Hugoya Canlı Yayında Küfür?

  1. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar böyle bir olay geçmiş.

    Sık sık konuşuluyor ama ben söz konusu programı izlemedim.

    Konuşma söyle gerçeklemiş:

    "*Bilmeyen yoktur yine de hatirlatalim.... Olay tolga garipoglu nun sundugu Hugoda geçiyo. neyse 12-13 yaslarinda bi çocuk tuslara basiyo din din dinnn..

    “islemiyo tolga abi hakkim gitti tuslara basiyom islemiyo tolga abi.)))”
    “Olsun daha 2 can hakkimiz var” o güler yüzüyle, neyse oynaniyo dinn.dinnn.
    “tolga abi islemiyo.”
    o da “iyi basman gerekiyo geç kaliyosun galiba neyse son hakkini iyi kullan”

    neyse oyuna geçiliyo dinnnnnnnnnn..)))

    “Tolga abi yine olmadi. Bastim bastim islemedi.”“Olsun” diyo Tolga. “Bir daha ararsin Hugoyu üzmeyelim dimi” gibi bi sözcükler ardindan çocuktan söle bi yanit geliyo
    "hugonun ..... koyyim...!!!"
    “Aaa çok ayip olmuyomu bak tolga abin kiziyo sana” diyo el isareti yaparak.
    Çocuktan gelen yanit su: "Tolga abinin de ..... koyyim...""

    Bu kısmı bi siteden alıntı yaptım.

    Bunun videosunu bulabilen varsa benim için paylaşabilir mi?

  2. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    hahha videosu felan varmı peki ?

    edit : müridde videosunu istiyomuş zaten pardon

  3. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    hacı ben bu olayı ilk okul filminde duymuştum orda da kaç yıl öncesi diyodu zamanı göz önüne koyarsak o olayın video kaydını bulmak zor eğer yayınlandığı kanalın arşivinde varsa vardır
  4. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    HAYVANYASAR
    HAYVANYASAR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2009
    Erkek

    Youtubeda çakalın teki ben kaydetmiştim bunu ama ses bozuk diye aklınca fake bir bant yapmaya çalışmış da fake işte.

    Bildiğim kadarıyla da kaydı yok bu olayın. Sunucusu da reddediyor bu olayı yıllardır...

    Yalnız "çevirmeli telefonla hugo oynamaya çalışan çocuğun dramı"nı hayal etmek hala komik :D

  5. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    hala katıla katıla gülüyom şu olaya ya  :D haketmiş tolga abi ama :D

  6. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    Videosu varsa harbi çok güzel olur youtube felan biraz bakındım ama bişey çıkmadı
  7. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=4szIfbi3eWE

    Şurada yayın sonunda bi laf çakıyor

    orjinal olduğu

    Tolga konuşurken arkaplandan gelen kuş sesi küfür edilirken de değişime uğramadığı için kesin.

  8. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    tamamen söylenti, uydurma bi olay. Böyle bir şey hiç yaşanmamış.

    Bunu programın sunucusu yıllardır söylüyor ve böyle bi masalın nasıl uydurulduğuna çok şaşırdığını söylüyor.

    İzleyen yok, kaydeden yok. Herkes duydum diyor ama uydurma bir şey işte.

  9. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=4szIfbi3eWE

    Şurada yayın sonunda bi laf çakıyor

    orjinal olduğu

    Tolga konuşurken arkaplandan gelen kuş sesi küfür edilirken de değişime uğramadığı için kesin.


    -----------------------------
    adam kendi belirtmiş açıklamasında fake diye
  10. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    RuzgaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=4szIfbi3eWE

    Şurada yayın sonunda bi laf çakıyor

    orjinal olduğu

    Tolga konuşurken arkaplandan gelen kuş sesi küfür edilirken de değişime uğramadığı için kesin.


    -----------------------------
    fake'in babası.

    Neymiş video eskiymiş o yüzden görüntü böyleymiş. Görüntünün fake olduğu açık

  11. KısayolKısayol pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek
    olay doğru hatta tuşların işlememe nedeni çocuğun çevirmeli telefon kullanması sanırım bi aralar tbtde epey tartışılmıştı ordan hatırlıyom...
Toplam Hit: 13037 Toplam Mesaj: 28