folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Metro Alışveriş Merkezi Hakkında



Metro Alışveriş Merkezi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
     Hocam Bildiğiniz gibi metro alış veriş merkezi dünyanın bir çok yerinde olduğu gibi türkiye ve istanbulda da mevcuttur. Buraya kartı olamayan kimse giremiyor. Bende öyle böyle bi yolla kart alıp giricem. İçeriğini fiyatlarını vs hiçbirşeyini bilmiyorum. Ucuz yer diyorlar ama ne kadar ucuz? 50 liralık ürün 20 lira denilcek kadar şok bir ucuzlukmu yoksa 40-45 deymez denilcek bir ucuzlukmu. Giden bilen bilgisi olan veya fikir verecek kimse varmı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    hocam valla bursada gayet ucuz alanyada bayaa pahalı :| istanbulu bilmem =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    kartın yoksa giremiyor musun içeri?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thehunturk
    thehunturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Evet hakkatten de çok ucuz ben bir kaç kere gittim. Esnaf toptan alışveriş yapıyor ordan ve aldıkları ürünü kendi dükkanlarında satıyorlar. zaten adamlar toptancı. Metroya girebilmeniz için giriş kartı olması gerekiyor Giriş kartı alabilmeniz için de vergi levhanızı ..vb belgenizi götürmeniz gerekiyor hemen alabiliyorsunuz kartı. ayrıca vergi levhanız  falan yoksa da olan bi tanıdıgınızla giderseniz onunki ile size de kart çıkarabiliyorlar. kart çıkardıktan sonra kartla giriyorsunuz.  Not: Alışverişinizi yaptıktan sonra aldıklarınızı koyacağınız poşetten bile para alıyorlar :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    başkasının kartıyla girebiliosun istersen

    gıda gerçektn çok ucuz hatta toptan alımlarda çok çok dha ucuz oluo yani 1 yıllık makarna alim dersen çok ucuza gelio

    kırtasiyesi pahalı yada bana öle gelio :) 

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    ben bugün duydum ucuz mucuz diolar ne iş harbiden merak ettim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ya girerken kartım var teşeküürler dersen bile girersin ama çıkışta bişey aldıysan kart gerekiyo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek
    toptan alışverişlerde gayet uygun ama perakende de uygun yalnız her üründe uygun olmayabiliyor bitanesi uygun olduğu gibi başka bişey daha pahalıda olabiliyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    ne ucuzu yaa toptan aldığın için elli milyonluk bi alışverişte maksimum 4 milyon kar yapabilirsin. daha fazlasını beklemen bile hata.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    peki hocam herkes birşey diyor en iyisi gdip görmek lakin şu kart olayı işte biraz uğraştırıyor
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Benim bildiğim bi fotonu çekiyolar sonra kartı veriyolar. Ama ne kadar sonra verdiklerini bilmiyorum tabi :)
Toplam Hit: 2643 Toplam Mesaj: 21