İllüminati Kartları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HowL
    HowL's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2010
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı

    bu uzaylı saldırısı dedikleri şey amerikada zaten öyle uydurulma bir şey olmadı mı? bilmem kaçıncı cadde? kapalıydı girilmiyordu falan?

    Yasak Bölge 9 mu?


    Mutluluk çatık kaşlıdır ve ciddidir. Bizim gibilerin sonu en fazla sürpriz olur :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    Dj_DooM3 bunu yazdı

    KKTC'de Uzaylilarla ilgili davet edildigim yilbasi ozel programina cikmadna once Dr. Carol Rosin le konusmustum. kadin bana ellerindeki son kart sahte uzayli saldirisi olacak demisti. uzayi silahlandirma projesi (OUTER SPACE SECURITY AND DEVELOPMENT TREATY) icin calismistir. ve uzayi uzaylilara karsi degil, insanlara karsi silahlandirdiklarini soyluyor. onunla beraber calisan bir arkadasinin olum dosegindeyken ona israrla son kart, bunu hatirla, son kart sahte uzayli saldirisi oalcaktir. demis. sonra kadin istifa ediyor. 

    s

     

    izlemenizi tavsiye ederim:

    https://www.youtube.com/watch?v=t-wsBFSsCbI

     

    altyazılı olsaydı keşke. hem ne alaka

    yılbaşı

    uzaylı saldırısı . sen ne yapıyordun  orda sendemi uzaylısın :)))))

    zaten kart gerçek uzaylı demiyor sahte diyordu bunu biliyorduk

    nasıl yapacaklarını anlatsaymış bari

    Bu konuya hiç girmesen çok iyiydi :/


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    sebep?

     


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    HowL bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    bu uzaylı saldırısı dedikleri şey amerikada zaten öyle uydurulma bir şey olmadı mı? bilmem kaçıncı cadde? kapalıydı girilmiyordu falan?

    Yasak Bölge 9 mu?

    nat geo da görmüştüm sanırım bu uzaylıları falan anlatıyordu yasak falan bahsediyordu ama tam hatırlamıyorum


    the programmers of tomorrow are the wizards of the future Gabe Newell
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı

    KKTC'de Uzaylilarla ilgili davet edildigim yilbasi ozel programina cikmadna once Dr. Carol Rosin le konusmustum. kadin bana ellerinnunla beraber calisan bir arkadasinin olum dosegindeyken ona israrla son kart, bunu hatirla, son kart sahte uzayli saldirisi oalcaktir. demis. sonra kadin istifa ediyor. 

     

    izlemenizi tavsiye ederim:

    https://www.youtube.com/watch?v=t-wsBFSsCbI

     

    ashtarpezevengigeldimi.com

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    sebep?

     

    yilbasi ozel programina davet edildim uzaylilar hakkinda bilgi vermek icin. konusmadan once de Dr. Carol Rosin le konustum, uzayli saldirisi hakkinda. olay sahte uzayli saldirisi zaten, gercek uzayli saldirisindan bahsetmiyorum. kadin uzay silahlandirma projesinin icnde oldugu icin bizzat ondan bilgi aldim. ki kadin kendisi de tum videoalrinda soyluyor. uzayi sahte uzayli saldirisi icin silahlandirdikalrini. 

    davet edilmemin sebebi ise bu konulara cocuklugumdan beri olan ilgim ve arastirmalarim. 


    Shaban Interactive Pro.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    edit.

    Dj_DooM3 tarafından 14/Mar/14 15:08 tarihinde düzenlenmiştir

    Shaban Interactive Pro.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    sebep diye senin için değil bir üstteki üye içindi. yorum yazma demişti.

    ama böyle şeyleri ulu orta söylemezler. ordan ilginç geldi zaten.

    gizli bir plan yapıp sonra onu konferansla açıklarmısın


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    futurist bunu yazdı

    sebep diye senin için değil bir üstteki üye içindi. yorum yazma demişti.

    ama böyle şeyleri ulu orta söylemezler. ordan ilginç geldi zaten.

    gizli bir plan yapıp sonra onu konferansla açıklarmısın

    Forumun ara kısmına girip "galaktik" yazdıktan sonra konuyu djdoom açtıysa gir ve oku, birden fazla konu var. O zaman anlayacaksın sebebini. :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    NigraSilva bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    sebep diye senin için değil bir üstteki üye içindi. yorum yazma demişti.

    ama böyle şeyleri ulu orta söylemezler. ordan ilginç geldi zaten.

    gizli bir plan yapıp sonra onu konferansla açıklarmısın

    Forumun ara kısmına girip "galaktik" yazdıktan sonra konuyu djdoom açtıysa gir ve oku, birden fazla konu var. O zaman anlayacaksın sebebini. :D

    anladım. ciddi ciddi uzaylımı bekliyorsunuz

    uzaylılar gelir  dünyanın bu halini gördükten sonra kaçarlar bence.

    hatta yanlışlıkla taksim kadıköye inerlerse zaten kaçıracak insanları dumandan göremezlerde. içiniz rahat olsun :))))


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
Toplam Hit: 2707 Toplam Mesaj: 26