folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Kafelerde Ki Filtreden Nasıl Kurtulabiliriz?



Kafelerde Ki Filtreden Nasıl Kurtulabiliriz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    alpis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ayrıntılı açıklama

    Opera yada firefox u bilgisayarına yüklüyosun program files dan kopyalıyosun flashdisk e cafeye gittiğinde flash disk i usb slotuna takıp firefox opera.exe ye çift tıklıyosun
    -----------------------------
    hocam sakin ol..git bi ilahi filan dinle :D


    All I need is a possibility.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ax2n
    Ax2n's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    ben cafeciyim ark işin ip ucunu vereyım yasaklı siteleri ztunnel  le baglanarak asabılırsın veya firefox  indir kur onunla baglan firefox la ugrasamam dıosan ztunnel basit ve kolay

    su metrisin önü bir uzun aman bi sana koyamadım gerisi yalan xD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    212.93.193.83:8082 canavar gibi çalışan proxy al hocam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    wala ben çok rahat kurtuldum :) cafenin adı : crazy idi :D kul adı zaten belli ADMIN :P şifrede crazymiş :D sadece ben biliorm :) cafe adını yaz belki odur :D

    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bende bişi sorayım hazır..

     

    Okuldan/Yurttan sitemin paneline ulaşamıyorum.. sanırırm port kapalı varmıdır acaba benim yapabileceğim birşey de panele ulaşayım.. ktunnel yapayım dedim olmadı.. Help :)


    "Less is More"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    birkaç sene önce evde internet yokken ben idrsi abiye sorduydum, şifreyi söylemişti bana, her gittiğimde devredışı bırakıyordum. giriyordum istediğim yere. ama güven meselesi, cafe ci seni tanımıyrosa vermeyebilir. ama genede bi şansını dene durumu izah et, şifreyi söylesin. genelde zorluk çıkarmazlar. Ali cengiz oyununa gerek yok...

    imzadaki sayaç istek üzerine kaldırılmıştır. son blog yazım : PyQT ile Hesap Makinesi Yapalım - http://www.whosayin.com/y/pyqt-ile-hesap-makinesi-yapalim/ || hotboy attığınız özel mesajlara cevap yazmama hakkını saklı tutar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Ax2n bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben cafeciyim ark işin ip ucunu vereyım yasaklı siteleri ztunnel  le baglanarak asabılırsın veya firefox  indir kur onunla baglan firefox la ugrasamam dıosan ztunnel basit ve kolay
    -----------------------------
    ztunnel işe yaradı eyvallah;)

    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    kaanabak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bişi sorayım hazır..

     

     

    Okuldan/Yurttan sitemin paneline ulaşamıyorum.. sanırırm port kapalı varmıdır acaba benim yapabileceğim birşey de panele ulaşayım.. ktunnel yapayım dedim olmadı.. Help :)

     


    -----------------------------

    hocam senin sitede anasafa dışında bi yer varmıki :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

      msconfig ten devre dışı bırakla olur bence. çünkü benim yeğen filtreleri böyle devre dışı bırakıyor. yaşı 11 daha ne yapcaksa porno da şurda burda :)


    Temel adalettir .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    JUSTICEtr bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaanabak bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bişi sorayım hazır..

    Okuldan/Yurttan sitemin paneline ulaşamıyorum.. sanırırm port kapalı varmıdır acaba benim yapabileceğim birşey de panele ulaşayım.. ktunnel yapayım dedim olmadı.. Help :)

     
    -----------------------------

    hocam senin sitede anasafa dışında bi yer varmıki :D

    -----------------------------

    var. eski ve Bissürüde yanlış var .. düzeltmem lazım zaten silecem o konuda :D bi de ulaşabilsem..


    "Less is More"
Toplam Hit: 2429 Toplam Mesaj: 26