Hukuk Hocasını Bozmam Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    hacılar ekonometri birinci sınıf okuyorum ve bi hukuk hocası var gıcık mı gıcık. özelliklede bana.

    Türkiyedeki Hukuk kuralları eksiksiz mi, doğru mu gibi bir soru sormak istiyorum. oda elbette evet berbat diyecek değil.( birazda iktidar yanlısı bir hoca.)

    neyse olumlu cevap verdikten sonra ya şu maddeye ne diyeceksiniz diyip sağlam bozmak istiyorum.
    hangi maddeleri söleyebilirim bildiğiniz varsa yardım.
    teşekürler.


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Cin olmadan Adam çarpmamak lazım, Adam hukuk hocası diyorsun, sen ne kadar araştırırsan araştır bi şekilde sıvışıp seni sınıfın ortasında rezil eder, Hani sende bi prof falan olsan neyse,, 


    İmzalar Kaldırılsın!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    hani sağlam vardır belki diye düşünmüştüm. ama bu açıdan bakmamıştım :D


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ben muhasebe hocamı bozdum karı 6 dersime giriyodu 2 senelik okul 4 senede bitti

    siktir et bence hiç bulaşma abi tavsiyesi :)


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    çamur atcaksan anayasa üzerinden atabilirsin :) mesela anayasanın 13. maddesi ya da uluslararası anlaşmaların mı yoksa bizim yasalarımızın mı üstün durumda olduğunu sorabilirsin. orda kesin cevabı olmayacaktır :D

     

    pre edit: siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler mezunuyum.


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    olaylı tahliyeler ve sonuçlarını sor kusursuz hukuk kanunsuzluğa nasıl yol açar :) 

    neden ceza evleri dolduğunda af çıktığını sor

    İyi halden bırakılan adamların büyük kısmının neden aynı suçu işleyip içeri girdiğini ve neden iyi halin değiştirilmediğini sor

    Çarpıcı nitelikteki suöların neden hafif ceza aldığını sor

    hırsızlık yapanların neden serbest kaldığını sor

    savcıların önünde biriken suç dosyalarını ve doln ceza evlerini bağlantılı sor 


    tahribat.com a can feda
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Türkiye neden bu halde hocam de ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    coLdPriNCe bunu yazdı:
    -----------------------------

    çamur atcaksan anayasa üzerinden atabilirsin :) mesela anayasanın 13. maddesi ya da uluslararası anlaşmaların mı yoksa bizim yasalarımızın mı üstün durumda olduğunu sorabilirsin. orda kesin cevabı olmayacaktır :D

     

    pre edit: siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler mezunuyum.


    -----------------------------

    13. madde tam olarak ne? google pek yardımcı olamadı.


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    anayasaının onüçüncü maddesi çok eleştirilirdi temel haklar ve özgürlükler açısından.

     

    http://www.anayasa.gen.tr/madde13.htm

     

    kemal gözler'in sitesinden olan bu linkten epey bişey çıkar senin için. aynı hoca'nın başka hukukla ilgili siteleri de var. bakarsan elbet bişey bulursun :)

    çok provokatif olmakla birlikte türkiye cumhuriyeti'nin devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütün olduğundan hocanın ne anladığını sorabilirsin. benim anayasa hocam fazıl sağlamdı. (google'da ararsan ismini ne kadar büyük bi hoca olduğunu görürsün) fazıl hoca devletin ve ülkenin bütünlüğünü ama milletin bütünlüğünü anlayamadığını söylerdi şu türk kürt laz çerkez abaza çingene apaçi muhabbetlerinden ötürü..


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    coLdPriNCe bunu yazdı:
    -----------------------------

    anayasaının onüçüncü maddesi çok eleştirilirdi temel haklar ve özgürlükler açısından.

     

    http://www.anayasa.gen.tr/madde13.htm

     

    kemal gözler'in sitesinden olan bu linkten epey bişey çıkar senin için. aynı hoca'nın başka hukukla ilgili siteleri de var. bakarsan elbet bişey bulursun :)

    çok provokatif olmakla birlikte türkiye cumhuriyeti'nin devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütün olduğundan hocanın ne anladığını sorabilirsin. benim anayasa hocam fazıl sağlamdı. (google'da ararsan ismini ne kadar büyük bi hoca olduğunu görürsün) fazıl hoca devletin ve ülkenin bütünlüğünü ama milletin bütünlüğünü anlayamadığını söylerdi şu türk kürt laz çerkez abaza çingene apaçi muhabbetlerinden ötürü..


    -----------------------------

    bende o linli buldum ama üşendim okumaya :D neyse okuyayım bari


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    ehehe birinci sınıf olduğun belli, okumaya üşeniyorsun. sonlara doğru eğer benim gibi sözel bi bölüm okuduysan pek zor gelmiyo okumak :D


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
Toplam Hit: 2970 Toplam Mesaj: 29