Medley Sigara

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AlbayHardal
    AlbayHardal's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    parlament içimli adıyaman sarıyorum. 5 liralığı 2 hafta gidiyor en az. arap kağıdı 1tl yerli filtre 1tl. haftalık toplam 2 arap, 1 filtre  ve tütün toplam 8 liraya denk geliyor. günlük hesaplarsan 80 kuruş kadar oluyor.

    AlbayHardal tarafından 22/Nis/15 08:45 tarihinde düzenlenmiştir

    They are as numerous as ants in the earth, as fish in the water, as birds in the air. They are timid, brave, ignorant, dominating and they are children.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Parliament için lan 3 5 kuruş için değmez 


    İmzalar Kaldırılsın!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    bir ara içmiştim acayip balgam yapıyor çok pis sigara hocam. geçen ay 10 liralık çikolatalı tütün aldım hâlâ içiyorum :D masraf bütçeni sarsıyorsa bence tütün al


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Superchicken
    Superchicken's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2014
    Erkek

    Tütün alıyorum ölecem balgamdan amk 


    Korkmayın canım hayal edin..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    200 sarılmış adıyaman sarıkız tütününe 25 TL veriyorum. 1 hafta 2 kişi içiyoruz.


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Superchicken
    Superchicken's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2014
    Erkek
    Mylitta bunu yazdı

    200 sarılmış adıyaman sarıkız tütününe 25 TL veriyorum. 1 hafta 2 kişi içiyoruz.

    Hocam nerden alıyosun ben İstanbul'dayım. Sarılmamışı nekadardır bi oturdummu 2 karton sararım gibime geliyo.


    Korkmayın canım hayal edin..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

     

    Murat Alamdar için. 

    mkyb tarafından 22/Nis/15 16:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Sarma sigarayı nasıl içiyosunuz arkadaş. Muratti candır. Aylık hesaba vurunca pahalıya geliyor diye bir ara tütün denedim de benlik bişey değil aga o. Sarmak bıktırıyor insanı. Tabaka kültürüyle yetişmemişiz öyle 10 saniyede bi sigara da saramıyoz. Sarma makinelerini de yanında taşıyamıyosun dışarı çıkacak olsan. Hem normalden çok daha ağır ve pis bi kokusu var. Sigara içtiği halde sigara dumanından tiksinen biri haline getirdi beni. Üstüne yaptığı balgam da cabası. Pipo içeyim dedim bu kültürün de tam cahiliymişim ki elime yüzüme bulaştırdım 10 dakka geçmedi tütün yandı boğazımın anasını belledi. Muratti geldi muratti gider bendeki sigara sevdası 

    1049 tarafından 22/Nis/15 16:21 tarihinde düzenlenmiştir

    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    En güzel ve içimi hoş sigara budur. Hafiftir. 3 veya 3 buçuk lira fiyatı.


    Yakından tanımıyorsan, uzaktan yargılama. // Bazen cepten girince özel mesajlara cevap yazmaya üşenip cevapsız bırakıyorum kusura bakmayın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d3lete
    d3lete's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    En güzel ve içimi hoş sigara budur. Hafiftir. 3 veya 3 buçuk lira fiyatı.

    Artık fiyatı oyle olmayacak bılgılendıreyım paranız varsa stok yapın

Toplam Hit: 4741 Toplam Mesaj: 32