HTC Ve KVK Firması Sorun Çözemiyor.
-
Benim de M8 de tek şikayetim var.
Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.
Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.
Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...
-
kardelen442 bunu yazdı
Samsung elimde 2 telefon patladı iç cam kırılması yüzünden servis hizmeti sıfır. Yedek parça çok pahalı.Garanti ve servis te apple dan başkası yalan demiş arkadaş doğru bir tesbit olmuş. Bu telefon arıza ve müşteri şikayetlerinde hukuk tam uygulansa adam akıllı Hiç bir şirket başta samsung bu ülkede çalışamaz.
Hocam kullanıcı hatası değilse konu, Samsung gayet iyi hizmet veriyor. Istanbul'da böyle sorun yaşamadim. S3 te kasa soyuldu diye gönderdim. Kasa ve ekran değişimi yaptılar sorun çıkarmadan. Hemde 5 iş gününde cihazı geri aldım. Samsung un her teknik servisi de aynı olmayabilir ilaki. Ben Bostancı da hallettim. Bilen bilir. Iyi hizmet veriyorlar.
-
PanxeR bunu yazdıcenk88 bunu yazdıUTHO bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.
Konuya ek olarak, ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün.
garanti firması başka parçaya ağrıza raporu yazabilir bu durumda.
Aynı sorunu çözüme ulastirmadan farklı arıza yazarsa daha iyi olur bence. Azimli olunca hallediyorsun sorunu. Ama usenmeyip ugrascan işte Panxer ;) Gerci sen Samsung sevmiyorsun oda ayrı :)
-
opusdei bunu yazdı
Benim de M8 de tek şikayetim var.
Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.
Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.
Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...
yüz tanıma kilidi var smart lock başlığının altında seni yönlendiren servisin ben ta....
-
PanxeR bunu yazdıcenk88 bunu yazdıUTHO bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.
Konuya ek olarak, ayni sorundan kaynakli 3. kere teknik servise giden cihaz ile hakem heyetine başvuru yapıp, sıfır cihaz ile değişim de mümkün.
garanti firması başka parçaya ağrıza raporu yazabilir bu durumda.
Garantinin ARIZAyı farklı göstermesi tüketiciyi ilgilendirmez.Siz sorunu 3 kere batarya,şarj donma vs dersiniz onlar uygular.
Zamanı olan 6502 sayılı tkhk sayesinde parasını alabilir hatta değiştirebilirsiniz.
Ancak ilk önce thh ye gidilir karar alınır.Kararı uygulanmayan şahıslar da mahkeme yoluna gidebilir.6502 sayesinde bütün haklar lehinizedir.
-
DNA-X bunu yazdıopusdei bunu yazdı
Benim de M8 de tek şikayetim var.
Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.
Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.
Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...
yüz tanıma kilidi var smart lock başlığının altında seni yönlendiren servisin ben ta....
Hocam smart lock a yüzümü zaten tanıttım. O menü farklı cihazlara bağlanırken kullanmak için değil mi ? Ben normal tuş kilidi açarken yüzümü gösteriyordum kameraya açılıyordu. Şimdi yeni sürümde yüz tanıma ekran kilidi yok.
Sen hepsini boşver, ben cihazımı fabrika ayarlarına çevirmeden tüm kilitleri kaldırmak istiyorum. Bunu nasıl yapacağım ?
-
UTHO bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.
Kayıt falan alıp tüketici heyetine gitmek lazım heralde. Bu işlerde mertlik yok demekki. ne yazıkki herkezi potansiyel orospu cocugu gibi dusunup ona gore davranmak lazım.
Yada basican elektrosok aletini bozuldu degistirin dicen ondan anlarlar bunlar.
HolyOne tarafından 25/Nis/15 17:10 tarihinde düzenlenmiştir -
opusdei bunu yazdıDNA-X bunu yazdıopusdei bunu yazdı
Benim de M8 de tek şikayetim var.
Lollipop güncellemesi gelneden önce yüz kilidi kullanıyordum. Güncelleme yaptıktan sonra yeni sürümde yüz kilidi yok. Bu yüzden daha önce eklemiş olduğum pin kodu ile ekran kilidi açılıyor. Ben bu kilidi kaldırmak istiyorum. Yani tamamen kilitsiz kullanmak istiyorum. Ancak bu cihazda kilit koymak zorunda kalıyorum. Şekil, pin kodu, parola konulabiliyor. Ama tamamen kilit kaldırılamıyor.
Cihazı güvenli mod ile de açıp denedim olmuyor. Htc servisi aradım, canlı destekten de yazdım. Söyledikleri herşeyi denedim. Ancak çözülmedi sorunum.
Sadece son önerdikleri cihazı fabrika ayarlarına çevirmek. O da bilgilerimi silip yüklemek istemediğim için yapmadım. Onu yaparsam hal olur herhalde...
yüz tanıma kilidi var smart lock başlığının altında seni yönlendiren servisin ben ta....
Hocam smart lock a yüzümü zaten tanıttım. O menü farklı cihazlara bağlanırken kullanmak için değil mi ? Ben normal tuş kilidi açarken yüzümü gösteriyordum kameraya açılıyordu. Şimdi yeni sürümde yüz tanıma ekran kilidi yok.
Sen hepsini boşver, ben cihazımı fabrika ayarlarına çevirmeden tüm kilitleri kaldırmak istiyorum. Bunu nasıl yapacağım ?
ayarlar-güvenlik-kimlik bilgilerini temizle bunu dene olması lazım
edit:bunu yaptıktan sonra kilit ekranı yok şıkkı aktif olacaktır
edit2:yüz tanıma kilidi hala var fakat eskiden olduğu gibi kilit ekranı bölümünde yüz tarama açılmıyo ben şu an yüz tanıma kilidi kullanıyorum
DNA-X tarafından 25/Nis/15 17:43 tarihinde düzenlenmiştir -
HolyOne bunu yazdıUTHO bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Hocam 30 gun icinde yapılmayan cihazı sorgusuz sualsiz değiştirme hakkın olduğunu hatırlıyorum.
Hocam sıkıntı burada işte, bariz cihazda sorun var ama servis üstüne basa basa testler yapıldı sıkıntı bulunmadı diye not düşüyor.
Kayıt falan alıp tüketici heyetine gitmek lazım heralde. Bu işlerde mertlik yok demekki. ne yazıkki herkezi potansiyel orospu cocugu gibi dusunup ona gore davranmak lazım.
Yada basican elektrosok aletini bozuldu degistirin dicen ondan anlarlar bunlar.
hocam teknik servis olarak lg cok iyi ,ama her firma gibi onlarda biliyorki heyete gidip 3~5ay beklemektense kullanici ne derse kabul edilecek diye ugrastiryo,
8kez garantiyr girip 5parcasi degisrn ve en son anakarti degismesine ragmen arizasi giderilemeyen cihazin parasını iade istedim bana degisim talebi yapalim diyorlar.bnim hakkim para iadesi diyorum heyet kararsiz vremeyiz diyo cunku biliyor heyetr gidersem 3 5 ay bozuk cihaz elimde kalicak..
ama is inada binerse ben daha inatim ,2bucuk ay oldu #direnpiradomim :)
Zamaninda htc den de heyet karari ile parami almistim ,hep aynilar..
-
Abi genpa kvk teleservice bu firmalarin kalitesi 5 para etmez.
bu bahsi gecen firmalarla muhattap olacagima gider mx4 pro gibi urunler alir kullanirim.
en azindan servis var diye kendimi kandirmam.
@holyone dediğin yontemi 3ncu planda deneyecegIm.