folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ingilizce Kurs Istanbul Avrupa Yakasi



Ingilizce Kurs Istanbul Avrupa Yakasi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    Muridler bir aile dostumuzun sponsor olmasi sonucu inglizce kursuna gitmeye karar verdim  daha dogrusu dayi vermis gonderiyor :)

    Dil kursta ogrenilmez yurtdisina git vs gibi oneriler icin simdiden tesekkurler ancak yurtdisina cikmam mumkun degil suanlik.

    Gelelim asil meseleye tek istegim bahsettigim bolgede ingce kursuna giden gitmis olan var ise memnun kaldigi firmayi belirtmesi ve yol gostermesidir.

    Kursdan beklentim 5 ayda beni goklere ucursun degil ancak 5-6 ay sonundada 2 satir bisiler yazip bir is ortaminda goze batmadan takilma imkani vermesidir.


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Dilko ya bakmanı öneririm. bakırköy şubesi iyiydi tabi şuan ne durumda bilmiyorum ama.


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı

    Dilko ya bakmanı öneririm. bakırköy şubesi iyiydi tabi şuan ne durumda bilmiyorum ama.

    Hocam mecidiyekoy subesinden yarina randevu aldim bakalim olaylari neymis gorucem yarin :) tesekkurler. 

    Siz kendiniz bu kurumdan egitim aldiniz mi yada alan tanidiginiz varmidir ? yani tavsiyeniz neye dayanarak yaptiniz ?


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    Absolut bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı

    Dilko ya bakmanı öneririm. bakırköy şubesi iyiydi tabi şuan ne durumda bilmiyorum ama.

    Hocam mecidiyekoy subesinden yarina randevu aldim bakalim olaylari neymis gorucem yarin :) tesekkurler. 

    Siz kendiniz bu kurumdan egitim aldiniz mi yada alan tanidiginiz varmidir ? yani tavsiyeniz neye dayanarak yaptiniz ?

    Hocam ben izmirde British Cultureda kurs aldım güzeldi. 

    İstanbulda devam etmek istedim arkadaşıma sordum oda dilko yu önerdi. Kendisi yds ye hazırlanırken bu kurumdan eğitim aldı bakırköyden çok hoşnut kalmış eğitiminden kesin git bi bak demişti. 

    şunu eklemek istiyorum seviye tespit için sadece speaking sınavına sokmasınlar hepsine gir , speaking,writing,listening vs. ve bu tespitten sonra sana ders vericek hocaların durumunu sor nereliler vs. bunu sormanın nedeni sana ders vericek hocanın aksanı.


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Dilko'daki hocalar genelde Kanadalı vs oluyor özellikle lehçe geliştirmede çok faydalılar. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Dilko'daki hocalar genelde Kanadalı vs oluyor özellikle lehçe geliştirmede çok faydalılar. 

    hangi kurumda acaba bu hocalar mustafa taksim mi mecidiyekoy falan mi genelde dilkodan fazla sikayet gormedim genelde hep kuru tamamlamadim aprami vermediler falan fistik gibi seyler.

    soyle ben bu kursa gidiyorum hocam gel sende harbi guzel dese biri ustumden buyuk bir yuk kalkicak :)


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    Bakirkoy akd


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehlikeyif
    ehlikeyif's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2015
    Erkek

    BOĞAZİÇİ'nin kursu iyidir. sarıyerde kampüste veriyorlar. bi bak derim


    Ben Sana Mecburum Bilemezsin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bakırköy. Gitmedim fakat bir arkadaşım gitti oradan biliyorum. Bir kaç sefer misafir öğrenci olarak girdim derslere. Hocalar kafa adamlar Türkçe esprileri bazen anlamıyorlar mal mal yüzüne bakıyorlar millet kırılıyordu. 

     Ha birde sınıfın çoğu kızdı. Benle birlikte 4 erkek vardı hoca benim bakışları beğenmedi en öne oturttu. :)

     

    Ha birde bahçesindeki çardağın tahtasına kim tbt logosu kazıdı ? :)

    mkyb tarafından 21/Eki/15 23:34 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    Bakirkoy bana baya ters kaliyor mustafa en az 2 saat yol giderim oraya :D ama arastiricam belki yarin orayada giderim belli olmaz.  Bogazicine baktim orasida bana ters kaliyor yarica saatleride cok az hafta ici 2 gun istemiyorum 4 gun olmali suan bostayim o yuzden.

     

    Bakirkoy akd diyen murid neden orasi hocam hani biraz aciklayici olsa tavsiyeniz :)


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bakırköy gelirsen bende düşünüyorum bu ara kurs 2 kişiyiz deyip indirim yaptırabiliriz. Bana Facebook'tan yazarsın abi duruma göre. 

    Zaten Bakırköy'ün yarısı İngilizce kursu. Birde Amerikan Kültür Derneği çok övüyorlar. Tanıdık hoca var oradan söz vermeyeyim ama indirim yaptırabilirim. 

Toplam Hit: 1832 Toplam Mesaj: 27
kurs