Kulaklık Tavsiyesi 150-200Tl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Piston-3-Reddot-Design-Headphones-For-Smartphone-p-971961.html 

    Fazla söze gerek yok 

     

     

    rapidhacker550 tarafından 19/Eki/15 14:48 tarihinde düzenlenmiştir

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Bas manyağı değilsen piston 3 kullanıyorum tavsiye ederim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    bunlar kulaktan düşmüyor mu ya? benim kulakta durmuyor. tıkarsam da rahatsız ediyor vakum yapıyor.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    bunlar kulaktan düşmüyor mu ya? benim kulakta durmuyor. tıkarsam da rahatsız ediyor vakum yapıyor.

    Yok hocam sikinti cikmadi.

    kulagina gore 8 tane kulak icin slikon kulaklik cikiyo


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NewwarrioR
    NewwarrioR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Hocam bende Sennheiser cx150 var, 1 senedir kullanıyorum jackını cebimde yamulttum sanırım garantiye yolladım yenisini verdiler hemen. Kulaklık da harika , dinlediğim şarkıdan zevk alıyorum. Fiyatıda 100 liraydı. Daha iyisine gerek yok.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    kulaklik.web.tr 

     

    Ihtiyaciniza gore secin beyenin alin. Ayrintili sorususu olana cevapta verebilirim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo
    rapidhacker550 bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    bunlar kulaktan düşmüyor mu ya? benim kulakta durmuyor. tıkarsam da rahatsız ediyor vakum yapıyor.

    Yok hocam sikinti cikmadi.

    kulagina gore 8 tane kulak icin slikon kulaklik cikiyo

    hocam öyle de rahat ettiğim bi model bulamadım hiç. şimdi iyi bişey olursa rahat edersin mi diyorsunuz? yürürken falan kulaktan düşüyor bunlar. bende mi sorun var kulakluklarda mı?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Plantronics gamecom 777 yazan olmuş zamanında bu ürünü kullandım müzik konusunda pek tatmin edici değil

    Güçlü bir bass duyamazsın

    Adı üstünde oyuncu kulaklığı

    Senin yapacağın tek şey media markt'a gidip açıktaki ürünleri sıra sıra denemek olacak yoksa herkesin fikirlerine bakacak olursan kararsız kalırsın yada hiç alamazsın.

    Unutmadan şunu da söyleyeyim mağazadaki ses çıkışlarından yayınlanan müzik kalitesiz olabiliyor o yüzden yüksek kaliteli bir müziği telefonuna at telefonundaki müzik ile karşılaştır arada dağlar kadar fark oluyor.

    Senin için en iyi yol bu 

    OCEANUS tarafından 19/Eki/15 19:28 tarihinde düzenlenmiştir

    KNOWLEDGE IS POWER!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Kimse Sony dememiş .)

    Sony Mdr Xb serisi iyidir hocam extra bass 5 hz derin bassa inebiliyor o açıdan Sony iyidir

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NewwarrioR
    NewwarrioR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2015
    Erkek

    Hocam fiyatı 79 liraya düşmüş kaçırma derim ben.

     

    http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/_SENNHEISER-CX-150-Kulaki%C3%A7i-Kulakl%C4%B1k,103452,948009.html?langId=-14

     

    NewwarrioR tarafından 19/Eki/15 19:38 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2381 Toplam Mesaj: 31
kulaklik