folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Lol Hon Dota Ve Dota 2



Lol Hon Dota Ve Dota 2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    LoL, Hon'a veya Dota'ya benziyor demek amator goz isi. Evet hepsi AoS oyun zaten sadece bu acidan benziyor LoL. Yoksa oynanisi, Dota ya da Hon'gibi stratejik-taktik tabandan cok, bol aksiyon uzerine kurulu. En azindan son oynadigimda ben boyleydi. Creep deny yok, last hit olayi resmen kontrolsuz, karsi karsiya adamlar birbirine skill yollamasindan ibaret geliyor bana, tabi calilara saklanip cikmayi cok buyuk strateji olarak goruyorsaniz ayri dsfsd. Son oynadigimda LoL'de takim stratejesi bile yoktu, herkes kafasina gelen heroyu aliyordu, cunku oyun ici aksiyonda is bolumu mevcut degil, dedigim gibi kuru skill dosuyorsun. Bir de ben LoL'u ilk kez taa ilk beta versiyonlarindan birinde oynamistim, o zamanlar Macromedia Flash Player'la yapilmis gibi oldugundan cok antipati beslemistim, son kez de 4 ay once falan oynadim, oynanis biraz gelistirilmis ama hala yetersizdi. Bence gidin 30 dolar odeyin HoN oynayin, ben odedim, gayet memnunum.


    -----------------------------

     

    az önce oyundan çıktığımda gayet güzel bir takım stratejisi yaptık. zaten takım oyunu oynamayan yeniliyor , dota da da lol dada hon u bilemicem.

    tanımadıkların yerine tanıdıgın bir kaç kişi ile oynarsan daha iyi olabilir , çimlere gizlenip saldırmak ta güzel birşey, beni öyle 3kişi kıstırıp kestiler x))

    (aynısını dotada da yapıyorlar)

     

     

     

     

     

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ben de başlamak istiyorum bu oyuna da oynayanlardan bir kişi yardımcı olursa sevinirim nerden indiricez kuracaz kısaca bilgi veririse sevinirim ....


    -----------------------------
    ansayfasi 
    buraya kayıt olduktan sonra dowload link ini verecek sana

     

     


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    LoL, Hon'a veya Dota'ya benziyor demek amator goz isi. Evet hepsi AoS oyun zaten sadece bu acidan benziyor LoL. Yoksa oynanisi, Dota ya da Hon'gibi stratejik-taktik tabandan cok, bol aksiyon uzerine kurulu. En azindan son oynadigimda ben boyleydi. Creep deny yok, last hit olayi resmen kontrolsuz, karsi karsiya adamlar birbirine skill yollamasindan ibaret geliyor bana, tabi calilara saklanip cikmayi cok buyuk strateji olarak goruyorsaniz ayri dsfsd. Son oynadigimda LoL'de takim stratejesi bile yoktu, herkes kafasina gelen heroyu aliyordu, cunku oyun ici aksiyonda is bolumu mevcut degil, dedigim gibi kuru skill dosuyorsun. Bir de ben LoL'u ilk kez taa ilk beta versiyonlarindan birinde oynamistim, o zamanlar Macromedia Flash Player'la yapilmis gibi oldugundan cok antipati beslemistim, son kez de 4 ay once falan oynadim, oynanis biraz gelistirilmis ama hala yetersizdi. Bence gidin 30 dolar odeyin HoN oynayin, ben odedim, gayet memnunum.


    -----------------------------

     

    az önce oyundan çıktığımda gayet güzel bir takım stratejisi yaptık. zaten takım oyunu oynamayan yeniliyor , dota da da lol dada hon u bilemicem.

    tanımadıkların yerine tanıdıgın bir kaç kişi ile oynarsan daha iyi olabilir , çimlere gizlenip saldırmak ta güzel birşey, beni öyle 3kişi kıstırıp kestiler x))

    (aynısını dotada da yapıyorlar)

     

     

     

     

     

    zengo bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    ben de başlamak istiyorum bu oyuna da oynayanlardan bir kişi yardımcı olursa sevinirim nerden indiricez kuracaz kısaca bilgi veririse sevinirim ....


    -----------------------------
    ansayfasi 
    buraya kayıt olduktan sonra dowload link ini verecek sana

     

     


    -----------------------------

    tamam dır indiriyorum sabaha biter işallah 4 saat felan diyor :D yarın takılırız beraber :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    LoL, Hon'a veya Dota'ya benziyor demek amator goz isi. Evet hepsi AoS oyun zaten sadece bu acidan benziyor LoL. Yoksa oynanisi, Dota ya da Hon'gibi stratejik-taktik tabandan cok, bol aksiyon uzerine kurulu. En azindan son oynadigimda ben boyleydi. Creep deny yok, last hit olayi resmen kontrolsuz, karsi karsiya adamlar birbirine skill yollamasindan ibaret geliyor bana, tabi calilara saklanip cikmayi cok buyuk strateji olarak goruyorsaniz ayri dsfsd. Son oynadigimda LoL'de takim stratejesi bile yoktu, herkes kafasina gelen heroyu aliyordu, cunku oyun ici aksiyonda is bolumu mevcut degil, dedigim gibi kuru skill dosuyorsun. Bir de ben LoL'u ilk kez taa ilk beta versiyonlarindan birinde oynamistim, o zamanlar Macromedia Flash Player'la yapilmis gibi oldugundan cok antipati beslemistim, son kez de 4 ay once falan oynadim, oynanis biraz gelistirilmis ama hala yetersizdi. Bence gidin 30 dolar odeyin HoN oynayin, ben odedim, gayet memnunum.


    -----------------------------

     

    az önce oyundan çıktığımda gayet güzel bir takım stratejisi yaptık. zaten takım oyunu oynamayan yeniliyor , dota da da lol dada hon u bilemicem.

    tanımadıkların yerine tanıdıgın bir kaç kişi ile oynarsan daha iyi olabilir , çimlere gizlenip saldırmak ta güzel birşey, beni öyle 3kişi kıstırıp kestiler x))

    (aynısını dotada da yapıyorlar)

    --------------------------


     

    Merak ettim nasil bir strateji idi? Ayrica dedigin durum noob game'de olur Dota'da veya Hon'da, saglam oyunda her iki takimda bir warder bulunur hep, genelde warder herolar bellidir line-up'a gore, gerektigi yerde nuker veya support herolarin da yardimiyla en az bir tane rune noktasinda olmak uzere haritanin gank ve ya farm acisindan onemli noktalarinda paso ward olur zaten. Hatta bir noktadan sonra counter-ward'larin da devreye girmesi ile sirf ward dikebilmek icin cok cetin battle'lar doner. Takim ici iletisim de onemli tabi. Map control yoksa takimda, o takim yenik baslamistir zaten oyuna. Profesyonel oyunda kolay kolay gank yemez kimse.


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ben eglenceme bakıyorum paramı alıyorsunda profesyonel oyun oynuyorsun makine gibi ? o an içinden geldiği gibi oyna..


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Asil eglence kompetetif oyunlarda. Ben de hayatini bu ise adayan bir adam degilim zaten. Ama antreman maci olsun, random olsun ya da turnuva maci olsun en hezimetle sonuclanan klan macinda, oyun esnasinda takim ici celallemeler, sovusmeler hat safhada iken, oyun bitip kaybettikten sonra birer sigara yakip oyunun analizini yaparken attigimiz kahkahalarin tadini, en ezici ustunlukle yendigim public oyuna degismem sahsen.


    while (1<2)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asil eglence kompetetif oyunlarda. Ben de hayatini bu ise adayan bir adam degilim zaten. Ama antreman maci olsun, random olsun ya da turnuva maci olsun en hezimetle sonuclanan klan macinda, oyun esnasinda takim ici celallemeler, sovusmeler hat safhada iken, oyun bitip kaybettikten sonra birer sigara yakip oyunun analizini yaparken attigimiz kahkahalarin tadini, en ezici ustunlukle yendigim public oyuna degismem sahsen.


    -----------------------------

    bizde yapıyoruz bu muhabbetleri oyüzden diyorum önemli olan herşeyi makina gibi yapıp oynamak değil , mesela cs olsun dota olsun 

    her hangibi bir oyun olsun pro ların nasıl oynadıgı bellidir bir kaç taktik ile en iyi vuruşu en çok zararı verebilecğei bir kaç şekilde saldırır sürekli.

    ama normal oyun yada noob oyun mu diyelim orta seviye yani , oyuncu hep farklı şekillerde gelir farkli item farklı silahlar la gelir bana göre 

    bir oyunu güzel kılan şeylerden biride budur . combat arms a 200-300tl verip en iyi sınırsız silahları aldıgım da bile oyundan sıkılmamak için farkli

    silahlar alıyordum gene gerçek para ile , en iyi sniper imi aldım ? sniper ile çok iyi K /D kasarsın ölmeden 100 kişi bile vurursun

    sonra gidip makinali smg vb. alıyordum olmadı eglence için pompali , oyunun bagımlısı olmuşken ban yedim sebepsiz yere oyüzden gene o aldıgım 

    zevk arıyorum ki kendimi profesyonel saymıyorum ama aynı gün bir çok haritada günün en iyi oyuncusu seçiliyordum (seçimi en çok adam vuranı listeleyen program yapıyor)

     

    en iyi clan a sahiptim , ama yine de gavur clanlarının oynadı gibi oyun oynayamıyorduk çünki adamlar sadece öldürmek üzere oyun oynuyor zevk için değil.

     

    herkezin farklı bi eglence anlayışı var farkındayım ama bir oyunda pro olmak yerine hepimiz normal olalım , daha zevkli olur x)


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    LoL, Hon'a veya Dota'ya benziyor demek amator goz isi. Evet hepsi AoS oyun zaten sadece bu acidan benziyor LoL. Yoksa oynanisi, Dota ya da Hon'gibi stratejik-taktik tabandan cok, bol aksiyon uzerine kurulu. En azindan son oynadigimda ben boyleydi. Creep deny yok, last hit olayi resmen kontrolsuz, karsi karsiya adamlar birbirine skill yollamasindan ibaret geliyor bana, tabi calilara saklanip cikmayi cok buyuk strateji olarak goruyorsaniz ayri dsfsd. Son oynadigimda LoL'de takim stratejesi bile yoktu, herkes kafasina gelen heroyu aliyordu, cunku oyun ici aksiyonda is bolumu mevcut degil, dedigim gibi kuru skill dosuyorsun. Bir de ben LoL'u ilk kez taa ilk beta versiyonlarindan birinde oynamistim, o zamanlar Macromedia Flash Player'la yapilmis gibi oldugundan cok antipati beslemistim, son kez de 4 ay once falan oynadim, oynanis biraz gelistirilmis ama hala yetersizdi. Bence gidin 30 dolar odeyin HoN oynayin, ben odedim, gayet memnunum.


    -----------------------------
    last hit olayını dota'dan vs gelen herkes başta öyle diyordu.. alışmaya bakar o durum daha sonradan hepsi gayet memnun kaldı. Artı o dediğin tüm olayların hepsi var ve de daha fazlası,takım stratejisi,wardcı,nuker,support... Sadece oynadığın takıma bağlı bu olay. Evet aksiyon olarak da dediğin gibi çok aksiyon var(stratejinin yanında). Ama görüntü konusunda o izleniminde haklısın, bende başta o şekilde düşünüyordum deny olsun görüntüler olsun vs vs ama bire bir aynı değil ve yapmayada çalışmamışlar zaten.LoL rulz =)

    "Şimdi yatayım yarın sabah erkenden kalkıp tekrar yatarım"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    oyuna girdim de nereden başlıcaz biraz bilgi verin ya :D mal gibi kaldım ortada :D

     

    edüt: bu oyun benim ekran kartını kaldırmıyormuş :D allah allah en az ne olmalıki bunun ekran kartı ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    strateji ve uygulamadan ibaret bi oyun olarak düşünürüm dotayı cm ler deki o eşsiz action'lar fakat işin içine bi de estetik girerse sanırım tadından yenmez 5 senedir oynuyorum fakat herhangi bi sıkılma olmadı çok girmediğimden de kaynaklanıyor olabilir.Dota 2'yi çoğu fan gibi ben de sabırsızlıkla bekliyorum :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    LoL, Hon'a veya Dota'ya benziyor demek amator goz isi. Evet hepsi AoS oyun zaten sadece bu acidan benziyor LoL. Yoksa oynanisi, Dota ya da Hon'gibi stratejik-taktik tabandan cok, bol aksiyon uzerine kurulu. En azindan son oynadigimda ben boyleydi. Creep deny yok, last hit olayi resmen kontrolsuz, karsi karsiya adamlar birbirine skill yollamasindan ibaret geliyor bana, tabi calilara saklanip cikmayi cok buyuk strateji olarak goruyorsaniz ayri dsfsd. Son oynadigimda LoL'de takim stratejesi bile yoktu, herkes kafasina gelen heroyu aliyordu, cunku oyun ici aksiyonda is bolumu mevcut degil, dedigim gibi kuru skill dosuyorsun. Bir de ben LoL'u ilk kez taa ilk beta versiyonlarindan birinde oynamistim, o zamanlar Macromedia Flash Player'la yapilmis gibi oldugundan cok antipati beslemistim, son kez de 4 ay once falan oynadim, oynanis biraz gelistirilmis ama hala yetersizdi. Bence gidin 30 dolar odeyin HoN oynayin, ben odedim, gayet memnunum.


    -----------------------------

     

    az önce oyundan çıktığımda gayet güzel bir takım stratejisi yaptık. zaten takım oyunu oynamayan yeniliyor , dota da da lol dada hon u bilemicem.

    tanımadıkların yerine tanıdıgın bir kaç kişi ile oynarsan daha iyi olabilir , çimlere gizlenip saldırmak ta güzel birşey, beni öyle 3kişi kıstırıp kestiler x))

    (aynısını dotada da yapıyorlar)

     

    --------------------------


     

    Merak ettim nasil bir strateji idi? Ayrica dedigin durum noob game'de olur Dota'da veya Hon'da, saglam oyunda her iki takimda bir warder bulunur hep, genelde warder herolar bellidir line-up'a gore, gerektigi yerde nuker veya support herolarin da yardimiyla en az bir tane rune noktasinda olmak uzere haritanin gank ve ya farm acisindan onemli noktalarinda paso ward olur zaten. Hatta bir noktadan sonra counter-ward'larin da devreye girmesi ile sirf ward dikebilmek icin cok cetin battle'lar doner. Takim ici iletisim de onemli tabi. Map control yoksa takimda, o takim yenik baslamistir zaten oyuna. Profesyonel oyunda kolay kolay gank yemez kimse.

     

     


    -----------------------------

    Hocam artık herkesin dilinde bir maphack var sıktı yani.

    Dediğin gibi genelde ben etrafıma ward dikerim. Nerden kim geliyor gankg yememek için. Bakıyorum adam runelerin ordan bana doğru geliyor. Ben kulenin dibine çekiliyorum.

    Hop oyun durduruluyor bu adam hack kullanıyor. Sürekli ona gidiyorum kaçıyor. Küfürler müfürler sonra ban kick.

    Şu battle.net'te millet bot kullanmaya başladı herkes bir kick sevdasında artislik peşinde.

    Adam gibi oyun ve oyuncu kalmadı.

    Ayrıca bu LoL'a bende girdim başta olay garip geldi. Ama oynaya oynaya anlıcaz ne olduğunu. Zaman gerekiyor nasıl bişi olduğuna karar vermek için :)


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 5965 Toplam Mesaj: 52