Memur Oldum, Görev Yeri Uzakdoğu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Hocam çok sevindim cidden yoksa devlete sokim vergiye sokim naylon fatura falan kafasındaydın kurtarmışsın :D Helal olsun.

    Öyle deme vergiye de devlete de en çok sokan memurlar.

    Soksa nekadar sokcak hocam 4-5bin lira bordroda görülen para ele geçen 2-2.5bin lira :) Enazından vergisini veriyor

    Rüşvet tarifesi görev yazısından önce geldi amk sen ne diyon la?


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Hocam çok sevindim cidden yoksa devlete sokim vergiye sokim naylon fatura falan kafasındaydın kurtarmışsın :D Helal olsun.

    Öyle deme vergiye de devlete de en çok sokan memurlar.

    Soksa nekadar sokcak hocam 4-5bin lira bordroda görülen para ele geçen 2-2.5bin lira :) Enazından vergisini veriyor

    Rüşvet tarifesi görev yazısından önce geldi amk sen ne diyon la?

    Öğretmen olursan pek şansın yok, ama tapu, gelirler, giderler gibi bir yere kapak atarsan veya bilgi işleminde iyi bir yerin olursa (örneğin şişli davut örneği) paranın a..na korsun. Adam 2 sokak öteden vergi gösteriyor vergi binde bire düşüyor, paralar cukka cebe... nereye hangi göreve verildiğin önemli. Zaten şu saatten sonra rüşvet kötü diye bir şeyden söz etmek mümkün değil, devletin yönetim modeli rüşvet ve yolsuzluk üzerine kurulu, halkın seçimi çalan çalarken de azıcık çalışandan yana. Rüşvet alma zaten hediye ve bahşiş al :) Zafer Çağlayanı örnek al, saat olur, sünnette altın olur, ne bileyim kravat iğnesi olur, yüzük olur. 5 vakti de tamamladınmı sırtın yere gelmez.

    RETRET tarafından 12/Eyl/14 21:00 tarihinde düzenlenmiştir

    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Hocam çok sevindim cidden yoksa devlete sokim vergiye sokim naylon fatura falan kafasındaydın kurtarmışsın :D Helal olsun.

    Öyle deme vergiye de devlete de en çok sokan memurlar.

    Soksa nekadar sokcak hocam 4-5bin lira bordroda görülen para ele geçen 2-2.5bin lira :) Enazından vergisini veriyor

    Rüşvet tarifesi görev yazısından önce geldi amk sen ne diyon la?

    Hayırlı olsun ozaman tam senlik olmuş hocam bizim tanıdıklarda yok öyle mevzu. Beni de siklemiyo zaten babam işçi devlette rüşvetlik durumu yok. Herkes bildiğini okur.


    iyibu! yeniden..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    adam üstüne alındı ya :D

    şaka yollu sosyal mesaj veriyorum senin öyle şeyler yapmayacağını biliyoruz.


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    Hocam hayırlı olsun darısı olmayanlara


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    hayırlı olsun,ben diğer atamayı bekleyeceğim hayırlısı artık

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Hayırlı olsun abi :) Kars iyidir bol bol gürcistana gider gelirsin :D bir dahaki tayinini eskişehire iste bekleriz :)


    Avukat/Hukukçu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Öncelikle hayırlı olsun ama..

    Tercihlerininde Giresunu adıyaman vb.den sora yazmışsın. Yapılırmı bu güzel karadenizime? Çok teessüf ederim.

    Gelelim Milli Eğitim Bakanlığına.

    Yıllardır memurum ve ilk başlangıcım bu bakanlıktı. İşte sorun yok ama idareciler sinir-sitres kaynağı olmaya meyillidir. Çok salakca şeyler göreceksin. Mesela okula gelen onarım ödeneğini alt kata akan öğrenci tuvaletlerini onartmak yerine bina güzel görünsün diye dış cephe boyasına harcamak isteyenleri göreceksin. Kurumunu mahkemeye vermiş memur sıralamasında hem sayı hemde orantı olarak meb her zaman üst sıralardadır. Meb de fiili olarak 2 çeşit memur vardır. Öğretmenler ve diğerleri. Sana bakış açısı bu şekilde olacak. İstersen yüksek lisans yap öğretmen değilsen sosyal haklar dahil birçok konuda eksik bırakılırsın. Özetle cadı kazanı gibi bir bakanlıktır.

    Kars ilini bilmiyorum ancak daha dün akşam balık sorasında arkadaş anlattı. Kışın kar altında kaz pişirtmişler ve anlata anlata bitiremedi. Mevsiminde kaz yemek çok güzel oluyormuş.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı

    Öncelikle hayırlı olsun ama..


    Tercihlerininde Giresunu adıyaman vb.den sora yazmışsın. Yapılırmı bu güzel karadenizime? Çok teessüf ederim.


    Gelelim Milli Eğitim Bakanlığına.


    Yıllardır memurum ve ilk başlangıcım bu bakanlıktı. İşte sorun yok ama idareciler sinir-sitres kaynağı olmaya meyillidir. Çok salakca şeyler göreceksin. Mesela okula gelen onarım ödeneğini alt kata akan öğrenci tuvaletlerini onartmak yerine bina güzel görünsün diye dış cephe boyasına harcamak isteyenleri göreceksin. Kurumunu mahkemeye vermiş memur sıralamasında hem sayı hemde orantı olarak meb her zaman üst sıralardadır. Meb de fiili olarak 2 çeşit memur vardır. Öğretmenler ve diğerleri. Sana bakış açısı bu şekilde olacak. İstersen yüksek lisans yap öğretmen değilsen sosyal haklar dahil birçok konuda eksik bırakılırsın. Özetle cadı kazanı gibi bir bakanlıktır.


    Kars ilini bilmiyorum ancak daha dün akşam balık sorasında arkadaş anlattı. Kışın kar altında kaz pişirtmişler ve anlata anlata bitiremedi. Mevsiminde kaz yemek çok güzel oluyormuş.




    Bilgi için çok teşekkürler başkan, ilk zorunlu yıl hizmetini bitirdikten sonra can izmire geri dönmeyi düşünüyorum şimdilik...

    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Atakan bunu yazdı
    KotomineKirei bunu yazdı
    Atakan bunu yazdı

    helal olsun. tebrik edelim. güneydoğudayım saat 6 dan sonra fazla dışarı çıkmayın başkada birşey olmaz bide köy yollarına girmeyin mümkün oldukça

     

    Hocam merakımdan soruyorum, hangi ildesiniz ? Merkezde misiniz yoksa ilçede mi ?

    diyarbakır bismil hocam. çok tekin yerler değil, öyle haberlerde yazmayan çok şey oluyor buralarda ondan diyorum :) 3 aydır 3 defa çıkmamısımdır dışara :)

    ahahahahah 

    güldürdün hocam beni. Allahta seni güldürsün :) demek 6dan sonra tekin değil :/

     

    edit: unuttum mk abi hayırlı olsun. tee domaniç'te başlayan maceraya karsta devam ediyon. kolay gele :F

    Kreyzi tarafından 13/Eyl/14 10:50 tarihinde düzenlenmiştir

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 5803 Toplam Mesaj: 62