folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.



HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Benim de M8 de tek şikayetim var.

    Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.

    Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.

    Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cenk88
    cenk88's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek
    kardelen442 bunu yazdı

    Samsung elimde 2 telefon patladı iç cam kırılması yüzünden servis hizmeti sıfır. Yedek parça çok pahalı.Garanti ve servis te apple dan başkası yalan demiş arkadaş doğru bir tesbit olmuş. Bu telefon arıza ve müşteri şikayetlerinde hukuk tam uygulansa adam akıllı Hiç bir şirket başta samsung  bu ülkede çalışamaz.

    Hocam kullanıcı hatası değilse konu,  Samsung gayet iyi hizmet veriyor. Istanbul'da böyle sorun yaşamadim. S3 te kasa soyuldu diye gönderdim. Kasa ve ekran değişimi yaptılar sorun çıkarmadan. Hemde 5 iş gününde cihazı geri aldım. Samsung un her teknik servisi de aynı olmayabilir ilaki. Ben Bostancı da hallettim. Bilen bilir. Iyi hizmet veriyorlar. 


    Kelepçesini açtım öfkemin,dedim:''Artık serbestsin.''
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cenk88
    cenk88's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    cenk88 bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.

     

    Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor. 

    Konuya ek olarak,  ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün. 

    garanti firması başka parçaya ağrıza raporu yazabilir bu durumda.

    Aynı sorunu çözüme ulastirmadan farklı arıza yazarsa daha iyi olur bence. Azimli olunca hallediyorsun sorunu. Ama usenmeyip ugrascan işte Panxer ;) Gerci sen Samsung sevmiyorsun oda ayrı :)


    Kelepçesini açtım öfkemin,dedim:''Artık serbestsin.''
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DNA-X
    DNA-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    Benim de M8 de tek şikayetim var.

    Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.

    Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.

    Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...

    yüz tanıma kilidi var smart lock başlığının altında seni yönlendiren servisin ben ta....


    Hâla çömez.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    cenk88 bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.

     

    Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor. 

    Konuya ek olarak,  ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün. 

    garanti firması başka parçaya ağrıza raporu yazabilir bu durumda.

    Garantinin ARIZAyı farklı göstermesi tüketiciyi ilgilendirmez.Siz sorunu 3 kere batarya,şarj donma vs dersiniz onlar uygular.

    Zamanı olan 6502 sayılı tkhk sayesinde parasını alabilir hatta değiştirebilirsiniz.

    Ancak ilk önce thh ye gidilir karar alınır.Kararı uygulanmayan şahıslar da mahkeme yoluna gidebilir.6502 sayesinde bütün haklar lehinizedir.


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    DNA-X bunu yazdı
    opusdei bunu yazdı

    Benim de M8 de tek şikayetim var.

    Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.

    Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.

    Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...

    yüz tanıma kilidi var smart lock başlığının altında seni yönlendiren servisin ben ta....

    Hocam smart lock a yüzümü zaten tanıttım. O menü farklı cihazlara bağlanırken kullanmak için değil mi ? Ben normal tuş kilidi açarken yüzümü gösteriyordum kameraya açılıyordu. Şimdi yeni sürümde yüz tanıma ekran kilidi yok.

    Sen hepsini boşver, ben cihazımı fabrika ayarlarına çevirmeden tüm kilitleri kaldırmak istiyorum. Bunu nasıl yapacağım ?


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    UTHO bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.

     

    Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor. 

    Kayıt falan alıp tüketici heyetine gitmek lazım heralde. Bu işlerde mertlik yok demekki. ne yazıkki herkezi potansiyel orospu cocugu gibi dusunup ona gore davranmak lazım.

    Yada basican elektrosok aletini bozuldu degistirin dicen ondan anlarlar bunlar.

    HolyOne tarafından 25/Nis/15 17:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DNA-X
    DNA-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2013
    Erkek
    opusdei bunu yazdı
    DNA-X bunu yazdı
    opusdei bunu yazdı

    Benim de M8 de tek şikayetim var.

    Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.

    Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.

    Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...

    yüz tanıma kilidi var smart lock başlığının altında seni yönlendiren servisin ben ta....

    Hocam smart lock a yüzümü zaten tanıttım. O menü farklı cihazlara bağlanırken kullanmak için değil mi ? Ben normal tuş kilidi açarken yüzümü gösteriyordum kameraya açılıyordu. Şimdi yeni sürümde yüz tanıma ekran kilidi yok.

    Sen hepsini boşver, ben cihazımı fabrika ayarlarına çevirmeden tüm kilitleri kaldırmak istiyorum. Bunu nasıl yapacağım ?

    ayarlar-güvenlik-kimlik bilgilerini temizle bunu dene olması lazım

    edit:bunu yaptıktan sonra kilit ekranı yok şıkkı aktif olacaktır

    edit2:yüz tanıma kilidi hala var fakat eskiden olduğu gibi kilit ekranı bölümünde yüz tarama açılmıyo ben şu an yüz tanıma kilidi kullanıyorum 

    DNA-X tarafından 25/Nis/15 17:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Hâla çömez.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı
    UTHO bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.

     

    Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor. 

    Kayıt falan alıp tüketici heyetine gitmek lazım heralde. Bu işlerde mertlik yok demekki. ne yazıkki herkezi potansiyel orospu cocugu gibi dusunup ona gore davranmak lazım.

    Yada basican elektrosok aletini bozuldu degistirin dicen ondan anlarlar bunlar.

    hocam teknik servis olarak lg cok iyi ,ama her firma gibi onlarda biliyorki heyete gidip 3~5ay beklemektense kullanici ne derse kabul edilecek diye ugrastiryo,

    8kez garantiyr girip 5parcasi degisrn ve en son anakarti degismesine ragmen arizasi giderilemeyen cihazin parasını iade istedim bana degisim talebi yapalim diyorlar.bnim hakkim para iadesi diyorum heyet kararsiz vremeyiz diyo cunku biliyor heyetr gidersem 3 5 ay bozuk cihaz elimde kalicak..

    ama is inada binerse ben daha inatim ,2bucuk ay oldu #direnpiradomim :)

     

    Zamaninda htc den de heyet karari ile parami almistim ,hep aynilar..


    saat-zippo
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Abi genpa kvk teleservice bu firmalarin kalitesi 5 para etmez.

    bu bahsi gecen firmalarla muhattap olacagima gider mx4 pro gibi urunler alir kullanirim.

    en azindan servis var diye kendimi kandirmam.

    @holyone dediğin yontemi 3ncu planda deneyecegIm.

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
Toplam Hit: 2264 Toplam Mesaj: 31