folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Kim Demis Türkler Güzel Oyun Yapmıyor Diye?



Kim Demis Türkler Güzel Oyun Yapmıyor Diye?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NetWorm
    NetWorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek
    size belki komik gelebilir ama ben artik ingilizce arabirimlerini turkceden çok daha iyi anliyorum(PC ortaminda)

    INTEL SUX!! AMD RULZ!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dragontr
    Dragontr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2003
    Erkek
    arkadaşlar belki biraz tuhaf olacak ama benim en güvendigim oyun projesini 3dturk yapıyor Reklam gibi olmasın ama arabları modefiye edilebilecek miş herhalde oyunda online olacak tabii kabus22 ile degişik türde oyunlar umarım hepsi basarılı olur...

    adresleri
    www.3dturk.com

    birde Proje x adlı bir fps oyunları var demosunu oynamıstım bayaa iyidi...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DELOREAN
    DELOREAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2003
    Erkek
    yawaş yawaş gelişiyoruz bu çok sevindirici tebrikler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dragontr
    Dragontr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2003
    Erkek
    evet gerçekten sevindirici
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiA
    MiA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2003
    Erkek
    bayaı sarmış abi daha ne istionuz ama max paynevari bi hava var gibime gelmedi de deil Ha?

    goril.BAS
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    valenn
    valenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek
    ya arkadaşlar mümkünse bana şu türk yapıtı oyunun ismini cismini bi yazarmısınız kabus22 diyonuzda bu oyunun adımı acaba ? piyasada varmı yokmu ...


    V@LeN
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    öhmm abi daha oyun bitmedi.
    buraya gir bi www.kabus22.com

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CeLL_O-Mc
    CeLL_O-Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    oyunun adımı kabus22 ,?

    XxX-M@NY@XxX 199o ¨¯¤¯¾ He®KêS LåM€® ôLãßiLi® åMã Hã©Kꮹ ãSLå ¹³²¯¤¯¾
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Osiris
    Osiris's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    abi bir siteye girin okuyun evat kabus22 şahsen ben ilk duyduğumda beyenmedim ama insan alışıyo

    Bana bakip her zaman gulumseyin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cakabo
    cakabo's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2003
    Erkek
    valla bu kabus 22 olmamis:))heralde tasarim yapan arkadasin adida=ömer:)

    kalphirsizi
Toplam Hit: 2867 Toplam Mesaj: 28