folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kameralı LCD Ekranlı Park Sensörü 14.71 TL



Kameralı LCD Ekranlı Park Sensörü 14.71 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yildo
    yildo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2007
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    yildo bunu yazdı

    http://www.sametegesoy.com/topic.php?kid=59&konu=e-ticarette-satilan-malin-stokta-olmamasi-sorunu-ve-cozumleri

    burdaki  yazıda e-ticaretin incelikleri ni anlatıyor dikkatlice okuyunca şu satırlar dikkatimi çekti.

    ''Derken 6 Mart 2011'de yönetmelik değişti. 27866 sayılı 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik' madde 9'a şu eklendi "Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez." Ya işte etme bulma dünyası. Başımıza dert olacak bir madde. Peki bu ne demek, bunun getireceği sonuçlar nelerdir?

    Evet sayın E-ticaretçi meslektaşım. Bu demek oluyor ki bundan böyle sipariş edilen bir mal için müşterine stokta kalmadı derken iki kere düşüneceğiz. Müşteri şunları yapma hakkına sahip. Senin tedarik edemediğin o malı eğer başka bir yerde bulursa satın alır ve aradaki fiyat farkını da senden talep edebilir. Sen bir malı 500 TL ye satıyorsun ancak siparişten sonra malı gönderemedin. Müşterin gider aynı malı bir mağazada 600 TL ye bulursa alır ve aradaki 100 TL yi de senden talep eder. Sen de paşa paşa ödersin. Çünkü sen mesafeli sözleşmeden doğan edimini yerine getiremedin. Borçlar kanununa göre de edimini yerine getiremeyen taraf karşı tarafın zararını tazminle yükümlüdür.

    Daha beterini söyleyeyim mi? Müşterin, Anadolu'nun bir yerinde yaşıyor ve orada da medikal ürün satan bir yer yok veya çok uzak. Müşteri kaza geçirmiş ve senden bir sağlık ürününe ihtiyacı var. Çevresinde o ürün olmadığından senin sitenden sipariş vermiş. Sen ise malı gönderemiyorsun ve bunu 3 gün sonra müşterine bildiriyorsun. Müşterin bir başka yerden sipariş etmek zorunda kalıyor. Belki o ürünü sipariş edeceği sitenin de sistemi o malı 3 gün içinde kargoya vermek üzerine. Sağlık sorunu olan müşteri 3 gün seni bekledi ama sen ona malı gönderemiyorum dedin, şimdi 3 gün de o siteyi bekleyecek. Bu zaman zarfında da rahatsızlığı arttı. Eğer şikayet ederse yiyeceğin tazminatı düşünmeni öneririm.

    Bir başka sevimsiz örnek: Oyuncak satıyorsun. Müşteri de çocuğuna doğum günü hediyesi alacak ve sizin sitenizden bir oyuncağı beğenmiş. Sen bir iki gün sonra bu oyuncak tükenmiş diyorsun. Ancak artık müşterinin o oyuncağı bir başka yerden sipariş verip bekleyecek zamanı kalmamış. Sen müşteriyi manevi olarak zarara uğratıyorsun. Çocuğuna söz verdiği oyuncak için hayal kırıklığına sebep oluyorsun. Bunun bir cezası olması lazım değil mi? Müşterin bu nedenle tazminat talebiyle tüketici mahkemesine gidebilir.

    Güzel değinmişsin de ne alakası var konuyla? Biten tükenen bi ürün yok ortada birincisi ürünün fiyatı yanlış yazılmış. İkincisi bu sebeplerde dikkat edilcek nokta ortada satın alma işlemi olup 2-3. Gün bitti gönderemiyorum dersen diyor onun da çözümü olarak zaten bu ürün stokta yok ibaresi yeterli oluyor. Ayrıca ürün onayı gibi bi durum var internetten aldım falan filan durumu yok yani sen siparişi verdin ama ödeme yaptınmı ürün onaylandı mı bi geridönüş yapıldı mı sana bunlar önemli

    kardeşim meselede orda adamlar tedarik edemiyoruz diyorlar benide aradılar tedarikçi firmadan tedarik edemiyoruz diyorlar ister iptal edin istersen aynı markanın bilmem ne ürürnünü  gönderelim diyorlar  bu bir ikincisi ben satın aldım k.kartımdan bu meblağ tahsil edildi. Satış gerçekleşti.Para benden alındı.5 gün içerisinde kargo edileceği ilanda taahhüt edildi.


    İsyan et ey arkadaşım!Söz söyleyecek an değil
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    az önceki yazışmalarımız :) her iki seçeneğide kabul etmiyorum ve sipariş ettiğim ürünü temin etmenizi talep ediyorum tarzı birşeyler yazacağım.

    10tl'lik çek'de iyi oldu usb sipariş ettim iptal olmaz inşallah oda :D

    Soru: 21.09.2014 tarihinde sipariş ettiğim ürünüm halen kargolanmamıştır, ürünü aldığım zaman kargo tarihi olarak 25.09.2014 verilmişti ve ücret anında hesabımdan çekildi, ürünün teslimatınında aynı hızla yapılmasını ve tarafıma teslimat ile ilgili bilgi verilmesini rica ederim.
    29.09.2014 12:20:29
    Cevap: Değerli Müşterimiz;

    Öncelikle 27967604 siparişinizde yer alan Rearivew 4.3 inç Kameralı LCD Ekran 348815 ürünün tedarik sürecinde yaşanan gecikme için sizden özür dileriz.

    Ürününüzün tedarik ve kargolama durumu hakkında gerekli kontrolleri sağlayarak kısa süre içerisinde tarafınıza detaylı bilgi vereceğiz.

    Sizi beklettiğimiz için üyelik sayfanıza 7 gün kullanım süreli 10 TL lik hediye çeki tanımlaması yapılmıştır.

    Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.

    29.09.2014 12:35:58
    Cevap: Değerli Müşterimiz,

    Bir önceki mailimizi dikkate almamanızı rica ederiz, sehven gönderilmiştir.

    27967604 nolu siparişinizde satın almış olduğunuz Rearivew 4.3 inç Kameralı LCD Ekran adlı ürünün sitedeki fiyatlandırmasında sorun yaşanmış olup, ilgili ürünün tarafınıza 14,71 TL üzerinden satışı gerçekleşmiştir. Ürünün gerçek fiyatı 14,71 TL değildir. Söz konusu ürün aynı zamanda tedarikçi stoklarımızda bulunamadığı için şuanda tedarik edilememektedir. Belirtilen sebepler altında bu ürünün tarafınıza gönderimi ne yazık ki yapılamayacaktır. Yaşanan sorun için siz değerli müşterimizden özür dileriz. Herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için dilerseniz ilgili ürün yerine Rearview 2.5" HD-DVR Sesli Kayıt Araç İçi Kamera ürününü tarafınıza gönderebiliriz. Size önerdiğimiz ürünün reel fiyatı 49,89 TL olup size 14,71 TL’ den gönderilecektir. Ancak bu ürün şuanda ön siparişte olup 15/11/2014 tarihinden sonra stoklarımıza girecektir.

    Ürün değişimi önerimizi kabul etmeniz durumunda; üyelik sayfanız üzerinde yer alan “Sipariş Takibi - Sipariş Detayı” bölümünden ilgili değişikliği bireysel olarak yapabilir ya da talebinizi bu maile yanıt olarak gönderebilirsiniz. Ürün değişimi işlemi sizin için uygun değil ise, dilerseniz ürün iptali talep edebilirsiniz.

    Seçiminiz doğrultusunda siparişiniz ile ilgili işlem süreciniz tamamlanacaktır, bu nedenle geri bildiriminizi rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla. 
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2721047

    Şikayetimi ilettim eğer dikkate alınmazsa haftaya tüketici hakem heyetine gidicem

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caldii10
    caldii10's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Bugün benide aradılar. Yok efendim

    fiyatı hatalı yazdık .o ürün su an yok .size kamera verelim diyor.ben istemem dedim. Su an isim var deyip telefonu kapattim. Ne yapmamiz gerek. Para iadesi mi araç içi kamerayı almak mi.15/11/14 tarihi en erken.


    Alacakaranlığı hiç sevmem, ya gündüz olmalı ya gece ; kurşun değidiğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı ; Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    caldii10 bunu yazdı

    Bugün benide aradılar. Yok efendim

    fiyatı hatalı yazdık .o ürün su an yok .size kamera verelim diyor.ben istemem dedim. Su an isim var deyip telefonu kapattim. Ne yapmamiz gerek. Para iadesi mi araç içi kamerayı almak mi.15/11/14 tarihi en erken.

    kardeşim bekle, ben bekliyorum en kötü hiç bişey yapmadın paranı iade ederler...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    bencede bekleyin hocalar olmazsa hepberaber thh'ne başvururuz kendi bölgemizde sonuçta satış sözleşmesi var.en azından mücadele edelim.

    edit: sikayetvar.com

    Anıl I. | 2014-09-29 14:27:17

    Hepsiburada.com'dan aldığım 27967604 numaralı siparişim kargolanmadı hediye olarak aldığım ürün elime ulaşmadığından mahcup oldum.Yarın hakem heyetine başvurup şirket hakkında yasal hakkımı arayacağım.

    21.09.2014 tarihinde almış olduğum ilgili ürünü veya bir üst muadilini Mesafeli Sözleşmeler uygulama esaslarına dair yönetmeliğin 9. maddesinin 2. ve 3.bendine göre yasal haklarım saklı olmak üzere göndermenizi bekliyorum.

    anil tarafından 29/Eyl/14 14:31 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    Herkese aynı mesajı atıyorlar, yemiyoruz kardeşim yemiyoruz bunları artık, Sözleşmeden bir madde aşşağıdaki gibidir;


    MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER 

    4.1- ALICI, www.hepsiburada.com internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
    4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

    Yani bu ürünü bana göndermek zorundasınız, tüketici hakem heyetinide tanıdığınıza dair madde aşşağıdaki gibidir,

    9) Tüketicilerin şikâyet ve itirazları: Başvurularınızı, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde (2014 yılı için Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinin yetkili olmalarına ilişkin parasal sınır 3.321,17 TL ve Büyükşehir statüsünde bulunmayan illerde faaliyet gösteren Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinin yetkili olmalarına ilişkin parasal sınır ise 1.272,19 TL'dir. Bahsedilen bedelin altındaki tutarlar için İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlıklarına başvurulması gerekmektedir.) mal veya hizmeti satın aldığınız veya ikametgâhınızın bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilirsiniz.

    Bundan öte, 

    "6 Mart 2011'de yönetmelik değişti. 27866 sayılı 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik' madde 9'a şu eklendi "Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez." 

    Bana gelen mesaj aşşağıdaki alay eder gibidir.


    Değerli Müşterimiz,

    12187693 nolu siparişinizde satın almış olduğunuz Rearivew 4.3 inç Kameralı LCD Ekran adlı ürünün sitedeki fiyatlandırmasında sorun yaşanmış olup, ilgili ürünün tarafınıza 14,71 TL üzerinden satışı gerçekleşmiştir. Ürünün gerçek fiyatı 14,71 TL değildir. Söz konusu ürün aynı zamanda tedarikçi stoklarımızda bulunamadığı için şuanda tedarik edilememektedir. Belirtilen sebepler altında bu ürünün tarafınıza gönderimi ne yazık ki yapılamayacaktır. Yaşanan sorun için siz değerli müşterimizden özür dileriz. Herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için dilerseniz ilgili ürün yerine Rearview 2.5" HD-DVR Sesli Kayıt Araç İçi Kamera ürününü tarafınıza gönderebiliriz. Size önerdiğimiz ürünün reel fiyatı 49,89 TL olup size 14,71 TL’ den gönderilecektir. Ancak bu ürün şuanda ön siparişte olup 15/11/2014 tarihinden sonra stoklarımıza girecektir.

    Ürün değişimi önerimizi kabul etmeniz durumunda; üyelik sayfanız üzerinde yer alan “Sipariş Takibi - Sipariş Detayı” bölümünden ilgili değişikliği bireysel olarak yapabilir ya da talebinizi bu maile yanıt olarak gönderebilirsiniz. Ürün değişimi işlemi sizin için uygun değil ise, dilerseniz ürün iptali talep edebilirsiniz.

    Seçiminiz doğrultusunda siparişiniz ile ilgili işlem süreciniz tamamlanacaktır, bu nedenle geri bildiriminizi rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla. 




    Hepsiburada.com
    Müşteri Hizmetleri 

    Talep Detayları

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı

    Herkese aynı mesajı atıyorlar, yemiyoruz kardeşim yemiyoruz bunları artık, Sözleşmeden bir madde aşşağıdaki gibidir;


    MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER 

    4.1- ALICI, www.hepsiburada.com internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
    4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.

    Yani bu ürünü bana göndermek zorundasınız, tüketici hakem heyetinide tanıdığınıza dair madde aşşağıdaki gibidir,

    9) Tüketicilerin şikâyet ve itirazları: Başvurularınızı, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde (2014 yılı için Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinin yetkili olmalarına ilişkin parasal sınır 3.321,17 TL ve Büyükşehir statüsünde bulunmayan illerde faaliyet gösteren Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerinin yetkili olmalarına ilişkin parasal sınır ise 1.272,19 TL'dir. Bahsedilen bedelin altındaki tutarlar için İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlıklarına başvurulması gerekmektedir.) mal veya hizmeti satın aldığınız veya ikametgâhınızın bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilirsiniz.

    Bundan öte, 

    "6 Mart 2011'de yönetmelik değişti. 27866 sayılı 'Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik' madde 9'a şu eklendi "Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez." 

    Bana gelen mesaj aşşağıdaki alay eder gibidir.


    Değerli Müşterimiz,

    12187693 nolu siparişinizde satın almış olduğunuz Rearivew 4.3 inç Kameralı LCD Ekran adlı ürünün sitedeki fiyatlandırmasında sorun yaşanmış olup, ilgili ürünün tarafınıza 14,71 TL üzerinden satışı gerçekleşmiştir. Ürünün gerçek fiyatı 14,71 TL değildir. Söz konusu ürün aynı zamanda tedarikçi stoklarımızda bulunamadığı için şuanda tedarik edilememektedir. Belirtilen sebepler altında bu ürünün tarafınıza gönderimi ne yazık ki yapılamayacaktır. Yaşanan sorun için siz değerli müşterimizden özür dileriz. Herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için dilerseniz ilgili ürün yerine Rearview 2.5" HD-DVR Sesli Kayıt Araç İçi Kamera ürününü tarafınıza gönderebiliriz. Size önerdiğimiz ürünün reel fiyatı 49,89 TL olup size 14,71 TL’ den gönderilecektir. Ancak bu ürün şuanda ön siparişte olup 15/11/2014 tarihinden sonra stoklarımıza girecektir.

    Ürün değişimi önerimizi kabul etmeniz durumunda; üyelik sayfanız üzerinde yer alan “Sipariş Takibi - Sipariş Detayı” bölümünden ilgili değişikliği bireysel olarak yapabilir ya da talebinizi bu maile yanıt olarak gönderebilirsiniz. Ürün değişimi işlemi sizin için uygun değil ise, dilerseniz ürün iptali talep edebilirsiniz.

    Seçiminiz doğrultusunda siparişiniz ile ilgili işlem süreciniz tamamlanacaktır, bu nedenle geri bildiriminizi rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla. 




    Hepsiburada.com
    Müşteri Hizmetleri 

    Talep Detayları

    tüketici hakem heyeti başvurusu yapmak lazım anlaşılan.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    AnilCarkci bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

     

    tüketici hakem heyeti başvurusu yapmak lazım anlaşılan.

    Biraz daha zorliycam sipariş açık olduğu zaman bunlara sürekli uyarı gider kapanması lazım siparişin ne olursa olsun onlar sıkışacak bi süre sonra

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bende suna uyuz oluyorum. E kardes belli bariz yanlislik var ne diye hucum ediyonda zorla istiyon... Sonrada pisligin dibine vuruyon. Zamaninda hb nin ibneligine denk gelmis olan yapsin eyw ama pek hos degil


    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 15353 Toplam Mesaj: 138