folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kene Sorunu Mu ?



Kene Sorunu Mu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek
    dostum bencede bi acile görün hem iki dakka git gel ölmezsinya hem böyle şeyler ihmale gelmez 

    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onur35
    onur35's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek
    hoca pc başında oturcanaa git acile yaa,Allah korusun kene falansa  sakata gelirsin

    Tedariksiz sıçmaya giden domala domala taş arar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dj_hacker
    dj_hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    ayenen hacıı yaa ne olur ne olmaz hem diolarya sabah güneşi güzele çarpar...akşam keneside TBT cıya ugrar :D:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    dj_hacker bunu yazdı:
    -----------------------------
    ayenen hacıı yaa ne olur ne olmaz hem diolarya sabah güneşi güzele çarpar...akşam keneside TBT cıya ugrar :D:D
    -----------------------------

    hoca bi avatar seç bu melet gözümü alıyor :) 


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    kendini 'dağları yıkarcasına' güçlü hissediyosan elleme derim kalsın öyle :D

    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Hoca Allah göstermesin ama senin ölme ihtimalin yüksek. Şayet ölürsen senin pc benim olsun mu ?

    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dj_hacker
    dj_hacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    sorry_13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dj_hacker bunu yazdı:
    -----------------------------
    ayenen hacıı yaa ne olur ne olmaz hem diolarya sabah güneşi güzele çarpar...akşam keneside TBT cıya ugrar :D:D
    -----------------------------

    hoca bi avatar seç bu melet gözümü alıyor :) 


    -----------------------------

    deiştiririmde senin için deil gözün için deiştiriom :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2FaN
    2FaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    iyide bu bacak bacak üstüne atan herkeste olmaz mı yahu :| kene nerden çıktı :|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Ahmet en kısa zamanda yanıma uğra. Sağlık karneni falan getirmeyi unutma. Hemogram testi yaptıralım. İhmal e gelmez bu konular.

    Naber la?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    sirfaksu bunu yazdı:
    -----------------------------

    dj_hacker bunu yazdı:
    -----------------------------
    kesin kenedir acile faln gitme sonra yolda yolcu oldu derler boswer sakin sakin orda köşede bi yerde tahtalı köy otobusunu bekle :)
    -----------------------------

    abi adamın ölebilitesi var öyle denir mi.


    -----------------------------
    hepimizin ölebilitesi var :)

    ///______________
Toplam Hit: 2155 Toplam Mesaj: 27