folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İlk Motosiklet Tavsiyesi - Cbr 125 ?



İlk Motosiklet Tavsiyesi - Cbr 125 ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Laq3sre
    Laq3sre's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Kasksız kullanma hiçbir zaman. bahsettiğin motorların viteslerine ayağını alıştırman lazım boş alanlarda çalış özellikle debriyaja dur kalk yaparak alıştır elini. Fren ise motor dik konumdayken kullanmaya dikkat et vites düşürmek de aynı şekilde kaydırma riski var ne kadar da usta şöför olsan kaza geliyorum demez


    game over
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    Araba kullanmayı bılıyormusun ? vıtes sıstemı aynı sekılde kolaylıkla ogrenıyorsun zaten . Denge olayıda tamamsa sorun yasamazsın. 

    alma mondial kt filan tvs de alma . ben cbr125  kullanmadım yenılerı guzeller.  hondadan güvenli sürüş eğitimi mutlaka al. 

    istanbulda xmax ve piaggio x10 kullandım ankarada hızlı olman lazım motor sorun cıkartmamalı bır ıstanbul olmasada . Vıtes olayını ogrenıyorsun.Zaten her motor a alısmak bıraz sure alıyor . Hemen alısmak yada alısmamak sana bağlı. Ben kursta iken bir çocuk vardı cbr almıstı yenı ızmıtte kıbrısta honda scooter kullanmıs otomatık. Abı alısamadım hemen vıtese daha dogrusu otomatık vıtesın rahatı bambaska dıyor.  

    Ben maxı scooterda bunu gordum surus keyfı bambaska sahılden kabataştan sarıyer e çok gittim geldim cidden çok keyifli oluyor Tabi bu motorun piaggio olmasından da kaynaklanıyor. Honda ile sikko mondial tvs aynı lezzeti vermez sana .git al hondayı zaten rahatlıkla elden cıkartabılırsın gerekırse  . Muttlaka da guvenlı surus egıtımı al hocam kazasız sürüşler

    Iste hondanin marka degeri ve saglamligi cezbediyo. Mutlaka zaten en iyi sekilde kaskimi montumu alicam onlarda paraya acimicam hic bi sekilde. Surus egitimide dusunuyorum zaten ama hondanin egitimi sanirim ankarada yok :/ 

    Ankarada kurs egitim vs. Bakiyorum.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    toplasan 10 km scooter 2 3 km de vitesli motor gecmisim vardi 2 hafta once Şanlıurfa dan sirnaga cbr250r aldim getirdim... biraz yetenek isi hocam ama herseyden once kendine güven ve diger yandanda acemi oldugunu unutma sehir ici ve virajlarda cok dikkat et virajlara contra olayini cozup motora iyice alisana kadar yavas gir... bol bol kalkis ve vites degistirne çalış, yokus yukari arabayi kaldirmak motorda da sikinti dir bununda çalışmasını bol bol yap. motosiklet.net ve motodelisi sitelerinde sabit konulari oku ve okuduklarini uygula... aslinda varsa imkanin hondanin vs surus kurslarına git cok faydasini goreceksindir ve son olarak motordan once ekipmanları mutlaka al...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    seninle aynı dururmdaydım bende sıfır bir tane cbf 150 aldım kullanıyorum memnunum tavsiye ederim kurye motoru denildiğine bakma çok güzel motor 

    geçenlerde dönerken düştüm sıkıntı değil düşmek çokşey öğretiyor adama :)

    SeRDaR tarafından 03/Mar/14 21:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı

    seninle aynı dururmdaydım bende sıfır bir tane cbf 150 aldım kullanıyorum memnunum tavsiye ederim kurye motoru denildiğine bakma çok güzel motor 

    Nasil peki hocam alisma durumun ? Kalkislarin vites fren sorununu astin mi ?

    @proxy hocam haklisin once kendini guvenmek gerek motorda. Hondanin kursunu cok duydum da ankarada yok sanssizlik iste. Ekipman olayi motordan once alicam zaten en iyi sekilde.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı

    seninle aynı dururmdaydım bende sıfır bir tane cbf 150 aldım kullanıyorum memnunum tavsiye ederim kurye motoru denildiğine bakma çok güzel motor 

    Nasil peki hocam alisma durumun ? Kalkislarin vites fren sorununu astin mi ?

    @proxy hocam haklisin once kendini guvenmek gerek motorda. Hondanin kursunu cok duydum da ankarada yok sanssizlik iste. Ekipman olayi motordan once alicam zaten en iyi sekilde.

    sürdükçe alışıyorsun hoca korkulacak bir şey yok ilk binmemle şimdiki arasında dağlar kadar kadar fark var her iş çıkışı yarım 1 saat dolaşa dolaşa çözdüm iyicene öyel diyeyim sana sokalalar arasında dolaşırken bir kaç kayboldum filan :) 

    ekipman önemli ama sağlam paraya kıy iyiy bir kask ve dizlik al     

    dirseklik omuzluk filan hikaye   kalkışlarındada debriyaja alışıyorsun ilk zamanki kalkışımla şimdikiler arasında fark var   vitesde kullanan arkaşlara sora sora çödüm  mesela şimdi bir sıkıntım yok ama hala eksiklerim var diyebilirim zaten insan kendi eksiğini anlıyor 


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Alıştıkdan sonra virajlarda direksiyonu bile çevirmemeye başlarsın :D 


    Sikerler random bir şifre yaptım şifremi değiştiriyorum ve bir daha hatırlamıyorum. Ulaşmak isteyen : twitter: 0x656e'den ulaşır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caagroup
    caagroup's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    yıl olmuş 2014 manuel vitesten nefret ediyorum, tabi herkesin bileceği iş racingdede vites sanırsam şart.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    125 r alma sakın.

    o değilde bir gün amme hizmeti alayınızı toplayıp öğreticem lan :D

    500r geldi bu sene para varsa al eğer yoksa bana bir yaz tam ne istiyorsun söylücem sana.


    He is not anymore.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    vitesli motor ile vitessiz olanı birbirine karıştırma.

    vitesli herzaman farklıdır motor kullandım demek istiyorsan vitesli kullan.

    honda al. piyasası hiç ölmez sağlamdır efsanedir.

    sebebibini kimse çözemedi ama hep hondalarda mucize bir rahatlık var.

    20 yaşında honda titan o haliyle 2 tane apache eskitir.

    motor kullanmanın kolay yollarını anlatıyorum :

    vitesli motorda sol  tarafta olan debriyaj ve vites pedalı ilerletme sağ fren ve ayak freni durma içindir.

    yani sol tarafın ilerlemek sağ tarafın durmak içindir. (böyle püf noktaları sakın unutma hata yapmazsın)

    gerçekte standart olan bütün motorların vitesi 1 aşşağı 4 yukarı yada 1 aşşağı 5 yukarıdır.

    sadece adı şanı belli olmayan çin motorlarında vites geçişleri farklıdır.

    honda yamaha suzuki harley davidson ije planet gibi büyük markalar ın bütün standardı aynıdır.

    herzaman devir saatinin altındaki yeşil ışık motorun boşta olduğu anlamına gelir. bütün motorlarda böyledir.

    yağ soğutmalı motorlarda extra yağ kontrol lambası vardır.

    ani duruşlarda asla vites küçültülmez el sürekli sol debriyajda kalır.

    bunun tam tesine motor boşta iken debiraj basılı tutlmaz kendini öyle alıştırrsan hata yaparsın.

    debiryaj sadece vites geçişi ve boşa almak içindir.

    eğer kendini sürekli elin debriyajda alıştırırsan sürekli hata yaparsın onu sadece ihtiyacın oldugunda kullan

    onun dışında gereksiz olarak basma alıştınmı öyle gider .

    150 cc ye kadar bir çok motorsikletin 1. ve 2. vitesi kalkış ve yeteri hızlanma rapma cıkmak içindir.

    arazi vitesi gibi düşün. 

    kendini sürekli kalkıştan hemen sonra 2. vitese atmaya alıştır. 1. vites gitmek için değil kalkış içindir.

    motorun sesi kulağında olsun o seninle konuşuyor sesinin yüksek çıkmasına izin verme

    her sesi yüksek çıktığında vites yükselt.

    her sesi boğuk geldiğinde düşür vitesi.

    zamanla göreceksinki elin ve ayağın otomatik olarak vites atıyor ve motorun olması gerektiği gibi ilerleyip yavaşlamasını sağlıyor.

    ışıkta dururken sakın ola motoru viteste bırakma kendini öyle alıştırma alıştırırsan çok hata yaparsın

    hemen motorunu boşa al ve ışık yaındığında tak vitese ilerle .

    kısaca önemli şeyler yazmaya çalıştım püf noktalar önemlidir.

    şimdiden hayırılı olsun.

     

Toplam Hit: 2272 Toplam Mesaj: 23