HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.
-
en güzeli samsung , telefon bozuk üstüne not düşüoz genede teknik servis kontrol edildi hata bulunamadı diye geri dönderiyo :D
geçen samsung müşteri hizmetlerne bağlandık bi özelliği aktif etmek için o cihazda öyle bir özellik yok dedi.
dedim var turkcell de çalisiyorum satışını yaptıgım cihaz elimde 2 tane var birinde aktif diğerinde degil
inat etti yok dedi bi şekilde halettik biz düzelttik
garanti ve servis te apple dan başkası yalan
adamlar uzaktan erişim sağlayip diagnoistik uygulaması ile telefona test yaptırıp sorunu belirliyor gönderin yenisini verelim diyorlar.
-
öncelikle geçmiş olsun...
bende aynı sorunlardan muzdariptim hatta konu açmıştım bir ay önce ama bu son malum olayda konum silimmiş.benim bir ay dolmamıştı ben yasal hakkım değişim için gönderdim fakat ekranı daha fazla bozup geri gönderdiler en son hakem heyetine başvurdum bakalım sonucu bekliyorm.
Siz siz olun türkiye cumhuriyeti sınırları içinde telefona boşuna vergi ve distribitör payı ödemeyin gidin kaçak alın çünkü bu cihazlar bozuldğunda ne karşımızda sorunları çözen bi servis bulabiliyoruz nede sorun çözmeyen bu servis firmalarına yaptırım uygulayacak yasamız var .
Son olarak çektiğim bi videoyla konuya ışık tutmaya çalışacağım...
https://www.youtube.com/watch?v=6fjBAFtKPd0
-
Samsung elimde 2 telefon patladı iç cam kırılması yüzünden servis hizmeti sıfır. Yedek parça çok pahalı.Garanti ve servis te apple dan başkası yalan demiş arkadaş doğru bir tesbit olmuş. Bu telefon arıza ve müşteri şikayetlerinde hukuk tam uygulansa adam akıllı Hiç bir şirket başta samsung bu ülkede çalışamaz.
-
Benim de beats kulakligi bozuldu yurtici ile gobderin dediler.
sana neden mng dediler ki.
sag kulaklik calismiyor jackin orda bastirinxa duzeliyor ama.
degistirirler mi ki gorecegiz.
-
Apple gerçekten servis konusunda paha biçilemez.
Telefonun ekranını kırmıştım, zorlu centere tamir için gittim ama yeni cihaz ile geri döndüm.
400 TL ekran parasına sıfır telefon verdiler.
Bu KVK denilen deneyimsiz firma utanmassa boynuma tasma takıp gezdirecek..
Bu cihazın sorunu çözülsün, an itibari ile android benden uzak olsun ateistlere yakın olsun..
-
Hocam bende kendi telefonumu garantiye yollayacaktım. Servis bana Genpa ve Başarı garantisi olduğunu, telefonu Apple'a göndermek yerine İzmir'de ki bir Genpa yada Başarı servisine götürmemi tavsiye etti. ben ise telefonu bugün paketledim sardım sarmaladım bir güzel yolladım İstanbul'da ki Apple Store'a. Çünkü biliyorum ki Genpa,KVK ve Başarı birer orospu çocuğu. Ellem kullem edecekler şöyleydi böyledi diyip uğraştıracaklar adam akıllı cihazı değiştirmeyecekler veya tamir etmeyecekler... O yüzden telefon alırken garantiye güvenmemek, mümkünse sigorta filanda yaptırmak gerek. Heleki 2bin liranın üstünde para veriliyorsa
-
DrKeworks bunu yazdı
Hocam bende kendi telefonumu garantiye yollayacaktım. Servis bana Genpa ve Başarı garantisi olduğunu, telefonu Apple'a göndermek yerine İzmir'de ki bir Genpa yada Başarı servisine götürmemi tavsiye etti. ben ise telefonu bugün paketledim sardım sarmaladım bir güzel yolladım İstanbul'da ki Apple Store'a. Çünkü biliyorum ki Genpa,KVK ve Başarı birer orospu çocuğu. Ellem kullem edecekler şöyleydi böyledi diyip uğraştıracaklar adam akıllı cihazı değiştirmeyecekler veya tamir etmeyecekler... O yüzden telefon alırken garantiye güvenmemek, mümkünse sigorta filanda yaptırmak gerek. Heleki 2bin liranın üstünde para veriliyorsa
fark şu kvk ve genpa değişim veya benzeri işlemler için apple a soruyor apple ne yap derse onu yapıyor
direk apple a gönderirsede mis gibi emin ellere gitmiş olur.
ben cihazımı bilerek direk store dan aldım birşey olursa muhattabım belli. :)
-
az önce sitelerine mesaj bıraktım anında arayıp cihaza uzaktan bağlandılar.. Adamlar tam profesyoneller rapor pırıl pırıl dedi adam :) şu uygulamalar çakışmış dedi oldu bitti işte budur Apple...
-
UTHO bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.
Konuya ek olarak, ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün.
-
cenk88 bunu yazdıUTHO bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.
Konuya ek olarak, ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün.
garanti firması başka parçaya ağrıza raporu yazabilir bu durumda.