Kvk Ve 1232 Liralık Onarım Bedeli Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

       Şubat ayında satın aldığım "Sony xperia z3 compact" telefonum havuzda su geçirerek çalışmamaya başladı.Servise gönderdim (17 Ağustos) Geçtiğimiz cumartesi (3 Eylül) onarım bedelinin 1232 TL olduğunu ve mesaja evet yada hayır olarak cevap vermem halinde tamirat işlemlerinin gerekli şekilde gerçekleşeceğini anlatan bir mesaj geldi. Henüz bu mesaja cevap vermedim. Ulan zaten telefonu 1550 liraya aldım bu neyin kafası?

       Ayrıca bana, su geçirdiği esnada kapakların açık olduğunu söylediler ancak böyle bişey de söz konusu değil eminim. Ekstradan şöyle bi durum var. Haziran ayında şarj soketinin bulunduğu kapak bozuldu. Servise gönderdim tamiratın ve su geçirmezlik testi yapılmasını istediğimi belirttim. Ancak tamiratı yapıp testi yapmamışlar. Testi istememin sebebi de aksi bi durumda elimde kanıt olmasıydı.

       Teknik servisin müşteri temsilcilerine kesinlikle ulaşamıyorum. Ya hat düşmüyor ya da müşteri temsilcisine bağlanmak için beni 20 dk bekletiyorlar sonucunda da bağlanamıyorum. Teknosa müşteri hizmetlerinden bazı bilgiler alabildim. Onlarda muhattabınız biz değiliz servis diyorlar. Alo 175'ten aldığım bilgilere göre; teknosa ya ptt aracılığıyla bir dilekçe göndermem gerekliymiş. Ücret iadesi ve kullanım klavuzunda su geçirmezlik ile ilgili bölümleri göstererek. Sanırım bu sonuçsuz kalacak ve Tüketici Hakem Heyetine başvurmam gerekecek.

     

        Bu konuda tecrübeli müridler tecrübelerini aktarırsa ona göre kendime bir yol haritası çizeceğim. Ayrıca telefonun servisteki 20 iş günü süresi de cuma günü sona erecek (9 Eylül).

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    Kvk iş ilanlarında aranan özellikler listesinde orospu çocukluğu var sanırım. Yoksa bu kadar çoğunun bir araya toplanması cidden zor bir durum. Peşinden git hocam. Banada ekranı kendileri çizip siz yaptınız demişlerdi 1 ay uğraştm yaptırdım telefonu.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Tüm telefon servislerinin Allah belasını versin. 


    "Sizin şer bildiklerinizde hayır, hayır bildiklerinizde şer vardır, siz bilemezsiniz, ALLAH bilir." (Bakara, 216)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    @mkyb @interfector

    aynen hocalar. Peşini bırakmayacağım elbette, paramı alana kadar kene gibi yapışcam bu utanmazlara. Bi daha da alışveriş falan yapmam, gidicem Çinli telefonları alıcam.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Tüm telefon servislerinin Allah belasını versin. 

    valla hepsi için öyle diyemeyeceğim başkan.

    ist-kartal'da bulunan samsung servisine telefon çalışmıyo diye gittim. inceleyip bildirim yapıcaz dediler.

    anakartını değiştirildi ücretsiz. güzelce teslim aldım. eyvAllah dedim çıktım :)


    Metalurjist.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bundan sonraki telefonum sırf garanti ve desteği yüzünden iPhone olacak. Adamlar müşteriden aldığı paranın hakkını veriyor salak yerine koymuyor.

    Not : Apple Store Zorlu Center hariç.


    "Sizin şer bildiklerinizde hayır, hayır bildiklerinizde şer vardır, siz bilemezsiniz, ALLAH bilir." (Bakara, 216)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Tüm telefon servislerinin Allah belasını versin. 

    valla hepsi için öyle diyemeyeceğim başkan.

    ist-kartal'da bulunan samsung servisine telefon çalışmıyo diye gittim. inceleyip bildirim yapıcaz dediler.

    anakartını değiştirildi ücretsiz. güzelce teslim aldım. eyvAllah dedim çıktım :)

    benim iphone 6 kasa açılması oldu sıfırı ile değişti

    kuzenimin iphone 6s plus klozete düştü üstüne sifon çekildi sıfırı ile değişti 

    diğer kuzenim denize soktu ip6s 128gb 1 ay gitti gidecek derken sonunda kapandı sıfırı ile değişti.

    ha ipneler kimler 

    kendi serivsi yerine iş yapan yerler 

    başarı telpa kvk 

    direk samsung ile yada direk apple ile yüzyüze yaptıgınız zaman hiç sorun olmaz , laptoptada aynısı oldu lenovo makına sıfırını aldım , logitech kulaklık bozuldu sıfırını aldım.

    6 kere açılmayan tablet servise gitti hepsinde problem yok diye geri dönderdiler mesela bi müşterinin.


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

     PanxeR teknosa'dan sony ile de görüşebilirsiniz bizimle alakalı değil gibi bişey de demişlerdi. Direkt Sony Türkiye ile irtibata geçmemin faydası olur mu sence hocam?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Biocyte bunu yazdı

     PanxeR teknosa'dan sony ile de görüşebilirsiniz bizimle alakalı değil gibi bişey de demişlerdi. Direkt Sony Türkiye ile irtibata geçmemin faydası olur mu sence hocam?

    hocam şöyle olur yine kvk nin cihaz parası kadar fiyat çıkardıgı bir sony telefonu adam otelde otelin havuzunda kullanırken su almış kapakları kapalı iken , adamda yine kendisine bu telefon su geçirmez diye satıldıgını oyüzden kullandıgını söyledi , sony türkiyeye demiş ki kvk kapakları açık tuzlu su aldı diye rapor vermiş , otelin kamera kayıtlarını oda kaydını atarım verdiğiniz sahte rapor ile sizi mahkemeye veririm felan demişti bi daha gelmedi mağzaya ne oldu cihazına bilmiyorum.

     

    Sorunun gerçekten kendinden kaynaklanmadıgını düşünüyorsan direk sony ile konuş.

     

    Bir benzeri olay daha , bizim turkcell magazasının yanında elektronik baska bir mazağaza var uydu sistemeri satıyor adamın samsung a7 telefonu servise gidiyor , başarı diyor ki sıvı teması şu kadar para , adam da tabi diyor ki işi bilen biri oldugu için fotografını çekin gönderin nasıl sıvı teması var inanmıyorum gerçekten başarı adama gönderiyor fotografları gerçekten cihazın içi sıvı temaslı , tek bilmedikleri şey adamında teknik servis oldugu , cihazı geri istiyor kendisi açıyor sıvı teması yok ve gönderdikleri fotograftaki telefonun seri numarası ( imei degil anakart seri nosu ) birbirini tutmuyor elindeki telefon ile.

    Bir güzel başarıya telefonda evet telefonunun içini açtım yetkisiz mudehale ettim ve sizin gönderdiğiniz resimdeki telefonla elimdekinin aynı olmadıgını telfonda sıvı teması olmadıgını kanıtlamış oldum ve beni dolandırmaya çalıştığınız için hatanızı telafi etmek zorundasınız gibi çok güzel şekilde adamları bastırdı , sonuç 10 gün sonra yeni telefon geldi heralde şimdiye kadar 2.5 yılda 100 den fazla değişen apple görmüştüm ilk defa bir samsung telefonun servis tarafından (anakartı degil cihazın tamamı) değiştiğini gördüm. Elemanda dediki normal sıradan vatandaş olsak 50 defa sikecekler , ben en azından kendimi korudum.

     

    Aman aman diyorum , hani size yukarıda apple ın telefonumu değiştirdiğini yazmıştım ya hemde zorluda 15 dakikada , başarı aynı telefona kullanıcı hatası demişti kasa açıklığına. Oyüzden muhattabınız türkiyedeki ilk okul mezunlarının çalıştıgını düşündüğüm teknik servis yetkili firmaları değil direk üreticiler olsun.

    Yine eğer telefonunuzun doğru test edilmeden gönderildiğini , tamir edilmediğini yada ayıplı işlem yapıldıgını düşünüyorsanız arayın samsung u apple ı sony i bildirin durumu deyin ki ben direk cihazımı size göndermek sizde yaptırmak istiyorum ne yapmalıyım bu konuda bana yardımcı olun.

    Uzatmak istemiyorum ama yine samsung bir telefonda bir müşteriye kullanıcı hatası olarak dönen telefonu müşteri başka bir yetkili servise gönderin burayı kabul etmiyorum dediğinde başka servise gitti problem giderildi para talep edilmeden.

     


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    PanxeR geniş açıklamaların için teşekkür ederim hocam. Sony'ye mail attım yarın dönerler umarım.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Tüm telefon servislerinin Allah belasını versin. 

    valla hepsi için öyle diyemeyeceğim başkan.

    ist-kartal'da bulunan samsung servisine telefon çalışmıyo diye gittim. inceleyip bildirim yapıcaz dediler.

    anakartını değiştirildi ücretsiz. güzelce teslim aldım. eyvAllah dedim çıktım :)

    Kartal e5'teki kvk'ya gittim. 16 tane vida söküp note4'ün ses tuşunu değiştirecekti. 20 gün kalması gerekiyor dedi.

    Kartal'ın içindeki samsung servisine gittim 15dk sonra buyrun dedi. sıra numarası bile almadım, kayıt bile açmadı. Yaptı verdi.

    İki serviste kvk'ya bağlı. Dedim orası kvk ise burası ne?

     

    Samsung için sancaktepedeki destek bilişim fabrikasına gidin. KVK ile uğramayın.

    ---

    Nexus4'ü servise vermiştim (LG - ankara yetkili servisi). sadece arka kapak değişecekti. 1 haftada istanbuldan ankaraya arka kapak geldi. 2. haftanın sonunda alabildim telefonu. ben gidip alsam daha çabuk yapılırdı.

    Aynı Nexus4'ü istanbul küçükyalıdaki şengüller binasına götürdüm, ekran kırılmıştı. 1 saat sonra ekranı değiştirip verdiler.


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
Toplam Hit: 1100 Toplam Mesaj: 11
teknosa onarım kvk