folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder İkariam Yeni Servere Başlayalım



İkariam Yeni Servere Başlayalım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    uyelik actim sonra biraktim bi gireyim bakalim











  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    25 ambrossia verio bi oyun indiriyorsun androide 8. seviyeye gelmen lazım ama.


    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    ambrosia ile oynacaklar mermer ve üzüm kursun


    Tengri Türkü korusun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ee kimler var şimdi ben başladım odunla araştırma basıyorum.


    matematik24.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ne0n12
    ne0n12's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2009
    Erkek

    Vallaha ben başlayalı 4 gün oldu ama adamın yeri 91-67'de neden okadar uzaktayım bilmıyorum baya geliştim gibi koloni kurmak için kaynak

    biriktiriyorum panxer'in verdiği kordinatlara kolenimi kurucam :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    yeniden başlayanlar var , başlayıp bırakanlar var 1. sayfadaki listeyi clanı kırınca değiştiricem o zaman tam bir liste çıkartırız oyunla ilgili.


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bende geldim pampa. bakalım nasıl bişiymiş bu oyun


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    inaktif kişiler oyunu bırarktılar sanırım inaktiflere saldırıyorum zaten bir kaç gün daha girmezlerse otomatik siliniyor üyelikleri


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

     Evet arkadaşlar ittifakı kurmuş bulunmaktayım , elçilik binanızı yaptıktan sonra başvuruda bulunabilirsiniz. Rütbeler ilerleyen zamanlarda
    dağıtılacaktır , İÇ İŞLERİ BAKANLIĞI , GENELKURMAY , DİPLOMAT 

    ittifak.jpg%20%28744×415%29

    ittifak ismi tahribatcom (aslında nokta vardı ama nokta kabul etmiyormuş ) tag (sayfada görünen kısım ) ise TBT

    örnek

    ittifak2.jpg%20%28237×214%29


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    arkadaşlar lütfen leçilik binalarınızı kurun ve ittifak a başvurun , yeterli sayıya ulaşamamamız halinde başka bir clan ile birleşeceğiz.


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
Toplam Hit: 14321 Toplam Mesaj: 97