METALLİCA HAKKINDA YORUMLARINIZ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zuxxi
    zuxxi's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2003
    Erkek
    YA MİLLET Bİ MUZİK DERGİSİNDE BAZI METAL GRUPLARIN METALLİCA YI ARTIK METAL GRUPTAN SAYMADIGI YONUNDE Bİ HABER OKUDUM SİZ NE DUSUNUYOSUNUZ.AYRICA BANA ACİLEN EZEYAHIN ALBUMU LAZIM BULAMIYORUM YARDIMCI OLABİLECEK VARMI?

    zuxxi...tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    natanka_otanka
    natanka_otanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2003
    Erkek
    ya bence o sadee son albümde nu metal yaptıklarından kaynaklanabiliyor olabilir. ama bence mettalica bugün metal müziğini insanlara sevdiren nadide gruplardan biridir. bu g.tü kalkmışlara aldırma sen...... metallica harbi metal grubudur inanmıyorsanız ismine bakabilirsiniz :-))))))))))))) nohahahahahahahahaahah

    korkuların cesarete döndüğü anda rock müziği başlar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    metallica tektir yaw .. harbiden kalitedir inanmayin oyle yazan seylere .. metallicanın son albümünün nu olmasıda gruptan ayrilan bass gitariste ve metallica yumuşamaya başladı gibi sözlerin piyasaya çıkmasından kaynaklanıyor.albüm adi zaten belli ediyo herşeyi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    natanka_otanka
    natanka_otanka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2003
    Erkek
    negative arkadaşım neye dayanarak metallica bittiğini söyleyebiliyorsun gerçekten çok merak ediyorum doğrusu. eğer neden bittiğinide açıklarsan bizlere gerçekten memnun edersin

    korkuların cesarete döndüğü anda rock müziği başlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    metallica için bir çok kişi aynı şeyi düşünüyor yani 91 den sonra bitmiştir deniliyor sebebini ben söylüyeyim...o yıllardan sonra metallica metal müzikten biraz dışarı çıkmıştır yani soundunu hafifleştirmiştir metalden uzaklaşması da metal müzik severlerin tabiki metallica için böyle düşünmesine sebep olmuştur.Ancak ben şunu bilirim şunu söylerim müziğin en iyisi metallica dadır...

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hamy
    hamy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2003
    Dişi
    gerçekten metallica önceden iyimiş ama artık bitti
    ama hala ortalarda metalciyim diye dolaşan özentilerin kurtarıcısı çünkü biçok kişiye kimleri dinlediğini sorduğumda sadece metallica diyolar başka dediğimdeyse metallicanın ikinci albümü diyolar

    god will provide me justice
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eny-way
    eny-way's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2004
    Erkek
    Millet bence METALLICA master of the pap.. la zirvedeydi soora load ve reload albumleri ile biraz yawasladı ama ben ce bu metallica oldu muhabbeti M&S lerden soora oldu ben de bi metallica hayranı olarak die bilirim ki bu benim bile bi ara moralim bozuldu ama kim nedersa desin METALLİCA bu alemin kralıdır yadaa eski kralı...ama sonuçta kraldır...ben SLİPKNOT gibi gruplara da hastayım gercek te tum metal ve o tur yapan gruplara...ve sormak isterim bu felsefeyi metal felsefesini bilen ve ozune inen kac kişi tanırsınız???

    saize the day
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hell_is_cool
    Hell_is_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2003
    Erkek
    Metallica Arkasında Unforgiven I-II,Master of puppets,one,noleaf gibi sanat eserleri buraktıktan sonra hiç bişey yapmasada bu alemde değeri unutulmamalı.Gerçektende birine metal müziği sevdirmek istiyorsanız Önce metallicanın klasiklerini dinletmelisiniz.

    that the soothing light at the end of your tunnel is just a freight train comin your way
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gocebe
    gocebe's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    SuNNeTcHi__eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------
    ama harbi son zamanlarda biraz bozdular ama müzik türünü diil şarkıların tekniğini.yani son albümde düzgün bi solo bile yok. metallica denince akla en başta kirk gelir kirk denince de manyak soloları gelir.haksız mıyım sizce??
    -----------------------------

    +1 dostum.

    metallicayı bana ilk sevdiren şey kirk hammet"in mükemmel soloları olmuştu. inanılmaz teknik ve melodik bir çalışı vardı. insan dinledikçe dünyadan kopup gidiyodu. st.anger"da doğru düzgün bi solo çalmaması beni acayip hayal kırıklığına uğrattı. ayrıca jason"un yerine gelen basçıya da pek kanım ısınmadı.

    ancak ne olursa olsun metallica daima 1 numaradır.

    YaRdIM EtMeK CaN YaKmaZ ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    yaw burakın metallica öldü felan.. adamlar krallar gibi müziğini yapıyo.. bu son albümde nu metal ve bildiğim kadarıyla nu metal de solo pek olmaz. nu metal olmasının sebebide ilk olarak tepkilerni göstermek amacıyla ayrılan bass gitariste bir çıkışmna ( albümün adından anlayın "aziz öfke" ) ikinci olrakta metallica yumuşamaya başlıyor denmesi.. hala zirvedeler son albümü çok hoşuma gitti benim.. tabiki nebilim unforgiven 1-2,one,nothing else matter gibi parça bulamazsınız ama yinede çok çok iyi bence .. metallica ölmez..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Hala Metallica hastasıyım Hala onu dinliyorum bırakamıyorum Metallica Bitti diyenlere de gıcık oluyorum

    gaipten görüntüler
Toplam Hit: 1952 Toplam Mesaj: 19