute HEPA olarak da piyasada geçmektedir. Yok ben en iyisini istiyorum derseniz ULPA filtreli alın.

    En iyisini isteyemiyorum fiyatlar cok ucuk. Direkt marka model onerebilir misin soyle 1000 lirayi cok gecmeyecek sekilde?

    Honeywell True HEPA modellerine bakabilirsin, kullanım sıklığına göre 3-4 aylık bir filtre değişim durumu var gerçek HEPA filtresi vardır

    @SpyBreaK  xiaomi fanı olmama rağmen cıksss pek birşey beklemeyin :) 


    طדṮ
Toplam Hit: 1167 Toplam Mesaj: 23
hava temizleyici air purifier