folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder İş Günü Doldu Ama Cihazım Ortada Yok



İş Günü Doldu Ama Cihazım Ortada Yok

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmRee
    EmRee's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Şubat/2014
    Erkek

    23.08.2014 tarihinde ilk 1 ay arızası olarak fabrikasyon hdd hatalı değişim için gönderdiğim acer laptobumu iş günü dolmasına rağmen hala alamadım. 13. iş gününde acer ı arayıp durumunu sordum bana değişime bakan servise değil onarım servisine değişim olarak yollanmış dediler hemen arkasından media markt ı aradığımda "SİZİN MUHATTABINIZ BİZİZ BİRDAHA ACER ı ARAMAYIN işleminiz devam etmekte 20 işgünü içinde dönüş yapılacaktır" dedi.Neyse sesimizi çıkarmadık bu gün gelen acer mesajında aynen:"Değeli müşterimiz,  ............ kayıt numaralı ürününüz ONARIM için Acer Yetkili Servis Sağlayıcınıza ulaşmıştır" yazıyodu hemen media markt ı aradım değişim istiyorum diye ordakide öyle bişey yok anlaşmalı yetkili servis yoğunsa başka servise yollamışlardır tüm servisin değişim yetkisi var dedi ve daha önceki media marktı aradığım numarayı istedi.İş günü dolmuş ne yapıcam ben şimdi dedim oda bizden kaynaklı sorun değil henüz mağzamıza cihaz yada cihaz değişebilir kağıdı gelmiş değil sorununuzla ilgili kaydınızı oluşturdum dedi

     

    Şimdi ne yapmalıyım müritler şimdi media markt a bu kağıtla gitsem cihaz alabilirmiyim yada mahkemeye başvurmalımıyım bi yardımcı olsanız :)


    http://i.hizliresim.com/Eby6gB.gif
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moustache
    moustache's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2013
    Erkek

    hocam yanlış anlamadıysam senden habersiz servis kaydını kapatıp yeni kayıt açmışlar yani 20 iş günü dolmaz sende hkuksal olarak bişi yapamazsın bu yüzden cihazı aldığın yere değil direk servisine kendin vereceksin senle muhattap olacaklar 


    buralar eskiden dutluktu..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek

    Ürünü sakın teslim alma, tüketici hakem heyetine başvur elindeki belgelerle para iadesi talep et. birkac ay surer bu islensler ama paranı kesin alırsın


    jack daniels 160 yaşında
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmRee
    EmRee's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Şubat/2014
    Erkek
    moustache bunu yazdı

    hocam yanlış anlamadıysam senden habersiz servis kaydını kapatıp yeni kayıt açmışlar yani 20 iş günü dolmaz sende hkuksal olarak bişi yapamazsın bu yüzden cihazı aldığın yere değil direk servisine kendin vereceksin senle muhattap olacaklar 

    Sorunumu anlatan kayıt oluşturdu görüşme sırasında yoksa cihazımın 20 iş günü doldurduğunu görmekteyim dedi bu günkü konuşma sırasında


    http://i.hizliresim.com/Eby6gB.gif
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmRee
    EmRee's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Şubat/2014
    Erkek
    pc_worm bunu yazdı

    Ürünü sakın teslim alma, tüketici hakem heyetine başvur elindeki belgelerle para iadesi talep et. birkac ay surer bu islensler ama paranı kesin alırsın

    cihazım hala acer yetkili servisteymiş bizden kaynaklı bi gecikme değil cihaz yada cihaz değişim kağıdı gelir gelmez işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz dedi


    http://i.hizliresim.com/Eby6gB.gif
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    arıza tespit ve onarım süresi bildiğim kadarıyla 30 iş günü yani 45 gündür. 45 gün içinde herhangi bir şekilde tarafınıza cihaz sorunu çözülmüş olarak gönderilmez ise gönderim tutanağı, fatura ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurup fatura bedel ödemesi talep edebilirsin. 29 mayısta tüketici hakları ile alakalı yasa değişmişti o yasada arıza tespit ve onarım süresi konusunda bir değişiklik yapıldı mı bilmiyorum ama...


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmRee
    EmRee's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Şubat/2014
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

    arıza tespit ve onarım süresi bildiğim kadarıyla 30 iş günü yani 45 gündür. 45 gün içinde herhangi bir şekilde tarafınıza cihaz sorunu çözülmüş olarak gönderilmez ise gönderim tutanağı, fatura ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurup fatura bedel ödemesi talep edebilirsin. 29 mayısta tüketici hakları ile alakalı yasa değişmişti o yasada arıza tespit ve onarım süresi konusunda bir değişiklik yapıldı mı bilmiyorum ama...

    hocam verilen kağıtta 20 iş günü yazıyor


    http://i.hizliresim.com/Eby6gB.gif
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DuPi
    DuPi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Şöyle hesapla bakalım günleri var mı?

    gönderdiğin gün değil teslim aldıkları günden başla,

    hafta sonlarını çıkar iş günü türkiyede p.tesi,salı,çarşamba,perşembe,cuma olarak geçer c.tesi, pazar tatildir.

    arada resmi tatil varsa onuda çıkar. 

    sonra bak bakalım 30 gün oluyor mu :)


    Ne zaman birşey öğrenmek istesem, Birden Vaktim Kalmıyor ?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmRee
    EmRee's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Şubat/2014
    Erkek
    DuPi bunu yazdı

    Şöyle hesapla bakalım günleri var mı?

    gönderdiğin gün değil teslim aldıkları günden başla,

    hafta sonlarını çıkar iş günü türkiyede p.tesi,salı,çarşamba,perşembe,cuma olarak geçer c.tesi, pazar tatildir.

    arada resmi tatil varsa onuda çıkar. 

    sonra bak bakalım 30 gün oluyor mu :)

     hocam verilen kağıtta 20 iş günü yazıyor

    EmRee tarafından 22/Eyl/14 21:12 tarihinde düzenlenmiştir

    http://i.hizliresim.com/Eby6gB.gif
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    EmRee bunu yazdı
    DuPi bunu yazdı

    Şöyle hesapla bakalım günleri var mı?

    gönderdiğin gün değil teslim aldıkları günden başla,

    hafta sonlarını çıkar iş günü türkiyede p.tesi,salı,çarşamba,perşembe,cuma olarak geçer c.tesi, pazar tatildir.

    arada resmi tatil varsa onuda çıkar. 

    sonra bak bakalım 30 gün oluyor mu :)

     hocam verilen kağıtta 20 iş günü yazıyor

    Cihazı teslim ederken resmi servis formu aldın mı ?


    Elinde belge var ise;

    Cihazı teslim ettiğin tarih ile sana dönüş yaptıkları tarih aralığını hesapla.
    20 veya 30 iş günü ne ise artık o süre geçtiyse cihazı almadan fatura tutarının iadesini iste :)

    efsane_212 tarafından 22/Eyl/14 22:33 tarihinde düzenlenmiştir

    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    verdiğin günden itibaren iş günlerini say. 20günse koşa koşa hakem heyetine git. 3 4 hafta içinde cevap gelir, 1 ay içinde değişim faturası.


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
Toplam Hit: 1729 Toplam Mesaj: 16