Kulaklık Tavsiyesi 150-200Tl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    rapidhacker550 bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    bunlar kulaktan düşmüyor mu ya? benim kulakta durmuyor. tıkarsam da rahatsız ediyor vakum yapıyor.

    Yok hocam sikinti cikmadi.

    kulagina gore 8 tane kulak icin slikon kulaklik cikiyo

    hocam öyle de rahat ettiğim bi model bulamadım hiç. şimdi iyi bişey olursa rahat edersin mi diyorsunuz? yürürken falan kulaktan düşüyor bunlar. bende mi sorun var kulakluklarda mı?

    htc oneın nin kulaklığı philipss sporcu kulaklığı hiç birinde rahat edememiştim ama piston 3 sorunumu çözdü diyebilirim.

    17x400 metre koşu 8x400 metre yürüyüş yapıyorum bir kere dahi düşmedi.


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhnhalil48
    gkhnhalil48's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ağustos/2015
    Erkek

    amazondan logitech g430 al


    Tanrı Türkü Korusun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    araya kaynıyım. 50-100 civarı güzel bi kulaklık var mı? kulakiçi ama kulağa iyice girenlerden değil. sennheizera sıcağım.

    Xiaomi piston 3 ? çok güzel kulaklıktır. Beğeniyorum ben.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    araya kaynıyım. 50-100 civarı güzel bi kulaklık var mı? kulakiçi ama kulağa iyice girenlerden değil. sennheizera sıcağım.

    Xiaomi piston 3 ? çok güzel kulaklıktır. Beğeniyorum ben.

    mikrofon performansı nasıl ? bi tane arıyordum alayım bari iyiyse. bazen tel için bazen pc için lazım oluyor mikli.

    edit: tr fiyatı ile @rapid müridin verdiği linkteki fiyat arasında epey fark var. o linkteki satıcı güvenilir midir sizce ?

     

    Kreyzi tarafından 20/Eki/15 00:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    ah dsp-500 ah

    var mı buna yakın herhangi bişey?

    2.eli amazonda 150 dolar amk

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    araya kaynıyım. 50-100 civarı güzel bi kulaklık var mı? kulakiçi ama kulağa iyice girenlerden değil. sennheizera sıcağım.

    Xiaomi piston 3 ? çok güzel kulaklıktır. Beğeniyorum ben.

    mikrofon performansı nasıl ? bi tane arıyordum alayım bari iyiyse. bazen tel için bazen pc için lazım oluyor mikli.

    edit: tr fiyatı ile @rapid müridin verdiği linkteki fiyat arasında epey fark var. o linkteki satıcı güvenilir midir sizce ?

     

    Kulaklık ile telefon görüşmesi çok yaparım, şikayetçi olan olmadı henüz. Demek ki sesi net iletiyor.

    Bende pc ve telefonda kullanıyorum zaten. Benim kulaklık bozulduğu için tr den aldım, 60 tl ye falan. 1 ay beklemek istemedim.

    Site çindeki hepsiburada gibi bişey hocam. Şirket yani, pazar değil. Yani ben öyle biliyorum en azından.

    Güvenilirdir yani.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    araya kaynıyım. 50-100 civarı güzel bi kulaklık var mı? kulakiçi ama kulağa iyice girenlerden değil. sennheizera sıcağım.

    Xiaomi piston 3 ? çok güzel kulaklıktır. Beğeniyorum ben.

    mikrofon performansı nasıl ? bi tane arıyordum alayım bari iyiyse. bazen tel için bazen pc için lazım oluyor mikli.

    edit: tr fiyatı ile @rapid müridin verdiği linkteki fiyat arasında epey fark var. o linkteki satıcı güvenilir midir sizce ?

     

    Kulaklık ile telefon görüşmesi çok yaparım, şikayetçi olan olmadı henüz. Demek ki sesi net iletiyor.

    Bende pc ve telefonda kullanıyorum zaten. Benim kulaklık bozulduğu için tr den aldım, 60 tl ye falan. 1 ay beklemek istemedim.

    Site çindeki hepsiburada gibi bişey hocam. Şirket yani, pazar değil. Yani ben öyle biliyorum en azından.

    Güvenilirdir yani.

    hb'de 80, n11'de 100 lira. uygun göremedim tr için.

    edit:

    http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Piston-3-Reddot-Design-Headphones-For-Smartphone-p-971961.html?p=NP1408717249201408Q2

    ekşi'de denk geldim yalnız daha önce çin sitelerinden alışveriş yapmadım. bu satıcıyı neye göre kıyaslayalım ? yada özetle bu ilanı veren satıcı ve malı güvenilir midir acaba ? öyle ise sipariş geçeyim. boşuna 80 90 lira bayılmayalım.

     

    Kreyzi tarafından 22/Eki/15 23:52 tarihinde düzenlenmiştir

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    araya kaynıyım. 50-100 civarı güzel bi kulaklık var mı? kulakiçi ama kulağa iyice girenlerden değil. sennheizera sıcağım.

    Xiaomi piston 3 ? çok güzel kulaklıktır. Beğeniyorum ben.

    mikrofon performansı nasıl ? bi tane arıyordum alayım bari iyiyse. bazen tel için bazen pc için lazım oluyor mikli.

    edit: tr fiyatı ile @rapid müridin verdiği linkteki fiyat arasında epey fark var. o linkteki satıcı güvenilir midir sizce ?

     

    Kulaklık ile telefon görüşmesi çok yaparım, şikayetçi olan olmadı henüz. Demek ki sesi net iletiyor.

    Bende pc ve telefonda kullanıyorum zaten. Benim kulaklık bozulduğu için tr den aldım, 60 tl ye falan. 1 ay beklemek istemedim.

    Site çindeki hepsiburada gibi bişey hocam. Şirket yani, pazar değil. Yani ben öyle biliyorum en azından.

    Güvenilirdir yani.

    hb'de 80, n11'de 100 lira. uygun göremedim tr için.

    edit:

    http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Piston-3-Reddot-Design-Headphones-For-Smartphone-p-971961.html?p=NP1408717249201408Q2

    ekşi'de denk geldim yalnız daha önce çin sitelerinden alışveriş yapmadım. bu satıcıyı neye göre kıyaslayalım ? yada özetle bu ilanı veren satıcı ve malı güvenilir midir acaba ? öyle ise sipariş geçeyim. boşuna 80 90 lira bayılmayalım.

     

    http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Piston-3-Reddot-Design-Headphones-For-Smartphone-p-971961.html 

    şu an indirimde kaçırma derim alabilirsen 2 tane al %100 memnun kalacaksın.

    banggood yanlış yapmaz


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Bir araya kaynama da benden. Çok acil nakit ihtiyacımdan dolayı yeni aldığım kulaklığımı satmak durumunda kalmıştım, konu iyi denk geldi.

    Marka: Sony XB450AP Extra Bass (Mavi) - D&R'dan 129,90'a aldım.

    Dediğim nakit ihtiyacımdan dolayı 110 liraya satmak istiyorum.

    Kulaklık çok iyi özellikle bass bakımından, kablo üzerinde mikrofonu ve bir adet de tuşu.

    Kutusu jelatininde duruyor daha. Gıcır gıcır 1 mm bile çizik filan yok.

    Referans için profilime bakabilirsiniz veya pmden de konuşabiliriz.

    Ürünü kargo ile yollarım, ödeme de banka hesabıma olur.

    Ürün aynen böyle:

     

    https://www.youtube.com/watch?v=ZlDRjsdAarQ

    https://www.youtube.com/watch?v=BXIc8_d-UY4

    https://www.youtube.com/watch?v=xzyBjBDVi9k

    https://www.youtube.com/watch?v=vtUuxNJ9u5Y

     

     


    Metalurjist.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    Kreyzi bunu yazdı
    cuneyd bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    araya kaynıyım. 50-100 civarı güzel bi kulaklık var mı? kulakiçi ama kulağa iyice girenlerden değil. sennheizera sıcağım.

    Xiaomi piston 3 ? çok güzel kulaklıktır. Beğeniyorum ben.

    mikrofon performansı nasıl ? bi tane arıyordum alayım bari iyiyse. bazen tel için bazen pc için lazım oluyor mikli.

    edit: tr fiyatı ile @rapid müridin verdiği linkteki fiyat arasında epey fark var. o linkteki satıcı güvenilir midir sizce ?

     

    Kulaklık ile telefon görüşmesi çok yaparım, şikayetçi olan olmadı henüz. Demek ki sesi net iletiyor.

    Bende pc ve telefonda kullanıyorum zaten. Benim kulaklık bozulduğu için tr den aldım, 60 tl ye falan. 1 ay beklemek istemedim.

    Site çindeki hepsiburada gibi bişey hocam. Şirket yani, pazar değil. Yani ben öyle biliyorum en azından.

    Güvenilirdir yani.

    hb'de 80, n11'de 100 lira. uygun göremedim tr için.

    edit:

    http://www.banggood.com/Original-Xiaomi-Piston-3-Reddot-Design-Headphones-For-Smartphone-p-971961.html?p=NP1408717249201408Q2

    ekşi'de denk geldim yalnız daha önce çin sitelerinden alışveriş yapmadım. bu satıcıyı neye göre kıyaslayalım ? yada özetle bu ilanı veren satıcı ve malı güvenilir midir acaba ? öyle ise sipariş geçeyim. boşuna 80 90 lira bayılmayalım.

     

    Hocam banggood hepsiburada tarzı bi sitedir, kişiler satmıyor yani.

    12-13 $ a alabileceğin en iyi kulaklık olur bence. Ben bi tane daha alıp yedeklemeyi bile düşünüyorum bazen :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 2382 Toplam Mesaj: 31
kulaklik