folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternetim Çok Yavaş Fakat Sorun Görünmüyor



İnternetim Çok Yavaş Fakat Sorun Görünmüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    Arkadaşlar özellikle 3-4 gündür internetim oldukça yavaşladı yaptığım hız testlerinde 980 kbps olarak çıkıyo normalde 1 mbit kullanıyorum bu normal bir hız bana göre ama daha önce yaptığım hız testlerinde 780 kb çıkıyordu o zaman bile internetim şimdikinden daha hızlıydı. Bu günlerde doğru düzgün hiçbir web sayfasını görüntüleyemiyorum 3 gündür uğraşıyorum fakat bir türlü çözemedim acaba birden çok tarayıcı kullanmamdan mı kaynaklanıyor firefox internet exploerer 8 ve opera bilgisayarımda yüklü acaba ondan mı ? gereksiz dosyaların hepsini cleanner ile siliyorum temprary internet files dosyasının da sürekli içini boşaltıyorum hergün ziyaret ettiğim sitelerdeki içeriği siliyorum bilgisayarımda virüs veya trojan da olmadığından eminim hız testindeki değer de normal ama internetteki anormal yavaşlamanın nedenini bir türlü bulamadım 

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    aynen hocam aynı sorun bende de mevcut. şu anda facebook tan bir video indiriyorum 10 kb ile. Hadi diceksiniz o sitede yoğunluk olabilir. Bu saattemi ? peki onada okey dedim. şu anda cevbla butonun bastım önceden max 4 saniye beklerdim şimdi 10-15 saniye bekliyorum. hadi tahribatta yavaş diyelim peki tüm sitelermi öyle. bu ne yavaşlık yaf
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tiesto
    Tiesto's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Aralık/2008
    Erkek
    Bi boklar var nette hadi hayırlısı

    Ceza : Ben Rapin Oğluyum. Sagopa Kajmer : Benim öyle Bir oğlum yok.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    evet hocam son günlerde bendede hissedilir bir yavaşlık var ancak download hızı normal olarak devam ediyor.

    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    aynen ve müsadenizle söylemek istiyorum malum yere malum kafam girsin...100Mbps yi 22 dolara alacagımız günleri bekliyorum

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynen ve müsadenizle söylemek istiyorum malum yere malum kafam girsin...100Mbps yi 22 dolara alacagımız günleri bekliyorum
    -----------------------------
    alinca haber ver :)

    Ne elinizden gidene, ne de başınıza gelene üzülmeyin. (Al-i İmran: 153)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    aynen ve müsadenizle söylemek istiyorum malum yere malum kafam girsin...100Mbps yi 22 dolara alacagımız günleri bekliyorum
    -----------------------------

    Önümüzdeki 10 yıl içinde sadece hava alırsın...


    be different...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    harbiden ya baya yavaşladı bende sorun benden kaynaklanıyor sanıyordum .

    Merhabaaaaa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    tamam lo üstüme gelmeyin şakaydı :(

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PaBLo_eSCoBaR
    PaBLo_eSCoBaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2004
    Erkek
    aynı sorun var 2 kere o..ç.. larını aradım bugün yine bi bok düzeltemediler hattınız gayet sağlıklı diyolar ben bööle hizmetinn taaaaaaaaaa.........
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berliner
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    http://img172.imageshack.us/img172/843/asdasdo.jpg

    "paramızla rezil oluyoruz" dedikleri bu olsa gerek :)

    1mbit internetim var ve her$ey ortada sanırım.

    hiç birşey yok ne download var ne de ba$ka bir şey , tbt msn ve speedtest.net dı$ında ba$ka site bile açık değil.

    tebrikler.

    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 1228 Toplam Mesaj: 14