folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.



HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    en güzeli samsung , telefon bozuk üstüne not düşüoz genede teknik servis kontrol edildi hata bulunamadı diye geri dönderiyo :D

    geçen samsung müşteri hizmetlerne bağlandık bi özelliği aktif etmek için o cihazda öyle bir özellik yok dedi.

    dedim var turkcell de çalisiyorum satışını yaptıgım cihaz elimde 2 tane var birinde aktif diğerinde degil 

    inat etti yok dedi bi şekilde halettik biz düzelttik 

    garanti ve servis te apple dan başkası yalan 

     

    adamlar uzaktan erişim sağlayip diagnoistik uygulaması ile telefona test yaptırıp sorunu belirliyor gönderin yenisini verelim diyorlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DNA-X
    DNA-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek

    öncelikle geçmiş olsun...

     

    bende aynı sorunlardan muzdariptim hatta konu açmıştım bir ay önce ama bu son malum olayda konum silimmiş.benim bir ay dolmamıştı ben yasal hakkım değişim için gönderdim fakat ekranı daha fazla bozup geri gönderdiler en son hakem heyetine başvurdum bakalım sonucu bekliyorm.

           Siz siz olun türkiye cumhuriyeti sınırları içinde telefona boşuna vergi ve distribitör payı ödemeyin gidin kaçak alın çünkü bu cihazlar bozuldğunda ne karşımızda sorunları çözen bi servis bulabiliyoruz nede sorun çözmeyen bu servis firmalarına yaptırım uygulayacak yasamız var .

    Son olarak çektiğim bi videoyla konuya ışık tutmaya çalışacağım...

     

    https://www.youtube.com/watch?v=6fjBAFtKPd0


    Hâla çömez.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kardelen442
    kardelen442's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Samsung elimde 2 telefon patladı iç cam kırılması yüzünden servis hizmeti sıfır. Yedek parça çok pahalı.Garanti ve servis te apple dan başkası yalan demiş arkadaş doğru bir tesbit olmuş. Bu telefon arıza ve müşteri şikayetlerinde hukuk tam uygulansa adam akıllı Hiç bir şirket başta samsung  bu ülkede çalışamaz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Benim de beats kulakligi bozuldu yurtici ile gobderin dediler.

    sana neden mng dediler ki.

    sag kulaklik calismiyor jackin orda bastirinxa duzeliyor ama.

    degistirirler mi ki gorecegiz.


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Apple gerçekten servis konusunda paha biçilemez.

    Telefonun ekranını kırmıştım, zorlu centere tamir için gittim ama yeni cihaz ile geri döndüm.

    400 TL ekran parasına sıfır telefon verdiler.

    Bu KVK denilen deneyimsiz firma utanmassa boynuma tasma takıp gezdirecek..

    Bu cihazın sorunu çözülsün, an itibari ile android benden uzak olsun ateistlere yakın olsun.. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Hocam bende kendi telefonumu garantiye yollayacaktım. Servis bana Genpa ve Başarı garantisi olduğunu, telefonu Apple'a göndermek yerine İzmir'de ki bir Genpa yada Başarı servisine götürmemi tavsiye etti. ben ise telefonu bugün paketledim sardım sarmaladım bir güzel yolladım İstanbul'da ki Apple Store'a. Çünkü biliyorum ki Genpa,KVK ve Başarı birer orospu çocuğu. Ellem kullem edecekler şöyleydi böyledi diyip uğraştıracaklar adam akıllı cihazı değiştirmeyecekler veya tamir etmeyecekler... O yüzden telefon alırken garantiye güvenmemek, mümkünse sigorta filanda yaptırmak gerek. Heleki 2bin liranın üstünde para veriliyorsa


    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı

    Hocam bende kendi telefonumu garantiye yollayacaktım. Servis bana Genpa ve Başarı garantisi olduğunu, telefonu Apple'a göndermek yerine İzmir'de ki bir Genpa yada Başarı servisine götürmemi tavsiye etti. ben ise telefonu bugün paketledim sardım sarmaladım bir güzel yolladım İstanbul'da ki Apple Store'a. Çünkü biliyorum ki Genpa,KVK ve Başarı birer orospu çocuğu. Ellem kullem edecekler şöyleydi böyledi diyip uğraştıracaklar adam akıllı cihazı değiştirmeyecekler veya tamir etmeyecekler... O yüzden telefon alırken garantiye güvenmemek, mümkünse sigorta filanda yaptırmak gerek. Heleki 2bin liranın üstünde para veriliyorsa

    fark şu kvk ve genpa değişim veya benzeri işlemler için apple a soruyor apple ne yap derse onu yapıyor

    direk apple a gönderirsede mis gibi emin ellere gitmiş olur.

    ben cihazımı bilerek direk store dan aldım birşey olursa muhattabım belli. :) 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byincesu
    byincesu's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2011
    Erkek

    az önce sitelerine mesaj bıraktım anında arayıp cihaza uzaktan bağlandılar.. Adamlar tam profesyoneller rapor pırıl pırıl dedi adam :) şu uygulamalar çakışmış dedi oldu bitti işte budur Apple...


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cenk88
    cenk88's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek
    UTHO bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.

     

    Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor. 

    Konuya ek olarak,  ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    cenk88 bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.

     

    Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor. 

    Konuya ek olarak,  ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün. 

    garanti firması başka parçaya ağrıza raporu yazabilir bu durumda.

Toplam Hit: 3091 Toplam Mesaj: 31