folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder LG Türkiye Rezilliği.. Bir Firmada Helal İş Yapsın Be Kardeşim!



LG Türkiye Rezilliği.. Bir Firmada Helal İş Yapsın Be Kardeşim!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Nişanlım annesine Plazma TV aldı geçen sene. Ramazan bayramı öncesi baktım ekranda sorun var. Servis geldi aldı . Değiştiricez dedi. 3 boyutlusundan göndermicez aynı model yok dediler. Bizde ne güzel seviniyoruz 3 boyutlu plazma gelicek falan. E tabi bir söz vardır çoban s**miceği eşeğe ot vermez diye. TV bi geldi . Kutu harap. O bantları kim bilir kaç sefer söküp bantlamışlar. Onu geçtim kutunun yanında kocaman delik var başka bir kutu parçası ile kapatmış adam :) Alt tarafı sürtüne sürtüne yıpranmış. Bide açılmasın diye plastik şerit geçmişler etrafına . 

    Tv yi açtı kurdu tv temiz sıfıra benziyor. Açıkcası aptallığıma denk geldi hiç almamalıydım. Bişey olursa değiştiririm mantığıyla aldım. Müşteri hizmetlerine mail attım gözlük vericez dediler şimdi vermicez diyorlar o zaman istemiyorum tv yi sıfırını verdin dedim. Önceden gözlük vericekseniz kutusunu sorun etmicem çalışma saatini gösterin yeter dedim. Gözlük vermeyince uyuz oldum değiştirin dedim bende şimdi tutturmuşlar çalışma saatini gösterelim elemanlar gelip göstericek. Eve gelip kuran şerefsizde yok öyle bişey dedi çekti gitti . Şimdi TV zaten sıfır diyorlar. Fırsat bulunca resmini koyucam sıfır tv kutusunda 30 cm çapında delik mi olur lan :) Ne bileyim sen o tvnin panelini değiştirdin de bana gazlıyosun. Sıfır panel tabi saati az olur. İstemiyorum sıfır kutu gönderin diyorum şimdide yanaşmıyor ibneler. Siz siz olun akıllı davranın vallahi tuttuğunu zikiyo bu şerefsizler. Mahkemeyede vericem insanın zoruna gidiyo anasını satayım...

    Bu konuda bilgisi olan var mıdır? Böyle kutusuz gelme ihtimali olamaz yaw. Ne masum işlem yapılcak ki kutu harap olcak falan. Aklımada gelmedi gelen kutunun seri numarasına bakıcam aynı TV nin mi... Heryere de yazıcam. Müşteri memnuniyeti sıfır anasını satayım. Sattım bitti gitti... Türkiye'de bunların bu tarz yollara başvurmasını kolaylaştırıcak bir ortam var. Her seferinde diyorum müşterisini bu tarz yollarla madur eden ve bunun doğru olmadığını bildiği halde hak arama zorluklarına katlanmıcağını düşünerek maduriyetini gidermeyen firmalara her seferinde öncekine oranla katlamalı ceza verilmesi gerek. Şimdi bankalar aldıkları haksız ücretleri ödettiriyorlar ama illa mahkemeye vericen. Haklı olduğunu bilsede git mahkemeye diyor. Bunlara sonraki kararlarda katlamalı ceza ver bak nasıl nolur mahkemeye gitme diye yalvarıcaklar.... 

    Neyse konu hakkında tavsiyeleri olanların da tavsiyelerini dinlemek isterim.


    İmzalamazsam ne olcak?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    şikayetvara yaz hocam bi de ingilizcen varsa direk lg ye ulaş..

    Ben vodafoneda problem yaşadım 30luk fatura 80 geldi mh ile telefonda görüştüm problem yok diye diye delirtti ilgilenmediler.

    Şikayetvara yazdım 50 lira yerine 110 lira iade çıkarmışlar, 80i fatura 30u memnuniyet iadesi diye :) 

    ama şanslarına küssünler, kapattırdım hattımı.

    oh olsun.


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Şimdi şikayetvar a yazdım, LG Avrupaya'da mail attım ingilizce. İlgilenmezlerse koreye de mail atıcam. Adamlara dedim gözlük gönderin kullanım saati sıfırsa kabul edicem tv yi diye. Gözlük göndermicez diorlar o zaman tv yi istemiyorum sıfırını gönderin dedim. Ben kullanım saati dedim diye şimdi eleman gelcek size saati göstericek diyorlar. DEdim ne bilicem sıfır panel takılıp tamir edilmediğini. istemiyorum. değiştir diyorum. Gelen zaten sıfır diyor bana. Oturduğu yerden arıza kayıtlarını görme şansı yoksa ne bilcek amk sıfır mı değilmi . Bana oy verin anasını satayim meclise gireyim kanun çıkarttırıcam bunlara ben aynı şeyleri yaparlarsa katlamalı katlamalı ceza girsin...

    Liquid tarafından 14/Eyl/12 18:36 tarihinde düzenlenmiştir

    İmzalamazsam ne olcak?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Büyük ihtimal spot üründür. Genelde spot ürünler her hafta yada 10 günde bir filan değiştirilir. İnternetten filan sipariş ile sattıklarında spot ürünü kutularlar yerine 0 bir ürünü reyona koyarlar. Sistem böyle yürür.  Size gönderdikelride büyük ihtimal reyondan indirildi böyle oluncada kutusunu filan bulamıuyorlar depoda haliyle öyle yamalı bohça gibi sarıp sarmalayıp yollamışlardır.

     

    Keşke onlar tv yollıcaz dediklerinde siz elden teslim alıcam diye ısrar edip kendiniz gidip alsaydınız en azından ürünün durumunu görürdünüz.

     

    Edit:

    Donanımhaberde filanb akının t nin modeline. Sistem menusu için kumanda kombinasyonunu öğrenip siz girip bakın televizyon ne kadar saattir çalışıyor.

     

     

    RaAmLis tarafından 14/Eyl/12 18:39 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    LG nin Bir Sucu yok Hocam ..

    LG & Samsung & Panasonic Bu markalar TV konusunda cok hassas..

    Yukarida Arkadaslarin Dedigi gibi Merkez ine ulas sikayetini belirt ilgilenirler.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    aynen lg de bende sıkıntı cıkıcagıı sanmıyorum bayiyle falanmı ugrasıyorsun bilmiyorum ama direk merkeze ulaşmaya bak oda olmazsa yurtdışıyla iletişime geç illaki geri dönüş yaparlar


    Follow me : http://twitter.com/TheFCN
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    lg avrupaya yazdığın mailin sonucunu paylaşmanı umuyorum merak ettim bende açıkçası


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    LG TR nin kendi sitesinden mail attım . telefondan ulaştıklarımız genelde bir cacık yapamıyorlar. Ne bilim maillere bakanlar sanki daha yetkili.

    Servislede görüştüm tabi onlarda merkezle görüşücez falan diyorlar . Onların yapacağı bişey yok. Merkez ne derse o olur. Satılan TV lerde gözlük yokmuş bayiler kendileri veriyormuş o yüzden gözlük göndermediler ama TV yi değiştirmeye yanaşmıyor . Gelen mailler böyle yani. Servis sözde yarın gelicekti kullanım saatini göstermeye ama kabul etmicem. Sorun şu ki TV yi tesilm alırken kağıt imzaladık. Gelen elemanlarda emir kulu şimdi onlarada baskı yaparlar biz sağlam kutuda getirdik diyin diye... Uğraş dur... Enayi yerine koyuyorlar adamı ona uyuz oluyorum. LG nin ibneliği bu. Servisin değil. Servis elemanı TV yi kurarken saatine bak dediğimde yok dedi oda çakal işte. İnşallah teşhirdir de ....


    İmzalamazsam ne olcak?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Liquid bunu yazdı

    LG TR nin kendi sitesinden mail attım . telefondan ulaştıklarımız genelde bir cacık yapamıyorlar. Ne bilim maillere bakanlar sanki daha yetkili.

    Servislede görüştüm tabi onlarda merkezle görüşücez falan diyorlar . Onların yapacağı bişey yok. Merkez ne derse o olur. Satılan TV lerde gözlük yokmuş bayiler kendileri veriyormuş o yüzden gözlük göndermediler ama TV yi değiştirmeye yanaşmıyor . Gelen mailler böyle yani. Servis sözde yarın gelicekti kullanım saatini göstermeye ama kabul etmicem. Sorun şu ki TV yi tesilm alırken kağıt imzaladık. Gelen elemanlarda emir kulu şimdi onlarada baskı yaparlar biz sağlam kutuda getirdik diyin diye... Uğraş dur... Enayi yerine koyuyorlar adamı ona uyuz oluyorum. LG nin ibneliği bu. Servisin değil. Servis elemanı TV yi kurarken saatine bak dediğimde yok dedi oda çakal işte. İnşallah teşhirdir de ....

    Telefon Numarası:

    +90 212 222 85 70

    LG Destek Temsilcimizi arayın - 444 6 543

    http://www.lg.com/tr/support/contact-customer-support

    bu sitedende canli destek ile gorusebilirsin.

    oyle servis ile bayii ile ugrasma.. Siringayi direk damardan yolla.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    Liquid bunu yazdı

    LG TR nin kendi sitesinden mail attım . telefondan ulaştıklarımız genelde bir cacık yapamıyorlar. Ne bilim maillere bakanlar sanki daha yetkili.

    Servislede görüştüm tabi onlarda merkezle görüşücez falan diyorlar . Onların yapacağı bişey yok. Merkez ne derse o olur. Satılan TV lerde gözlük yokmuş bayiler kendileri veriyormuş o yüzden gözlük göndermediler ama TV yi değiştirmeye yanaşmıyor . Gelen mailler böyle yani. Servis sözde yarın gelicekti kullanım saatini göstermeye ama kabul etmicem. Sorun şu ki TV yi tesilm alırken kağıt imzaladık. Gelen elemanlarda emir kulu şimdi onlarada baskı yaparlar biz sağlam kutuda getirdik diyin diye... Uğraş dur... Enayi yerine koyuyorlar adamı ona uyuz oluyorum. LG nin ibneliği bu. Servisin değil. Servis elemanı TV yi kurarken saatine bak dediğimde yok dedi oda çakal işte. İnşallah teşhirdir de ....

    Telefon Numarası:

    +90 212 222 85 70

    LG Destek Temsilcimizi arayın - 444 6 543

    http://www.lg.com/tr/support/contact-customer-support

    bu sitedende canli destek ile gorusebilirsin.

    oyle servis ile bayii ile ugrasma.. Siringayi direk damardan yolla.

     

    Yok dostum müşteri temsilcisi işte 

    Sayın ...

    Tarafınıza zaten yeni bir ürün gönderimi gerçekleşmiştir bunun dışında bir işlem mevcut değildir. 

    Konu hakkında yapılabilecek işlem tarafınıza iletilmiştir.

     

    deyip duruyor. Telefondan da arasam aynı şey. Servise dedikleri zaten gidin saati gösterin dönün..En son mailime cevap vermedi mesaisi bitti herhalde yarına bakalım ne olcak. Servis gelirse yinede baktırıcam saatine ama alın götürün dicem ... 


    İmzalamazsam ne olcak?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    kutu

    Kutuya bak yamalı bohça bu kutuyla geldi TV. 

    LG avrupa da salak bir mail atmış. LG avrupan mı aldın asıl bilgileri ver falan demiş. Sallamazsa buda LG kore ye mail atıcam amk

    He bugün bide servis geldi sözde panel saatini göstericek. Bana panel saatine bakılmıyor diyen eleman elinde özel ufak bir kumanda ile geldi panele girdi baktı. Bulamadı. Daha sonra başkasını aradı .Yokmuş bu özellik yeni serilerde :) . Al götür dedim TV yi. Olmaz merkezden söylemeleri lazım müşteri hizmetleri ile görüş dedi eyw dedim . Bakalım ne olcak yine mail attım. Olmadı vericem mahkemeye...


    İmzalamazsam ne olcak?
Toplam Hit: 3270 Toplam Mesaj: 22