folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder İş Adamlarının İletişim Adresleri



İş Adamlarının İletişim Adresleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Örnek veriyorum 

    Unilever Pazar geliştirme sorumlusu başkan yardımcısı Ahmet Çoşar ın facebook twitter ve linked in adreslerini nasıl bulacağım. Linked in arama motorundan çıkıyor ancak facebook tam bir facia. Twitter de fıısladı o kadar çok kişi varki kim kimdir anlamadım.

    Sonra google ye başvurdum

    unilever ahmet çoşar

    ahmet çoşar unilever iletişim

    Yazdıysamda pek yararı olmadı.

    Bu üst düzey kişilerin iletişim adreslerine nasıl ulaşabilirim ?

     


    hayalin düğünü töresi bir hoş.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    o üst düzey kişiler kolay kolay facebook twiter kullanmazlar senin gibi kim bilir kaç kişi arıyordur hocam ama mailleri vardır mesela ahmetmehmet@sabanciholding.com diye


    THE BeYaZ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Cum başkanı bile kullanıyor hacı onlar neden kullanmasın. (:

    zeybekustasi tarafından 17/Eyl/12 20:20 tarihinde düzenlenmiştir

    hayalin düğünü töresi bir hoş.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    unilever a mail at eğer önemliyse yardımcıları vs sana ulaşırlar buyuk adamlara sen ulaşamazsın onlar sana ulaşır genelde 

    linkedin e de bakabılırsın 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    linked in de anlamadığım bir mevzu var diyelim bir iş adamına ulaştık bağlantı kurun var ama adam bizi kabul etmez zaten peki bunu takip et gibi bir butonu yok mu  bu adamın profiline sadece öylesine bakalım diye mi var yani bir köşede nasıl tutabiliriz linked in de

    zeybekustasi tarafından 17/Eyl/12 20:36 tarihinde düzenlenmiştir

    hayalin düğünü töresi bir hoş.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Linkedin yada Xing araştır.

    (Ayrıca en gıcık olduğum şeylerden biri.)


    Ehl-i Byte
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    zeybekustasi bunu yazdı

    Cum başkanı bile kullanıyor hacı onlar neden kullanmasın. (:

    kendisi mi kullanıyor sence :D akşam feysten oyunda oynuyodur :D canlandırın bi gözünüzde oyun isteği gönderdiğini :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    interfector bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Cum başkanı bile kullanıyor hacı onlar neden kullanmasın. (:

    kendisi mi kullanıyor sence :D akşam feysten oyunda oynuyodur :D canlandırın bi gözünüzde oyun isteği gönderdiğini :D

    Tayyip bunu beğendi

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    interfector bunu yazdı
    zeybekustasi bunu yazdı

    Cum başkanı bile kullanıyor hacı onlar neden kullanmasın. (:

    kendisi mi kullanıyor sence :D akşam feysten oyunda oynuyodur :D canlandırın bi gözünüzde oyun isteği gönderdiğini :D

    Hayır öyle hiç zannetmedim. Demek istediğim onlarda bu iş için birini tutmuş olabilirler değil mi ?

     


    hayalin düğünü töresi bir hoş.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek
    zeybekustasi bunu yazdı

    Örnek veriyorum 

    Unilever Pazar geliştirme sorumlusu başkan yardımcısı Ahmet Çoşar ın facebook twitter ve linked in adreslerini nasıl bulacağım. Linked in arama motorundan çıkıyor ancak facebook tam bir facia. Twitter de fıısladı o kadar çok kişi varki kim kimdir anlamadım.

    Sonra google ye başvurdum

    unilever ahmet çoşar

    ahmet çoşar unilever iletişim

    Yazdıysamda pek yararı olmadı.

    Bu üst düzey kişilerin iletişim adreslerine nasıl ulaşabilirim ?

     

    hocam TR deki bütün büyük firma ünlülerin adres ve cep telefonlarının listesi var bende yarın bakarım varsa veririm

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    ticaret gazetesinde adres ve telefon filan olması gerek diye biliyorum


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
Toplam Hit: 3352 Toplam Mesaj: 18