Üye angelofhope

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı angelofhope
Adı Soyadı -nane -mint -nane -mint
Yaş 24
Eğitim Kara cahil
ID 35238
Kayıt 16/Tem/08 20:36
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 08/Kas/18 16:21
Browser Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/69.0.3497.100 Safari/537.36
Login sayısı 17795
Kefili hokkabaz
Profil Görüntülenme Sayısı 9479
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 1

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

Ban kayıtları

Bu üye banlıdır

Ban sebebi: ufaklığı banladık diye kendi de küfür ede ede beni banlayın dedi. yarın bir gün zırlarsa haber edin
Tarih: 27/May/17 23:51
Ban süresi: Türkiye Avrupa Birliğine Girene Kadar

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

Feud , ClothingStore , OveRTaX , beckam1994 , ArgE
Toplam 5 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
Konuelektrik kesintisini hatır için gideren ekip 3565 30/Ara/16 17:55
KonuIONCUBE Decode edebilecek 474 10/Eyl/16 11:39
Konu LockedHomunculus [MİDESİ KALDIRMAYAN GİRMESİN] 8413 04/Ağu/16 22:50
KonuCS:GO Oynayacak Arkadaş 2446 26/Eki/15 21:09
Konu[?]Steam Hediye 1524 26/Ağu/15 10:03
Konu20 Haziran Ay Venüs Jüpiter Yaklaşması 620 20/Haz/15 22:19
KonuUygun İnternet Tarifesi 1022 15/May/15 19:52
KonuMac ve Linux İçin Visual Studio 1352 30/Nis/15 00:50
KonuAjax XML Response Alamıyorum 534 05/Şub/15 01:35
KonuWindows Reseller Önerisi 529 03/Ara/14 11:31
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuWordpress Nulled Eklentiler ? 556 10/May/17 16:17
KonuTanriyla sohbet (yazi uzun okumaniz dilegi ile) 2102 09/May/17 14:05
KonuAndroid Ortak İş Listesi 413 09/May/17 09:51
Konuİstanbulda Elektronik Malzeme Nerden Alabilirim. (Ardiuno, kablo, sensör vs.) 872 30/Nis/17 08:10
KonuÖğrenciye Ücretsiz Programlar 1590 27/Nis/17 10:04
KonuRick and Morty 3. Sezon başladı. 1487 04/Nis/17 16:06
Konuyapılan yazılımlar 1276 07/Mar/17 12:35
Konuİşe yarar chrome eklentileri? 3060 27/Şub/17 13:45
KonuBursa Reel Evlerinde veya Yakınında oturan? 480 20/Şub/17 21:55
KonuProtein Tozu Tavsiyesi 759 15/Şub/17 13:53

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, angelofhope Hakkındaki Yorumları

MemberNote Nvidia 16/Haziran/2016 Tarihinde:
banlamayın lan bu adamı :D
MemberNote SeRDaR 06/Ekim/2014 Tarihinde:
açtığı konuyla düşüncelerime bire bir tercüman olan mürid
MemberNote HowL 27/Ağustos/2014 Tarihinde:
Hocam yaşama isteği ve ölmeme isteği aynı şeylerdir ikiside birbirinden üstün değil, denk.
MemberNote srsr_mnyk 03/Ağustos/2013 Tarihinde:
başbakan çeteleri , bu arkadaşta aşiretleri çökertiyor haberiniz ola
MemberNote Jilet_Boris 03/Ağustos/2013 Tarihinde:
Görünen o ki sonu balik_ gibi bitecek, seni tanımak güzeldi hacı ciao bella !
MemberNote AbdullahAzad 02/Ağustos/2012 Tarihinde:
buralardayim
MemberNote Amd-x 23/Ocak/2012 Tarihinde:
yaşıyorum sıkıntı yok yeğen, sormayın aramayın yeter :|
MemberNote MaxeL 29/Ekim/2011 Tarihinde:
call of atak bir ara
MemberNote MaTRiXe 15/Ekim/2011 Tarihinde:
"galibiyet kazanman gerekmez şansını denemende bazen yeter" lafına istinaden, benzer hisler taşıdığım mürid. Hoş bir anıyı anımsatmasa da zaten unutulmaması gereken bir lahza
MemberNote slanger 25/Eylül/2011 Tarihinde:
imzayı görünce aklıma direk fight club geldi :D
MemberNote PanxeR 10/Ağustos/2011 Tarihinde:
Sınavların olmadıgı bi gün takılırız rahat rahat :) o kol benim degil ama bi gün olabilir ^^
MemberNote PanxeR 10/Ağustos/2011 Tarihinde:
http://www.youtube.com/watch?v=sQsC30c1saQ&feature=player_embedded
MemberNote KarasuZanu 19/Temmuz/2011 Tarihinde:
Geberdim meraktan sen neden bahsediyosun sarjım bitti eve koşarak gittim :(
Liseli demeye bin şahit gereken yegane insan.
MemberNote harddeath0070 05/Haziran/2011 Tarihinde:
Ban sebebine final öncesi güldüğüm dotacı mürit.
MemberNote Amd-x 21/Mayıs/2011 Tarihinde:
pog yoluna gidecen :D haberin olsun
MemberNote ulquiorra 12/Şubat/2011 Tarihinde:
LOG!!!!!
\m/
MemberNote ArgE 23/Ocak/2011 Tarihinde:
Sayesinde Foruma yeni üye oldum çok teşekkür ediyorum
MemberNote Amd-x 07/Kasım/2010 Tarihinde:
aferin la sağlam hS atıyorsun. Taktir ettim.
banamı çektin ne :P
MemberNote Explosive 08/Ekim/2010 Tarihinde:
wallaha 15 yaşındamısın :D sen üye oldugunda kaçdın :D
MemberNote bidon 02/Ekim/2010 Tarihinde:
cod6 oynarken bi hostta karşılaştığım sayesinde mp oynamayı host olmayı becerdiğim mürit.
MemberNote Meliksah 30/Eylül/2010 Tarihinde:
oha lan harbi 15 yaşındamısın :|
MemberNote barcamanu 04/Temmuz/2010 Tarihinde:
Kendisini tanımasam da metal dinlediği için sempati duyduğum arkadaş. :)
MemberNote Meliksah 20/Haziran/2010 Tarihinde:
hacı profil resmini sen mi çizdin :|
MemberNote Coiner 10/Haziran/2010 Tarihinde:
imza perfect :)
MemberNote AbdullahAzad 27/Nisan/2010 Tarihinde:
naber lan :D
MemberNote OveRTaX 29/Mart/2010 Tarihinde:
Bir zamanlar sürekli kavga ettiğim ama şimdi ölümüne sevdiğim,her zaman benim yanımda olan,ilgi ve uzmanlık alanı olan konularda beni bilgilendirip eğiten,son zamanlarda beraber photoshop maceramız olan,ölene dek seveceğim kardeşim.
MemberNote Cosplay 10/Mart/2010 Tarihinde:
Metal müzik sever olduğunu tahmin ettiğim kişilik.
MemberNote umbatu 20/Ocak/2010 Tarihinde:
=) bendende yorum olsun kardeşime :w birbirimizi ilk başlarda biraz zorladık ama camı açınca ısındı bana adam xd
MemberNote BuZuL 16/Ocak/2010 Tarihinde:
evet sayıların gizemi :) bknz : Numeroloji :P
MemberNote Selanikli 02/Ocak/2010 Tarihinde:
o bir Metallicacı
o bir Rockcı
o bir kardeş
o bir cs manyağı
yani anlıcağınız sayamadıklarım dışında onda bunlarda var
[~]HTML
[~]CSS
[~]PHP
[~]Photoshop
[~]Dreamweaver
[~]C++
[~]PlayStation2
[~]SuperNatural
[~]World of Warcraft

anlıcağınız tam bi deli :)
MemberNote ClothingStore 02/Ocak/2010 Tarihinde:
Beni var eden insan :)
MemberNote cemnet 01/Ocak/2010 Tarihinde:
bana photoShop için tatlı, bi o kadarda hoş yardımları dokunmuştur. Sevilen mürid :))
MemberNote Amd-x 01/Ocak/2010 Tarihinde:
Babacan adam 1
Saygı Sınır sayıda 2
Bu ciger anlatılmaz 3

Aslan kardeşim benim :)
MemberNote manialith 31/Aralık/2009 Tarihinde:
hafta en fazla 3 gün 3-4 saat pc başındayım çoğunda msn kapalı fakat beni nasıl yakalıyorsa çok msnde olduğumu sanan mürit :) ama öyleyim galiba... :D
MemberNote Esconda 17/Aralık/2009 Tarihinde:
Waov! Yorumlar uçmuş gidiyor.Şeker kardeşim,insanları kırmaz,dürüsttür,yararlıdır.Ayrıca kendini geliştiren bir insan olduğu için çok seviyorum ve tebrik ediyorum.
MemberNote Prometheus 11/Aralık/2009 Tarihinde:
seviyorum bu çocuğu =)
umarım en kısa sürede tekrar görüşmek imkanımız olur
MemberNote Fikret 20/Ekim/2009 Tarihinde:
yorumun için teşekkür ederim hocam :) resmi vericem yakında sitede :p
MemberNote MosgzA 13/Eylül/2009 Tarihinde:
Metal Rulz :&
MemberNote Kreyzi 08/Eylül/2009 Tarihinde:
profil resmin süpermiş lan :D
MemberNote bykamu 01/Ağustos/2009 Tarihinde:
This is my Life

This İ Love Metal :Ddsada
MemberNote sivil 19/Temmuz/2009 Tarihinde:
login"i tam 1000de yakaladım :F
MemberNote HolyReform 19/Temmuz/2009 Tarihinde:
eski dotacı eleman :| ne diyeceğimi bilemiyorum.. bu günün anlamı ve özeti teamviewer :|
MemberNote HAYVANYASAR 17/Temmuz/2009 Tarihinde:
Profilini görüp de Soldat"ı silip Photoshop yükleme gazını aldığım mürid, harekete geçirici insan. Bir yerden başlayayım artık :D
MemberNote AbdullahAzad 13/Temmuz/2009 Tarihinde:
31 yorumu vardı :| bu durumdan kurtarmak ıstedım muridi :D
msn deki "top"lu konusmalardan ekledıydım sanırım hacı (:
gecerken bı ugradım sımdı gıtme vaktı :P
MemberNote HAYVANYASAR 13/Temmuz/2009 Tarihinde:
İlgi ve uzmanlık alanlarını görüp de yaşımdan başımdan utandığım mürit. Ben anca soldat oynayayım a.q :D
MemberNote EntelKoylu 28/Haziran/2009 Tarihinde:
Seviyorum bu çocugu
MemberNote PriesTBT 24/Haziran/2009 Tarihinde:
Üstün yetenekli, geleceği parlak mürit kardeşim. Ayaz"ın kardeşi benimde kardeşimdir. :F

Not: Profilindeki yorum sayısı 1 aya kadar beni geçicek olan mürit.
MemberNote noname 24/Haziran/2009 Tarihinde:
Profil keşin çok kışkırtıcı :D

▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓
▒▓▓▓▓▓▓░░░▓
▒▓░░░░▓░░░░▓
▓░░░░░░▓░▓░▓
▓░░░░░░▓░░░▓
▓░░▓░░░▓▓▓▓
▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓
▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▓


profil resmin çok "keş"kırtıcı :D
MemberNote PanxeR 23/Haziran/2009 Tarihinde:
resme bittim =)
yaş küçük iş büyük ^^
gelecek vaat ediyor ++
MemberNote adamgibi 22/Haziran/2009 Tarihinde:
kişiliği nickimle keşisen murıderden bırı
MemberNote JohnD 12/Haziran/2009 Tarihinde:
bi uzaylı gördüm sanki
MemberNote yalnizturk 09/Haziran/2009 Tarihinde:
valla sorunumu çözmek için çabalayan konuşması düzgün bi mürid :D hokkabaz olmasaydı ben olurdum kefili
MemberNote kanvegul 09/Haziran/2009 Tarihinde:
guzel avatar :=)
MemberNote seadog 09/Haziran/2009 Tarihinde:
la avatarını ilk defa gordum tbtde güzelmıs :D
MemberNote Naps 08/Haziran/2009 Tarihinde:
sağol hocam:) herşey gönlünce olsun... ileride iyi işler başarıcaksın bana öyle geliyor
MemberNote Feud 02/Haziran/2009 Tarihinde:
kefilim olan mürid. kardeşim gibidir kerata :P büyük adam olcak. yalnız matrix efektine calısması lazım :)
MemberNote Cradle-Of-Filth 28/Mayıs/2009 Tarihinde:
zeki ama çalışmayan öğrenci tipi olan mürid. Banada yorum yapmış eksik olmasın.
MemberNote coLin 23/Mayıs/2009 Tarihinde:
Geçerken uğradım. :) Tenekeci gençlikten belli :) Kardeşimde tenekeci benim hehehe..
MemberNote SSPPSS 19/Mayıs/2009 Tarihinde:
ALEMİN KRAL ADAMI HOKKABAZIN KARDEŞİ DAHA NE DENİLEBİLİR Kİ ?...!!!
MemberNote RootB 14/Mayıs/2009 Tarihinde:
gitme gitme.. gittiğin o yollardan .. dönülmez geri..
güzel müridlerimizden bir tanesi.. ewt sanırım öle..eminim öle
MemberNote Genki 29/Nisan/2009 Tarihinde:
geleceğin cscisi yakışıklığı kardeşimiz
MemberNote HolygaN 24/Nisan/2009 Tarihinde:
neyse al sana bi yorum daha. bak piskopata bağlarsam yorum onaylamaktan başını kaldıramazsın :D
MemberNote JohnD 19/Nisan/2009 Tarihinde:
delikanlı birisine benziyo :W
MemberNote POLECAT 19/Şubat/2009 Tarihinde:
yaş olarak küçük ama büyük işlerin adamı olabilir:İ
MemberNote HolygaN 14/Şubat/2009 Tarihinde:
Acele yorum ancak bu kadar olur. İyi bir insan oldugunu düşünüyorum. ileride bi daha yaazarım
MemberNote sirpence 14/Şubat/2009 Tarihinde:
andrei ipnesinin kırdığı benim çok sevdiğim delikanlı:):P

Uyma sen bu hayvana çekemiyor seni mq:D
MemberNote Andrei 12/Şubat/2009 Tarihinde:
Ayaz & ali abinin kardeşi benim de kardeşimdir felsefesiyle yola cıkaraktan atıyorum bu yorumu :W
Ben cok kalpsiz bi insanım evlat,hatta insan oldugumdan bile supheler var :W yani hemen kızıp küsmene gerek yok :W
öpüyorum seni (K)

Pretty #
MemberNote aLsanCaK 12/Şubat/2009 Tarihinde:
hoooop, bu nasıl yorum lan ?
MemberNote sirpence 07/Şubat/2009 Tarihinde:
ne yazıım lan.:P
yazasım da geldi ama:D
bu çocukla ilgili tek bildiğim ilk başta 20"nin üstünde sanıyodum :D 8. sınıfa gittiğini öğrenince şok olmuştum:S
MemberNote Prometheus 06/Şubat/2009 Tarihinde:
10 numara delikanlı ya, abi diyo bana resmen utanıyorum. Yaşıtım gibi görüyorum ben kendisini.
Burdan sana da sesleniyorum abi deme bana tmm mı =) ciddi diyorum bak. Senin saygından adabından şüphem yok benim.
MemberNote sLeymN 06/Şubat/2009 Tarihinde:
imza için çok ugrastın mı lan :W tabancandaki kurşun olim :|

bu adam var ya bu adam Adam gibi Adama hea :W
..._..."..____________________, ,
....../ `---___________----_____|] = = = = = xD
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//

dırşın dırşın :W
MemberNote Yeah 02/Şubat/2009 Tarihinde:
ayaz ın kardeşi benim kardeşimdir :W
dotacı delikanlı bir çocuktur :W
sarmış keyloglara falan anlatamazkin ki bunların boş iş olduğunu :P
neyse sevgiler saygılar kardeşim :W
MemberNote hokkabaz 27/Ağustos/2008 Tarihinde:
Kardeşim gibi sevdiğim bir insan. Çok iyi çok güvenilir ve yaşına göre çok olgun birisi umarım hayatta istedikleri olur ve hayallerini basarır.