folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Hayrına Gebze"De Bir Ev...Gebzeyi Bilen İçeri.



Hayrına Gebze"De Bir Ev...Gebzeyi Bilen İçeri.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Msdead ablacım okyanusun ortasında bir kayık 1 kurek birde eşin ile yaşa ama sakın ha sakın hayatta cihanda GEBZE de sakın ha sakın yaşama. Aksam 6 dan sonra ekmek almaya cıkamassın... Carsıya gunduz vakti cıksan iti kopugu tımarla... orası turkiyenin almanyası yada vahşi batı  Sivil polis, polis sivili, sivil sivili, polis polisi Canlı canlı göznün önünde öldürüyor. budna 9 sene once Eskihisarı hic bir yere değişmesdim ama orayada acılan meyhaneler yuzunden yada olanların hayla devam ediyor olmasının yuzunden deniz kenarında gezerken leş gibi içki kokuyor

    Gebzede her ilden her ırkdan her meshebden insan bulunuyor. İzmitde dogdum gebzede buyudum 6 sene once amasyaya tasındım. Eşin ile çocugun ile asla ve asla dısariya cıkamassın tek Eğlencen dört duvarı seyretmek olur. Öyle cıkayım gezeyim çalışayım demenin imkanı yok. En dinsarım dien mahallede afederisniz travestiler bulunur ev tutarsın karsı komsun travesti olur. Sakin ha sakin Bak sana yemin ederim git Doğu beyazıtta yaşa AĞRI da ama gebzede yaşama. Ne havası ne iti kopugu yaramaz insana. Doguda yaşarsın korkun PKK olur. ama Gebzede yaşarsın Eşinden hariç herkez korkun olur. Eşinin durumu cok daha zor asıl çalışan dışarıda olan o olur.

     Yemin ederim seni gorsem akrsımda kolundan tutar baglarım biyere işkence ederim gebzeye gitmemen icin okadar nefret ettigim tiskindiğim bir eyr orası Benim büyüdügüm yer ama nefret ediyorum. PKK sı Azbendi si  Mafya sı Kapkaçtıcı sı Hırlı sı hırsızı Katili Her bir pisligi mevcut GEBZE nin. Yol yakınken dön. Orda oturmayı bırak Yolun düşse bile girme GEBZE ye

     

    Hadi kal ablacım salıcakla umarim bunları 1 saniyeliginede olsa düşünür ve bu işten vazgecersin.


    -----------------------------

    abartma bea =) o kadar da değil :)

    ben gebzede dogdum büyüdüm büyüyorum =)

    bazı yerlerde cıkamazsın dogrudur kadın görseler tecavuz ederler :|

    gaziler çakalderesi arapçeşme ve mevlana mahalleleri ( bütün iti kopugu tanırım bişi olmaz abla sen dert etme )

    gezicek hiç bi yer yok buna katılıorum ÇARŞI die adı gecen yer

    2 dakka sürüyor basından sonuna gitmesi :|

    bide carsıda zaten ev yok

    osman yılmaz mahallesine bakmak lazım veya bizim oturdugumuz yer olan akse sapagına

    biz msdead le ztn görüştük ben bakıcam ona çarşıya yakın :)

    zaten 500 den aşşa kirada ev bulmak cok zor :|

     


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    gebze için şey doğru ama her dinden mevcuud her partiden mevcud  böyle yerlere bi isim diyolar ama hatırlamıyom  mesela adam seçim için

    anket yapcan gebze onun için iyi bir yerdir her tarafdan bellieli kesimler ama mesele ist fatihe gitse orda anket yapsa fatih bellidir zaten orda yaşayanların çoğu din üzerine olduğu için dini partiler fazla çıkar neyse konu acayip kaydı

    ama gebzde pek yaşanmaz 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    oğlum naaptınız lan.açmaz olaydım konuyu.:))

    Xsharez sen oranın gebze olduğundan emin misin :|


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    laaa olm gebze nin bitarafına koduk haaa   ama içim rahat ladı beee

    neyse ne oldu ev buldunuz mu 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    bilmiyom naaptılar.

    benim geldiğimi görünce hemen çıktı.anladı azar yiyceğini :D


    All I need is a possibility.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    vayyyy  ....

    hoca eklesene şunu

    rudeboys_yunusemre@hotmail.com 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msdead
    msdead's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Dişi

    hepinize teşekkür ederim :) ama konu haddini aşmış :D

    bu gidişle Gebze den vazgeçiceğim...neyse 1-2 haftaya kadar oradayım gelince bakarız artık nasıl biyer :|

    ev konusuna gelince  bütün tbt li müridler sağolsunlar seferber oldu :) seviyom burayı :D  herhalde 2-3 hafta içinde birilerinden ses çıkar ayrıca; bir kaç yer bulduk ama acele etmeyelim diyoruz :S yer mekan araştırmalarını iyice yapalım dimi :)

    Xsharez hocam ciddi orası gebze mi?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Xsharez
    Xsharez's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Kasım/2005
    Erkek
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    oğlum naaptınız lan.açmaz olaydım konuyu.:))

    Xsharez sen oranın gebze olduğundan emin misin :|


    -----------------------------

    Vallahi baba ben izmitte doğdum 10 gunlukken gebzeye gelmişim zati bizmkiler orda oturuyormuş. Ben 20 senemi harcdım o lanet şehirde. Vallahi anlattıklarım anlatmadıklarımın yanında bir hiç kalır. Yemin ederim çok pislik bir yer arkadaşımız bazi mah. isimleri vermiş. Vallahi tam yerlerini sölemiş pisliklerin ama adamalr surekli orda kalmıyor oralar esrarkeşlerin zıkkımlananların gittikleri yerler zıkkkımlanıp çarşı içine geliyorlar

     Mesela osman yılmaz mah. En çok ailenin bulundugu marketlerin bulundugu bir mah. Çocuk 13  14 yasında baska bi 13 14 yasındaki cocugu gupegunduz sokak ortasında vurup kaçabiliyorsa nasıl olursa güzel bir yanını soleyebilirm. Orası vahşi batı. havası desen fabriklardan dolayı irili ufaklı 1300 küsür fabrika var leş kokuyor havası. NEM orası desen tavanlarda pfff gebzenin tek güzel yanı iş bulma sıkıntın yok 1 şeyin ucundan tutabilyorsan git fabrikaya kalifiye eleman arayan cok. aam bir bayan icin giidlecek yer değil Yaşanacak yer deil demedim O çok uzak kalıyor anlattıklarıma. Arkadaşım köşklü çeşme yi yasmamıs orasıda irenç insanlar ile dolu. :S


    Kimseden Birşey İstediğim YOK.,!! Az Ötede Oynayın Yeter.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    Xsharez bunu yazdı:
    -----------------------------
    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    oğlum naaptınız lan.açmaz olaydım konuyu.:))

    Xsharez sen oranın gebze olduğundan emin misin :|


    -----------------------------

    Vallahi baba ben izmitte doğdum 10 gunlukken gebzeye gelmişim zati bizmkiler orda oturuyormuş. Ben 20 senemi harcdım o lanet şehirde. Vallahi anlattıklarım anlatmadıklarımın yanında bir hiç kalır. Yemin ederim çok pislik bir yer arkadaşımız bazi mah. isimleri vermiş. Vallahi tam yerlerini sölemiş pisliklerin ama adamalr surekli orda kalmıyor oralar esrarkeşlerin zıkkımlananların gittikleri yerler zıkkkımlanıp çarşı içine geliyorlar

     Mesela osman yılmaz mah. En çok ailenin bulundugu marketlerin bulundugu bir mah. Çocuk 13  14 yasında baska bi 13 14 yasındaki cocugu gupegunduz sokak ortasında vurup kaçabiliyorsa nasıl olursa güzel bir yanını soleyebilirm. Orası vahşi batı. havası desen fabriklardan dolayı irili ufaklı 1300 küsür fabrika var leş kokuyor havası. NEM orası desen tavanlarda pfff gebzenin tek güzel yanı iş bulma sıkıntın yok 1 şeyin ucundan tutabilyorsan git fabrikaya kalifiye eleman arayan cok. aam bir bayan icin giidlecek yer değil Yaşanacak yer deil demedim O çok uzak kalıyor anlattıklarıma. Arkadaşım köşklü çeşme yi yasmamıs orasıda irenç insanlar ile dolu. :S


    -----------------------------
    lanet şehirr :DDD

    ne biçim bi ifade o öle yahu.

    adam bu kadar mı nefret eder memleketinden :)


    All I need is a possibility.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    abi nefret edilicek bi yer

    Xsharex sen gitmişsin :)

    simdi bide istasyonu gör :D

    anam serseri diemezsin :D

    15 yasındaki cocuklar mafya :D

    gece ngün amk istasyonda biri önümü kesti :D gece telefonu ver dio amk vursam ölcek :D bıcak falan cıkardı al dedim senin olsun uzatırken :D

    2 tane vurdum :D koşa koşa kacıyo :D


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 3633 Toplam Mesaj: 35