Üye SpyBreaK

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı SpyBreaK
Adı Soyadı Murat TARUM Murat TARUM
Yaş 29
Eğitim Universite
ID 25981
Kayıt 16/Haz/06 10:40
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 8 saat 49 dakika 1 saniye önce online Online
Browser Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; Redmi Note 4) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.138 Mobile Safari/537.36
Login sayısı 13984
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 5365
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler


Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING

İlgi ve Uzmanlık Alanları
bilgi işlem network donanım
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuSatılık Casper (ECS) H110M4-C43 Anakart 298 01/Kas/19 18:24
KonuPDKS Programı Önerisi Lazım 1001 12/Şub/19 16:22
KonuBIOS Master Password Sitesi 459 15/Ağu/18 14:41
KonuSeagate hdd firmware uçtu yardımcı olabilecek ? 576 30/May/17 11:16
KonuTeslacrypt Projesi Kapandı 780 06/Haz/16 11:31
KonuÖzel vpn kurmak hk. 537 17/Mar/16 10:52
Konuistanbulda co-location hizmeti alabileceğimiz firma arıyorum 478 19/Şub/16 17:00
Konuağdaki konumdan toplu şekilde klasör silmek (yardım) 345 04/Oca/16 12:01
Konuipad 2 recovery yaparken 9 hatası veriyor 636 19/Eki/15 19:00
KonuS4 Mini Arayanlar Ulaşamıyor Yardım 807 14/Kas/14 20:24
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuRender İçin Nasıl Bir Pc Olmalı ? 524 07/May/20 12:12
KonuLazer Yazıcı Tavsiyesi, Yardım Lütfen ? 248 06/May/20 21:19
Konu5ghz destekli modem arayışı 1052 02/May/20 20:00
KonuTahribat.com murid/muride 'lerine özel DEV CEKILIS. 78417 29/Nis/20 15:37
KonuTürknet Rezalet 2530 18/Nis/20 00:16
KonuTürk Havayolları Erişim Problemi 292 13/Mar/20 20:11
KonuAcil yardım D yi sildim 1002 15/Şub/20 23:52
Konuhttps://www.pt.com.tr/ güvenilir mi pozitif teknoloji apple yetkili servis sağlayıcısı 512 12/Şub/20 23:03
KonuXiaomi Airdots windows ? 587 07/Şub/20 15:30
KonuHyundai Elantra mı Toyota Corolla mı Renault Megane mı? 1762 01/Şub/20 20:51

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih
Turbonetten 24MBit Erişim! Turbonetten 24MBit Erişim! SpyBreaK 20.07.2007

Üyelerin, SpyBreaK Hakkındaki Yorumları

MemberNote Meliksah 17/Temmuz/2017 Tarihinde:
işin gücün yok mu aq. evleneceksin yarın bir gün :W
MemberNote Meliksah 20/Kasım/2016 Tarihinde:
aaaa :| hayret amk :| avatar değişmiş :W
MemberNote Huerfanos 27/Ağustos/2016 Tarihinde:
Adam! Beni büyük sıkıntıdan kurtardı.
MemberNote SeRDaR 12/Temmuz/2016 Tarihinde:
Severim adam gibi adamdır benim gibi sağlam nargilecidir
bunca zaman neden yorumum olmamaış şaşırdım doğrusu
MemberNote mtst 03/Mayıs/2013 Tarihinde:
İyi birisidir kendileri.. İlk Pc‘mi toplayan kişi :)
MemberNote pesimistic 28/Mart/2013 Tarihinde:
İmzanı beğendim :| :)
MemberNote sinayildirim 24/Mart/2013 Tarihinde:
Senin kadar olamaz kardeşim=)
MemberNote kaygusuz 31/Ocak/2013 Tarihinde:
müridim çok sağol bi gün zengin olursam sanada led tabela yapacağım unutturmaaaaaaaaaaaaaa
MemberNote baristbt 04/Aralık/2012 Tarihinde:
cebitte gördüğüm en kafa müridlerden biridir kendisi :D

saygılar sevgiler
MemberNote Meliksah 26/Temmuz/2012 Tarihinde:
feysteki mesajımı okuyup cevaplamayan mürid :W
MemberNote Amd-x 08/Mart/2012 Tarihinde:
olurda nişan vs yaparsam kurdeleyi bu adama kestireceğim.

( ciddiyim.. )
çok sağol hocam, çok mutlu ettin beni yardımınla..
MemberNote CaNNi 30/Ağustos/2011 Tarihinde:
█▄▀▄▀▄▀▄████████████████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄███████╔══╦══╗██████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄███████║╞═╬═╡║██████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄███████╚═╗║╔═╝██████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██╔═╗████║║║████╔═╗█▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██║║╚════╝║╚════╝║║█▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██║║╔════╗║╔════╗║║█▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██╚═╝████║║║████╚═╝█▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄█████████║║║████████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██████╔══╝║╚══╗█████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██████║╞══╩══╡║█████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█▄▀▄▀▄▀▄██████╚═══════╝█████▄▀▄▀▄▀▄▀█
█████████████████████████████████████

usta emaneti getirdim ona sahip çık :F
MemberNote metalkolik 23/Ağustos/2011 Tarihinde:
kendisiyle ilk ada buluşmasında tanışmıştık iftar yemeğinde yaşını soledinde hasstttrr çekmiştim :))
MemberNote Oskar 09/Ağustos/2011 Tarihinde:
Bir yerden tanıyorum, çıkaramadım, dur bulucam :)
MemberNote Meliksah 16/Temmuz/2011 Tarihinde:
sınavdan geldim senin yorumu onayladım şimdi diğer sınava gidiyorum :W
MemberNote SyspioniC 10/Temmuz/2011 Tarihinde:
aaa nası yorumum yok sana şuan şaşırdım :F kendisi çok iyi birisidir, uyumlu, yardımsever, güvenilir :) buluşmalarda müritleri yalnız birakmaz mümkün mertebe katılır saolsun :)
MemberNote avatar 05/Haziran/2011 Tarihinde:
max payne ustası
MemberNote byeren 21/Kasım/2010 Tarihinde:
Yardim sever on numara userdir : )
MemberNote KarasuZanu 09/Ekim/2010 Tarihinde:
yok böyle bi adam.. tek rakibim SpyBreak.)
MemberNote Meliksah 05/Eylül/2010 Tarihinde:
hadin geçmiş olsun hacı (: msne gir arada :/
MemberNote Scorpions 02/Ağustos/2010 Tarihinde:
Kendisi Ardahanlıdır.Severim oralı olanları, harbi insandırlar.
MemberNote Meliksah 13/Haziran/2010 Tarihinde:
bu herif çok kaliteli bi herif.
öz abim olsa bu kadar severim. (=
MemberNote biri 30/Kasım/2009 Tarihinde:
avatara bak amk koptum :|
MemberNote CaNNi 15/Kasım/2009 Tarihinde:
eyw hacım :D yazacam inş :D senide bekleriz kısa zamanda :P
MemberNote Abizittin 14/Kasım/2009 Tarihinde:
hem golden horn un sahibi hemde hemşeri ne güzel :)
MemberNote CaNNi 14/Kasım/2009 Tarihinde:
msn imde hep online olurdun şimdi msn açık online değilsin :D işin bide enteresan boyutu msn yi aldım alalı sen eklisin senle nerden tanışıyoruz biz hacım :D hep aklımdaydı bi türlü yazamadım :D msn min en uzun vadeli msn arkadaşı :D ama hiç konuşmazdık :Pp
MemberNote eray 26/Ağustos/2009 Tarihinde:
imzasını okuduğum an yıkıldığım mürid :(
en az benimkine düşmüş kadar üzüldüm..
ilk ve son olur inş :) nazar poncuğun olur :)
MemberNote o6u2 05/Temmuz/2009 Tarihinde:
Doğum günü kutlu olasıca, nice mutlu yıllar yaşayasıca mürid :)
MemberNote CaNNi 05/Mayıs/2009 Tarihinde:
profiline aktım :DD
MemberNote o6u2 20/Nisan/2009 Tarihinde:
cana yakın sempatik insan ( kulaklığın da iyisinden anlar =) )
MemberNote Cia 26/Mart/2009 Tarihinde:
efendim beni onurlandırdınız harikuladenin harrında bir profile yorum yapmanın kıvancını yaşıyorum.he lo ist/gop
MemberNote sirpence 06/Ekim/2008 Tarihinde:
Hemşehrim olan kişi... İyi bir insan ve karizmatik:D
MemberNote CaNNi 02/Mart/2008 Tarihinde:
msn in en tuzlu adamı severim keratayı :)
MemberNote avast 01/Ağustos/2007 Tarihinde:
eglenceli ve seviyeli 1 arkadas
MemberNote AntiOksidan 24/Temmuz/2007 Tarihinde:
yoruma aç mürid :).severm kendisini forumda ters hareketini görmedm : P .ilk yorumu da benden olsun : ) .