"Kelime Oyunu" Ötesi Yok

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    http://youtu.be/n5O-M8padSE

     

    bu hatun aklıma geldi


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    yurt disinda da yarismaci dolu dizgin gidiyormus

    adam 2-3 gun sonra bir sonraki sorunun cevabini bir onceki soruda cevap olarak soylemeye baslayinca

    cevaplari caldigi ortaya cikmisti.

    bu durumdan killanmiyor degilim.


    -----------------------------

     

    Abi adamın bilip bilmediği yarışırken belli oluyo zaten ya, sanmıyorum bi yamuk olduğunu ben helal olsun diyorum ama görüş bu değişir.


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://youtu.be/n5O-M8padSE

     

    bu hatun aklıma geldi


    -----------------------------

     

    ovv bunu biliyorum reis canlı izlemiştim bomba ya panik atak gibi değişik bişe var hareketler komedi ama çok da tatlı masum :D


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    irreplaceable bunu yazdı:
    -----------------------------

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://youtu.be/n5O-M8padSE

     

    bu hatun aklıma geldi


    -----------------------------

     

    ovv bunu biliyorum reis canlı izlemiştim bomba ya panik atak gibi değişik bişe var hareketler komedi ama çok da tatlı masum :D


    -----------------------------

    hiç sorma aşık oldum o ağız hareketleri öldürdü beni :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    yok artık lebron james!


    Wingardium Leviosa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buiyimi
    buiyimi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2010
    Erkek

    birde nzt-48 yok diyorlar

     


    7 itiraf var Trabzonspor komple beraat, cemaatin keskin kılıcı Göksel Gümüşdağ beraat. 25 Milyon Herşeyin Farkında.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    güzel bi reklam stratejisi .. sayelerınde programı ogrendık. tebrık ederım


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    blmrt bunu yazdı:
    -----------------------------

    güzel bi reklam stratejisi .. sayelerınde programı ogrendık. tebrık ederım


    -----------------------------

     

    program zaten hoş güzel izlenebilir yararlı bişe hocam


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    yarildim kariya :D hahah rezil...

    http://www.youtube.com/watch?v=XOpqJvK2xuU&feature=related

     

    ucan memeliye ne denir diye sormuslar, kari direk hostes diyo :D


    anca gidersin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    YasamaK bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://youtu.be/n5O-M8padSE

     

    bu hatun aklıma geldi


    -----------------------------

    abi bu nasıl bir tatlılık ya :D

    cevap vermeden önce yılan gibi dilini çıkarıyo ağzını açıyo gözleri kısıp bakıyo falan çok acayip ya :D

     

Toplam Hit: 4725 Toplam Mesaj: 47