folder Tahribat.com Forumları
linefolder Android - IOS Programlama
linefolder İşinize Yarayacak Küçük Android Uygulamaları Yazıyorum



İşinize Yarayacak Küçük Android Uygulamaları Yazıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafa_unax
    mustafa_unax's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2015
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    mustafa_unax bunu yazdı

    Hocam xbox ım yok benim. Şunu telefona göre yaparmısın.

     

    bişi yazacam şimdi ikimizde banlanacaz :)

    hahsdhuasdhf cidden inanarak mı sordu bu soruyu acaba :D

    Beyin şart hocam, keşke beyin isteseydi önce :D

    Katılıyorum. Talebin gerçek olduğunu düşünüp böyle şeyler yazanlar için şart :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    mustafa_unax bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    mustafa_unax bunu yazdı

    Hocam xbox ım yok benim. Şunu telefona göre yaparmısın.

     

    bişi yazacam şimdi ikimizde banlanacaz :)

    hahsdhuasdhf cidden inanarak mı sordu bu soruyu acaba :D

    Beyin şart hocam, keşke beyin isteseydi önce :D

    Katılıyorum. Talebin gerçek olduğunu düşünüp böyle şeyler yazanlar için şart :D

    yani diyosunki ben resmen bu konuda sizinle dashak geçtim

    "ciddi konuda geyik" yaptım? :)

     

    DJ_Alper tarafından 05/Eki/15 16:22 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    mustafa_unax bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    mustafa_unax bunu yazdı

    Hocam xbox ım yok benim. Şunu telefona göre yaparmısın.

     

    bişi yazacam şimdi ikimizde banlanacaz :)

    hahsdhuasdhf cidden inanarak mı sordu bu soruyu acaba :D

    Beyin şart hocam, keşke beyin isteseydi önce :D

    Katılıyorum. Talebin gerçek olduğunu düşünüp böyle şeyler yazanlar için şart :D

    yani diyosunki ben resmen bu konuda sizinle dashak geçtim

    "ciddi konuda geyik" yaptım? :)

     

    hahahha bu cok acımasızca oldu alper aşşa tükürse sakal yukarı tükerse bıyık hadi bakalım :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    yürek yiyip mi konu açtın hocam :D

    tbt için faydali konular bunlar sağlık konusu da iyiydi. konuyu bozmadan başarılar diliyorum kolay gelsin hocam :)

     

    xbox güldürdü :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafa_unax
    mustafa_unax's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2015
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    mustafa_unax bunu yazdı
    ozgunlu bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı
    mustafa_unax bunu yazdı

    Hocam xbox ım yok benim. Şunu telefona göre yaparmısın.

     

    bişi yazacam şimdi ikimizde banlanacaz :)

    hahsdhuasdhf cidden inanarak mı sordu bu soruyu acaba :D

    Beyin şart hocam, keşke beyin isteseydi önce :D

    Katılıyorum. Talebin gerçek olduğunu düşünüp böyle şeyler yazanlar için şart :D

    yani diyosunki ben resmen bu konuda sizinle dashak geçtim

    "ciddi konuda geyik" yaptım? :)

     

    Ben şaka yaptım dostum. 

    Millet olarak ya dashak geçer yada ciddi konuda geyik yapar gibi bir algı nedense :S

    Bu konuda ufak bi şaka yapılabilir neden olmasın?

    Benim anlamadığım nokta herşeye hemen bi yaftalama, laf sokma, hakaret etme çabası. Neden?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    hocam boş vaktin varsa bize de öğret bir konferans tarzı birşeylerle hepimiz kenidimizi geliştirelim bilgi sahibi olalım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam eklenti yapabiliyormusun hali hazırdaki apk ye.  örneğin whatsapp veya messenger yada skype...

     

    veya eklenti nasıl yapılıyo eklenti yapabilmek için o apk nin sahibi mi olman gerekli ?  bilgi verirmisiniz. bir uygulamayla ilgili güzel bi projem var

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    slmarlq bunu yazdı

    hocam eklenti yapabiliyormusun hali hazırdaki apk ye.  örneğin whatsapp veya messenger yada skype...

     

    veya eklenti nasıl yapılıyo eklenti yapabilmek için o apk nin sahibi mi olman gerekli ?  bilgi verirmisiniz. bir uygulamayla ilgili güzel bi projem var

    Hocam gelistirecegin uygulamanin sagladigi api lar varsa yapabilirsin

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    https://popcorntime.io/

    Yukardaki uygulamanin turkce tublaj olanlarini:)

    (kaynak istersen: torrent-indir.co yada kickass.to dan arama kismindan turkish olan filmleri )

     

     

    DE5TROY3R tarafından 06/Eki/15 19:48 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    boyle bırsey var mı bılmıyorum halıhazırda.benım belırledıgım aralıklarla mobıl verı veya wırelessı acıp kapatacak bır uygulama yazabılır mısın?

    ornek 15 dk.-30 dk-45 dk. mobıl-wıreless dıye secenekler olacak.ben 15 dk ve mobılı sectıgımde mobıl verıyı 15 dk aralıklarla acıp kapatacak.kapanma suresı dıye bır secenek de eklenırse daha kullanıslı olur.

Toplam Hit: 1806 Toplam Mesaj: 35
android