folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Köpeğim Ölmek Üzere Lütfen Yardım.!



Köpeğim Ölmek Üzere Lütfen Yardım.!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    bugün bi golden aldım 2 aylık.aldığım adamlar köpeğe hiç bakmamış, bu yağmurlu ve soğuk hava da dışarıda bırakmışlar bronşit olmuş.ara sıra öksürüyor ve sabahtan beri bir kez bile havladığını duymadım.veterinere götürdüm 2 iğne vuruldu ve bir hap içti.5 gün boyunca her gün veterinere götürücem.fakat köpeğe pek ümit bağlama dedi.durumu vahimmiş.köpek maması aldım fakat yediremiyorum köpeğe.ne bok yicem hiç bilmiyorum.

    üstünü falan örttüm sıcak tutsun diye.sürekli uyuyor.demin zorla bi kaç kaşık yemek yedirdim ama mama ya hiç dokunmadı sadece süt içti.oda çok az..

    aranızda ne yapmam gereki bilen var mı? daha ne yapmalıyım? 

    çok zor durumdayım, anlayanlar lütfen yardım etsin :( 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    bu arada köpek çok zayıf.günlerdir yemek yemiyor gibi.bütün kaburga kemiklerini ellinizle rahat bi şekilde sayabilirsiniz.

    ve kuyruğu sürekli bacak arasında duruyor. off offf 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    vah vah
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    dai kurt vardır onda ya?

    bi veterinere götür ilaç falan verir

    rakı içirince geçtiğini duymuştum a.k bi dene diyorum açıkcası?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    aga geçmiş olsun bi veteriner tarzı biyere götür yaw

    compinin kopege vardı ona bi danış :(

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    dai kurt vardır onda ya?

    bi veterinere götür ilaç falan verir

    rakı içirince geçtiğini duymuştum a.k bi dene diyorum açıkcası?
    -----------------------------

    hocam veterinere götürdüm zaten 2 iğne vurdu bir de hap içirdiler. adam durumu pek iç açıcı değil dedi.2 günü atlatması gerekiyormuş.

    bir de rakı yı bende duydum.ama ilaçların etkisiyle rakı karışırsa ters teper diye korkuyorum.. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    veterinerde yanılabilir hoca,başka bi veterinere git bide ona danış bunu bunu yaptım de belki daha iyi bildiği bi şey vardır.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oktaysecurity
    oktaysecurity's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    dai kurt vardır onda ya?

    bi veterinere götür ilaç falan verir

    rakı içirince geçtiğini duymuştum a.k bi dene diyorum açıkcası?
    -----------------------------
    veterinere götürmüş  zaten :) kardeş kuyruğunu bacak arasına alıyorsa o köpeğin durumu gerçekten çok. Vahim. yapman gereken köpek mamasıyla beraber çocuklara verilen bonibon şekerleri gibi olan vitamin haplarından ver. tavsiyem bu.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    oktaysecurity bunu yazdı:
    -----------------------------
    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    dai kurt vardır onda ya?

    bi veterinere götür ilaç falan verir

    rakı içirince geçtiğini duymuştum a.k bi dene diyorum açıkcası?
    -----------------------------
    veterinere götürmüş  zaten :) kardeş kuyruğunu bacak arasına alıyorsa o köpeğin durumu gerçekten çok. Vahim. yapman gereken köpek mamasıyla beraber çocuklara verilen bonibon şekerleri gibi olan vitamin haplarından ver. tavsiyem bu.
    -----------------------------

    ılık süt vericekmişim.bir de vitamin hapları.ok. başka bilgisi olan var mı arkadaşlar? sürekli titriyor hayvan. başka bi veterinere götüreyim en iyisi... 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    golden lar cok hassas ve duygusal köpeklerdir..sahiplerinden ayrılınca ya da yeni bir yere alışamayınca üzüntüden hasta olurlar!..veteriner gerekeni yapar hoca ve yapmışta..şimdi bekliceksin..ilgilen köpeğinle!..belkide üzüntüden yemek yemiyor hareket etmiyordur..aynısı bi arkadaşımın başına gelmişti..1 haftada zor toparlamıştı kendini hayvan..

    rakı makı mevzularına girme..veterinere güven.sabret,köpeğinin üstüne düş,şevkat göster vs. :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Dostum oncelikle gecmis olsun diyorum... ama Yerinde olsaydim hic almazdim. Eger Tenya varsa kopekte insana bulasmasi an meselesi. cok kolay ve cabuk bulasiyolar... zaten bulastiktan sonra da insan icinde kuluckaya yatiyolar ve gerisi bildiginiz gibi cok kotu oluyor.... cok dikkatli olmalisin. kesinlikle cok fazla temas saglama kopkle. Besleme isine gelice, Git eczaneden buyuk bir siringa al icine ilik sut koy ve agizindan iceri enjekte et (ignesiz). Kopeklerde ise yarar sanirim. Benim de kedim vardai, olumden dondurmustuk bu yontemle...

    Kolay gelsin.

Toplam Hit: 12994 Toplam Mesaj: 57