Liselerde Af Yasası..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek
    Başlık biraz garip o yüzden üstünde durmayın.Agalar kardeşimin bugun itibari ile örgün öğretim hayatı bitmiştir çünkü iki sene üst üste kaldı lisede.Artık açıktan devam edicek malum.benim sorumda şu:lisede bu şekilde okuldan atılanlar için af gibi bir olay varmıdır üniversitedeki gibi.yani af çıkarsa tekrar dönebilirmi okula?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    hiç duymadım ama dönüp napacak? açık liseden devam etsin. hem daha kolay olur hem de devam etse sınıf geçebilecek gibi görünmüyor baksana. en azından hocadır okuldur bu sıkıntılardan kurtulur.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    açık liseye gerek yok başka bir lisede okuma şansı yok mu ?

    benzer durumlarda lise ortamının değiştirilmesi çocuğa yararlıdır


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek
    haklısın kardeş aslında ama işte okulda vakit öldürüyodu akşama kadar şimdi akşama kadar evde tek olcak hiç ders faln çalışmaz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek
    aga başka liseye geçemiyo işte ya direk örgün öğretim hayatı bitiyo yani sadece açık lise devam
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheRaBBiT
    TheRaBBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2011
    Erkek

    Hocam benimde yaş 16 bizim dershanede bir çocuk var çocuk açıktan okuyor ama benim çözemediğim soruları çözüyor. İsterse her türlü yapar ama seninkinde pek istek yok gibi. Valla benim durum öle olsa babam direk mesleğe yönlendirirdi. Hocam babama sinirlenirim falan ama bazen sertlik(sert davranma-şiddete yakın ama değil) gerekli...


    Tüm umudunuzu kaybetmek özgürlüktür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    boş boş oturmasın iş bulsun çalışsın. sanki okula gitse ders mi çalışacak hocam? 2 kere sınıfta kalmak demek 3 kere aynı sınıfı okumak demek. hiç çalışmasa dersi gözucuyla takip etse yine geçerdi 3 senede. ben hiç sınava çalışmadan 3-90la anadolu lisesi bitirdim. dersleri takip ederdim, bazen uyurdum derste falan. demek ki derse girse geçecek. derslere de girmiyordur okuldan kaçıyordur hep.

    sen beni dinle, bi iş bulsun parası önemli değil isterse kazandığı yol parasına yetmesin ama çalışsın.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    hocam öyle bir af yasası yok malesef.

    2 yıl üst üste kaldığın zaman okuldan atılırsın ancak açıköğretim den devam edebilirsin.

    bende kaldım bu yıl büyük iht. ilk senem.

    herkese geçmiş olsun ne diyeyim.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek
    Beyler haklısınz dediklerinizde mecbur iş bulucaz ama işte kız çocuğu olunca daha bi sıkıntılı oluyo durum.tek sorun şuan benim için kız çocuğu olması.eğer erkek olsa emin olun bukadar umrumda olmazdı.neyse bakıcaz artık bi çaresine.ayrıca derse gidiyodu eminim çnkü yoklama olaylarında okul çok disiplinli bi kere öle bişey yapmaya kalktı direk aradılar bizi bidaha yapamadı.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    hocam iş konusunda tereddüt etme. olmuyorsa dikiş nakış kursu bişeye gönderin. hatta birkç kursa gönderin ardarda, ufak da olsa mesleği bişeyi olsun. benim de kızkardeşim var, anlıyorum seni. hem koruyacaksın ama hem bu halde bırakmayacaksın hayatı öğrenecek biraz. okula göndermek de onu beladan ahlaksızlardan uzak tutmanın yolu değil hatta çoğu zaman tam tersi olabilir.

    çalışmaya başladıktan sonra zaten zor gelirse okucam der yüklenir derslere. olmadı hayatını devam ettirecek bi meslek öğrenir bişeyleri anlar.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam öyle bir af yasası yok malesef.

    2 yıl üst üste kaldığın zaman okuldan atılırsın ancak açıköğretim den devam edebilirsin.

    bende kaldım bu yıl büyük iht. ilk senem.

    herkese geçmiş olsun ne diyeyim.


    -----------------------------

    sen çalışkan değilmiydin hacı ya? nası kalıyosun sen


    =)
Toplam Hit: 1617 Toplam Mesaj: 18