LG Tv Kırık Çıktı
-
ZaZu bunu yazdı
Firma urunler sigortali dedi cok dikkat ediyoruz bu konuya dedi. Bana da ole geliyor sigortaya kalicak galiba.
Iade talebi acsam n11 den bi sansimiz olabilir mi? 14 gun icinde iade hakkimi kullanarak
Nereye dikkat ediyorlar yolumun üstünde yurtiçi kargo şubesi var sabah araba gelirken bi görseniz paketlerin indirilmesine siz bile acırsınız. Gavur malı gibi yerden yere vuruyorlar kargoları.
Örnek :
https://www.youtube.com/watch?v=0pyJ_SlAG_o
-
ZaZu bunu yazdı
Firma urunler sigortali dedi cok dikkat ediyoruz bu konuya dedi. Bana da ole geliyor sigortaya kalicak galiba.
Iade talebi acsam n11 den bi sansimiz olabilir mi? 14 gun icinde iade hakkimi kullanarak
Hocam firmalar bu konuda cok yardin ediyolar diyemem ben urunu saglam yolladim gerisi baglamaz hesabi kargo subeside iplemez zilyon tane basina boyle olaylar geliyor sigorta parayi verirse iyi vermezse kargoya yuklenecen mal dagitim noktasinda malin tasinmasina falan bakiyolar ben parayi 1 ayi geciyodu belkide 2 ay falan sonra aldim Allah yardimcin olsun
-
Kırılmaya en müsait ürünü alıp kargoyu kontrol etmeden nasıl imza atarsın hoca? Bide kutuda kocaman delik oluşmuş. Geçmiş olsun
-
koy kutuya geri yolla alan adam kargoya hasarlı tutanağı tuttursun aq :D
-
kutuyu servis açtığı için tutanak tutacak aldığın mağaza değiştirecek hocam. şikayet var a yaz istersen sonuç çıkar.
-
Pisibaliqi bunu yazdı
koy kutuya geri yolla alan adam kargoya hasarlı tutanağı tuttursun aq :D
mantıklı :D
-
noname bunu yazdıMecaniC bunu yazdı
Kargodan aldığında kontrol edecektin.Kargo tutanağın yoksa geçmiş olsun 1 lira alamazsın. Tüketivi hakem heyetine de gitsen oda sana aynısını söyleyecek.Defalarca örneklerine şahit oldum
Bana bi defa lazım oldu, onda da yurtiçi kargo, tutanak tutamadıklarını öyle bi olayın olmadığını söyledi. neymiş paket hasarlıysa tamammış ama içinden çıkan hasarlıysa (paketi bük içindeki kırılsın paketi düzelt) paket sağlamsa tutamıyorlarmış. bla bla bla. herkes geçirebildiğine
Olur mu canim ben hb'den tv aldim. Kargocu geldi hatta beraber tasidik yukari masada almistim yardim ettim. Dur dedim sunu acalim beraber actik cami filan kontrol ettik tamamdir dedi imzaladim gitti.
Gelen kisi boyle ayak yapiyorsa kabul etmeyin. N11de ilanlarin altinda yazar zaten kargocu ile kontrol etmeden almayin diye. Ayak diretin bazi ibneler 5dk erken kacmak icin ugrasmiyor.
-
Yaşadığın strese yazık aq.
Ara önüne nere geliyorsa bağır çağır lg ye bağır, lg koreye mail at, yurtiçine saldır, n11 e saldır. Aldığın firmaya saldır. Sike basa değişecekler.
En azından stresini atarsın.
Not:
Bu kargo olayı nedeni ile baya papaz oldum. Aras yurtiçi kargoyu kontrol edecem diyince ürünü vermiyor imzalayıncada bir sn bekle bakalım diyincede işimiz var şubeye gelin bir şey çıkarsa diye sorumluğu üzerlerinden atmaya çalşıyorlar.
Kimseyle bağırıp çağırmadan düzgün iş yapamıyorsun bu ülkede o yüzden tutma kendini bağır çağır aq.
-
ZaZu bunu yazdı
Müritler klasik olarak herkesin başına gelebilecek birşey.
Yeni evleneceğim için LG 49UH770 tv aldım N11'den.
Ürün geldi kutunun alt tarafını sonradan gördüm hasarlıydı. 3-4 cm çağında bir delik vardı süphelendim hiç dokunmadım.
Neyse servis geldi açtı ekran tam o delik noktadan kırılmış. Servisin tutanak falan filan neyse rahatım nasıl olsa değişecek servis kendi açtı diye.
Servisten gelen raporda servis tarafından değişimi uygun değildir. Sevkiyat hasarlı ürün yazılmış .Tedarikçi firma aradı daha sonrasında LG pazarlama birimiyle görüşeceğim dedi.
Değişimi için nasıl bir yol izlemeliyim düğüne 16 gün kaldı. TV'sizde dururum yeterki değişsin :( Nette herkes farklı birşey söylüyor. Zor bela aldım tv yi 3000 TL çöpe gidecek galiba.
hasarlı paket olunca rapor tuttursaydın keske
teknık servıs actıgı ıcın sevkıyat hasarlı yazmıs ya o urun degısır . surec ne olur bılemem ama . ırsalıyelı tum urunler sıgortalı gıttıgı ıcın kargo fırmasından temın edıyorlar fırma parayı . sana yenı urun gelır . senın bır yere goturmene gerek kalmaz. ınttenten urunu aldıgın yerı ara onlarla konus .
-
Sırf bunu yazmak için log in oldum,
Hemen hemen aynısı başımıza gelmişti. Yedi iş günü geçmediği için biz tüketici heyetine gittiğimizde iade edin almak zorundalar dediler. Bi de dilekçe yazdılar.
Tüketici hakem heyetine git. Durumu anlat senden yana çıkıyorlar. N11 e girecek aklında olsun. Ekibi çabuk tut vakti dolmasın.
Geçmiş olsun
Edit : Kafana göre iade yollama bi git hakem heyetine mutlaka. Kargoyu n11 falan arayıp çene yapmana değmiyor, bizzat yaşadık
Opsiyonel_Bilgiler tarafından 28/Tem/16 00:38 tarihinde düzenlenmiştir