İphone 5S Denize Düştü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Bugün 5s telefonu denize düşürdüm.Çıkardığımda telefon kapanmıştı.

    Deniz suyundan sonra ben normal çeşmede yıkadım bide suyu.Deniz suyu kristalleşme yaptığı için.

    Sonra pirinç alıp içine bıraktım ama cihazdan bayağı su çıktı.Telefonun bataryayı çıkaramadım telefonun içi açılamadığından (Bunu nie böyle tasarlamışlar anlamadım ). Bende bütünüyle telefonu dediğim gibi pirince bıraktım.

    Başka ne yapmak gerekir ? Ortalama ne kadara yapılır bu servisde.Telefonun kaskosu yok.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    geçmiş olsun. normal su olsa kurtulabilirdi belki ama, tuzlu su zor gibi.

     

    kapaklı bi kavanozun içine koy pirinç ile beraber. bi kaç gün elleme.

    bugrahan45 tarafından 11/Tem/14 18:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Onu zaten yapıyorum inşallah telefon açılır.

    Acaba bunları değiştirmiyor mu apple?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hollandadan aldığımız iki telefon birden suya düştü, tanesi 150 euroya yenisiyle değiştirdiler. Türkiyede olurmu bilmiorum

    HolyOne tarafından 11/Tem/14 18:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hollandadan aldığımız iki telefon birden suya düştü, tanesi 150 euroya yenisiyle değiştirdiler. Türkiyede olurmu bilmiorum

    şeyhim nasıl değiştirttiniz apple stora mı götürdünüz?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    b0rd0
    b0rd0's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2014
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Hollandadan aldığımız iki telefon birden suya düştü, tanesi 150 euroya yenisiyle değiştirdiler. Türkiyede olurmu bilmiorum

    Geçen bi abinin 600tl ye ön camı patlamış iphone'unu değiştirdiler ''0'' ile. 


    Kalbim Kadar Yazabilsem de Ömrüm Kadar Severim..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    b0rd0 bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hollandadan aldığımız iki telefon birden suya düştü, tanesi 150 euroya yenisiyle değiştirdiler. Türkiyede olurmu bilmiorum

    Geçen bi abinin 600tl ye ön camı patlamış iphone'unu değiştirdiler ''0'' ile. 

    kasko mu vardı hocam=?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Telefona su teması olduğu için garanti dışı kaldı telefon.

    Apple'ın garanti dışı telefonlar için sağladığı hizmet var. 730 TL'ye sana telefonunun aynısını veriyorlar 0 olarak. Diğer modellerle iligi fiyatlar da burada. http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Turkey&product=iphone&locale=tr_TR

    Ben kendi telefonum için görüşmüştüm bu fiyatın maximum olduğunu ve telefonu inceledikten sonra daha düşük bir bedelle olabileceğini söylemişlerdi. Apple ile görüş daha ayrıntılı bilgi vereceklerdir.

    Ek olarak arkadaşımın telefonu havuza düşmüştü pirince koymuştu senin gibi daha sonra çalışmıştır..


    Kendine İyi Bak ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    darkroques61 bunu yazdı

    Telefona su teması olduğu için garanti dışı kaldı telefon.

    Apple'ın garanti dışı telefonlar için sağladığı hizmet var. 730 TL'ye sana telefonunun aynısını veriyorlar 0 olarak. Diğer modellerle iligi fiyatlar da burada. http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=Turkey&product=iphone&locale=tr_TR

    Ben kendi telefonum için görüşmüştüm bu fiyatın maximum olduğunu ve telefonu inceledikten sonra daha düşük bir bedelle olabileceğini söylemişlerdi. Apple ile görüş daha ayrıntılı bilgi vereceklerdir.

    Ek olarak arkadaşımın telefonu havuza düşmüştü pirince koymuştu senin gibi daha sonra çalışmıştır..

    havuz tatlı su olduğu için yine kurtulma riski daha yüksek.

    Bakayım hocam inşallah eğer bi 200-300 liraya kurtarabiliyorsak iyi olur.Sağolasın yardımın için.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    ""Telefonunu denize düşürenlerin, cihazı sudan çıkarıp bu sefer tatlı suya bırakmaları daha sonra oradan da çıkarıp kurulamaları gerekiyor. Çünkü tuzlu su barındırdığı kristallerden dolayı cihazın bazı parçalarına zarar verebiliyor.""

    Sen doğru olanı yapmışsın hocam inşallah bişey olmamıştır. Yukarda benim duyup bildiğim şeyleri söylemişler zaten fazla söze gerek yok. Buarada bilgine de hayran kaldım cümlen tam aynen uyuşuyor 2008deki haberden alıntıladım da içeriği :)

    (bkz. http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/451324.asp#storyContinues)


    iyibu! yeniden..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hacılar bende bi tane suya düşmüş iphone 4s var. ben şimdi bunu apple store götürsem 5s almak istesem. üzerine ne kadar ücret vermek gerekir acaba ?

    Seastar tarafından 11/Tem/14 19:31 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3487 Toplam Mesaj: 23