İos 7 - Bir Devin Sonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    etkiligin hepsini izledim en önemli yenilik kesinlikle ibooks ve maps'in mac sürümünün yayına gelecek olmasıydı.

    bir de battery life'ın 12 saate kaar cıkması özellikle kendime yapılan bir kıyak olarak gördüm.

    he ios'a gelince. gay ios'u olmus amk.


    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    Bana inanmadınızda ne oldu ? Apple tanıtımı yapmadan önce berbat diyordunuz, tanıtım yapılınca mı güzel oldu ? Neresi güzel amk.Gerçi bizim milletimizde gösteriş aptallığı var.Sırf Facebook ve Twitter'a girebilmek için gider 2.000 liraya domalır ip 5 alır.

     

    Ayrıca şunu bi inceleyin ;

    http://chris.millr.org/ios-7-looks-familiar-cant-quite-put-my-finger-on-it/

     

    senin gösterdiğin ;

    aslında olan ;

    edit :

    ---

    Eğer sen Apple'ın yahoo'nun hava durumunu kullandığını bilmezsen,

    yahoonun son hava durumunun şeklini bilmezsen ;

    böyle zıplarsın.

    https://itunes.apple.com/us/app/yahoo!-weather/id628677149?mt=8

    Ayro tarafından 11/Haz/13 16:11 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    fikrimi belirteyim ;

    henüz elime alıp kurcalamadım ; görüldüğü kadarıyla iconlar Apple'a yakışmamış. 

    ŞEaffaflık güzel olmuş. Minimalistliğe doğru ilerlerken biraz cozutmuşlar sanırım. Çok renkli olmuş. Biraz daha sade olabilirdi.

    --

    arkaplan resmindeki efekt güzel olmuş. 

    Paylaşım (tokuşturmanıza gerek yok tek tek diyerek laf soktuğu ) güzel olmuş.

    Geç kalınmış mevzu. 

    http://www.tahribat.com/Haber-Ios-7-Nin-Sadelestirilmis-Arayuzu-7904/

    Sürekli dediğim gibi ; jailbreak'e savaş açtıysa, muhtemelen önemli tweakleri getirecek demiştim.

    --

    Uye : zumsuk

    Yazılma Tarihi : 2 Nisan 2013 (Sali) 13:55

    Mesajı : Apple bir ürünü çıkartmadan önce hangi bilgiyi paylaşmış ??? Resime bakıp karar veren arkadaşlara soruyorum ??? Özellikle tasarım konusunda android ve diğerleri Apple‘ın yanına yaklaşamıyorken bu resme bakıp ‘aha android‘ demeniz saçmalık ötesi olmuş. 

    Jailbreak‘e karşı büyük savaş verdi. Ve şimdilerde eminim ki jailbreak arayüzündeki bir çok şeyi kullanmayı istiyorlardır. 

    Yani resimdeki gibi şekilsiz, karmaşık olmayacağına ama jailbreakteki gibi bir çok yenilik geleceğine garanti verebilirim.

    --

    Apple her zamanki gibi önemli şeyleri geç yapıp, hepsinden düzgün yapmış. Şeffaflık ve diğer şeyler uygun. Tek sorun iconların renkleri biraz "fazla" cıvıltılı olmuş. Fakat arayüzün geneline baktığımızda arkadaşın yayınladığı resimden daha iyi olduğu görülüyor.

    Steve Jos o gölgeli modernleştirmeyi severdi. Bunlar niye bu hale getirdi acaba ???

    Fakat şu unutulmamalı, nihayet Steve Jobs'tan sonra hayat var denildi ve önemli değişiklikler yapıldı. Bir devrin sonu, başka devrin başlangıcıdır.

    Atıp tutan arkadaşlara selam olsun. Biz hepimiz gerizekalıyız, sizin IQ'lar üç bin. Afferim devam edin böyle.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    abi yok seninki artık bağımlılık hastalık haline gelmiş apple hayranlığı/sevdası.

    adamlar s.kerim ios'u symbian geçiyoruz dese evet zaten gerekliydi ios kasıyordu vs. diye girişiceksin.

    olmamış işte. go launcher temalarına benzemiş. 

    dün facede burakla muhabbetini yapıyoduk tuş klidini açarken bile kasıyo demişti :)

    bilmiyorum şuan durum ne. sezarın hakkını sezara.. bi kerede kabul et yahu. cidden çok kötü. 

    görsel bi ziyan yapmışlar.


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı

     

    Hocam çok afedersin de ben okumadım da olayı falan bilmiyom da yani :D Ne bu bukadar tutuculuk anlamadım :) Tamam seversin de bukadarı çok aşırıdan çokçokçok fazla değilmi yahu


    iyibu! yeniden..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    gene gerizekalılar toplanmış :D

    hayatında iphone alacak parası olmayanlar gene konuşuyor.

    kullanmayanlar konuşuyor

    cehalet kaynıyor

     

    edit: beyaz ekran şarj yer diyen adam da var lan.. ahahaha şaka gibi konu olmuş :D

    lütfen ios kullanmayın beyler bok gibi kaka. applerime gerizekalıların girmesini istemiyorum :)

    SharpShooter tarafından 11/Haz/13 16:31 tarihinde düzenlenmiştir

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    apple tanıtım günleriyle zumsukun mesai başlamış

    yazık amk adamın üstüne çok gitmeyin yazı yazmaktan parmakaları şişecek çocuğun =)

     --------------------------------------------- 

    "SharpShooter
    (App Store Fatihi)

    gene gerizekalılar toplanmış :D

    hayatında iphone alacak parası olmayanlar gene konuşuyor.

    kullanmayanlar konuşuyor

    cehalet kaynıyor

    edit: beyaz ekran şarj yer diyen adam da var lan.. ahahaha şaka gibi konu olmuş :D

    lütfen ios kullanmayın beyler bok gibi kaka. applerime gerizekalıların girmesini istemiyorum :)

    --------------------------------------------- 

    lan sen nasıl bir malsın amk

    bir emtia için ne bu şiddet ne bu celal

    sen kimsinde millete hakaret ediyorsun

    ayrıca cahilin ve terbiyesizin önde gideni sensin amk

     

     

    Google siyah olsaydı yılda 3000 megawatt elektrik tasarrufu yapmış olacaktık..

    bildiride deniyor ki: tamamı beyaz olan bir ekran yaklaşık olarak 74 watt elektrik tüketiyor. tamamı siyah bir ekransa yaklaşık olarak 59 watt. google, günde yaklaşık olarak 200 milyon hit alıyor. her kullanıcı için ortalama 10 saniye arama süresi desek, google, günde 550.000 saat görüntüleniyor. eğer sayfa siyah olsaydı toplamda 15 watt'lık bir kazancımız olacaktı. bu da dünya çapında 8.3 megawatt/saat'lik bir enerji kazanımı demekti ya da yılda 3000 megawatt/saat enerji.. ve sadece birkaç ufak kod değişikliği sayesinde, elektriğin 1 kilowatt/saat'ine 10 cent dersek, toplamda 300.000$ kar sağlanmış oluyor.

    DestinatioN tarafından 11/Haz/13 16:50 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Bana inanmadınızda ne oldu ? Apple tanıtımı yapmadan önce berbat diyordunuz, tanıtım yapılınca mı güzel oldu ? Neresi güzel amk.Gerçi bizim milletimizde gösteriş aptallığı var.Sırf Facebook ve Twitter'a girebilmek için gider 2.000 liraya domalır ip 5 alır.

     

    Ayrıca şunu bi inceleyin ;

    http://chris.millr.org/ios-7-looks-familiar-cant-quite-put-my-finger-on-it/

     

    senin gösterdiğin ;

    aslında olan ;

    edit :

    ---

    Eğer sen Apple'ın yahoo'nun hava durumunu kullandığını bilmezsen,

    yahoonun son hava durumunun şeklini bilmezsen ;

    böyle zıplarsın.

    https://itunes.apple.com/us/app/yahoo!-weather/id628677149?mt=8

    Sanki arada çok var.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Citizen bunu yazdı
    zumsuk bunu yazdı
    Citizen bunu yazdı

    Bana inanmadınızda ne oldu ? Apple tanıtımı yapmadan önce berbat diyordunuz, tanıtım yapılınca mı güzel oldu ? Neresi güzel amk.Gerçi bizim milletimizde gösteriş aptallığı var.Sırf Facebook ve Twitter'a girebilmek için gider 2.000 liraya domalır ip 5 alır.

     

    Ayrıca şunu bi inceleyin ;

    http://chris.millr.org/ios-7-looks-familiar-cant-quite-put-my-finger-on-it/

     

    senin gösterdiğin ;

     

    aslında olan ;

     

    edit :

    ---

    Eğer sen Apple'ın yahoo'nun hava durumunu kullandığını bilmezsen,

    yahoonun son hava durumunun şeklini bilmezsen ;

    böyle zıplarsın.

    https://itunes.apple.com/us/app/yahoo!-weather/id628677149?mt=8

    Sanki arada çok var.

    aradaki farkı anlamayı becerebildiğin gün, sende Apple'ı seversin.

Toplam Hit: 14339 Toplam Mesaj: 130