folder Tahribat.com Forumları
linefolder Mobil Programlama
linefolder Mobil Uygulama Yazıcak ? Bütce 3000Tl.



Mobil Uygulama Yazıcak ? Bütce 3000Tl.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    bir siteye mail attim pm icin 40-45 bin tl diyor fiyat arti kdv varmis haha :D aq bole paralar donuyorsa 24 saat mobil uygulama gelistirmek icin ugrasirim isi gucu birakip

    Nasil bir uygulama olduguna bagli ? Ne kadar surede istedigine de bagli. Nasil birsey yaptirmak istiyorsun ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    bir siteye mail attim pm icin 40-45 bin tl diyor fiyat arti kdv varmis haha :D aq bole paralar donuyorsa 24 saat mobil uygulama gelistirmek icin ugrasirim isi gucu birakip

    ondan sonra 100 liraya web tasarım yapılıra dönsün iş :d


    Damnant quod non intelligunt...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    php ile yazılıp

    jquery ile makyaj yapıp

    android / iphone webview ile uygulama içine gömülebilir ( iframe gibi düşünün )

     

    tam olarak istediğin şey nedir ?


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.

    fiyat normal'e yakın bence. Ne var yazsak burdan köye yol olur cidden.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.

    fiyat normal'e yakın bence. Ne var yazsak burdan köye yol olur cidden.

    hocam ne normali yapma boyle :D adamlar 3000$ a yazıyorlardi diyorum.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.

    fiyat normal'e yakın bence. Ne var yazsak burdan köye yol olur cidden.

    hocam ne normali yapma boyle :D adamlar 3000$ a yazıyorlardi diyorum.

    işte ne yazık ki en düşük teklif asıl teklifin referansı değil, ben iş gücüne ve muhattap olunacak teknik kısımlara birde firma ve ünvan sahibiyse ona bakarak normal diyorum. 3000$ veren freelancer hintlisidir, freelance'in de kötü yanı destek almak sıkıntıdır, tabi alabilirsen.

    iOS cidden masraflı ve uğraşlı androide göre.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.

    fiyat normal'e yakın bence. Ne var yazsak burdan köye yol olur cidden.

    hocam ne normali yapma boyle :D adamlar 3000$ a yazıyorlardi diyorum.

    işte ne yazık ki en düşük teklif asıl teklifin referansı değil, ben iş gücüne ve muhattap olunacak teknik kısımlara birde firma ve ünvan sahibiyse ona bakarak normal diyorum. 3000$ veren freelancer hintlisidir, freelance'in de kötü yanı destek almak sıkıntıdır, tabi alabilirsen.

    iOS cidden masraflı ve uğraşlı androide göre.

    45 bın tl verecek olsam gider okey poker tarzı oyunlar yazdırırım bıraz mantık aramak lazım 45 bını ısterken


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.

    fiyat normal'e yakın bence. Ne var yazsak burdan köye yol olur cidden.

    hocam ne normali yapma boyle :D adamlar 3000$ a yazıyorlardi diyorum.

    işte ne yazık ki en düşük teklif asıl teklifin referansı değil, ben iş gücüne ve muhattap olunacak teknik kısımlara birde firma ve ünvan sahibiyse ona bakarak normal diyorum. 3000$ veren freelancer hintlisidir, freelance'in de kötü yanı destek almak sıkıntıdır, tabi alabilirsen.

    iOS cidden masraflı ve uğraşlı androide göre.

    45 bın tl verecek olsam gider okey poker tarzı oyunlar yazdırırım bıraz mantık aramak lazım 45 bını ısterken

    pokeri bilmemde okey o kadar etmez. daha neler isteniyor bir bilsen, piyasa biraz keskin bıçakla ayrılıyor gibi, amatör arkadaşların yaptığı işler düşük fiyata doğru rekabet ederken onların sınırını aşan ve belli sürede bitmesi için ekip isteyen işler o piyasayı pek siklemez.

    45 bin fazla diyorsun ama armorgameste oynadığın oyunların fiyatı 1500-10000$ arası değişiyor, kimi oyunlar 50k sınırına çıkıyor, oynadığın oyuna bakıp "ne var lan sağa sola gidiyoz işte" diyebilirsin ama işin teknik ve iktisadi kısmı öyle değil işte. uygulamada aynı şekilde, o nedenle düşük fiyat referans değil dedim çünkü düşük fiyat piyasasıyla aynı piyasa değil.

    müşteri herzaman, yani ne kallavi şirketler bile ucuz et yahnisi peşinde koşuyor ama kalitesiz iş alıyorlar. tabi işin üzücü kısmı onlar teknik bilgiden yoksun olduğu için "bak işte az paraya hallettik işi" derken biz görüyoruz uygulamanın ne kadar amatör ellerden çıktığını.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    VBDream bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Apple store de Tinder uygulaması var onun aynısının tr ye uyarlanmasını ıstıyorum ek olarak Gold uyelık ve vip uyelık olucak arkadas ekleme olucak. Kontrol edermısınız 45 bın tl+kdv edılecek ne var.. freelancer de bıle adamlar 3000$ a yapıyor.. şaşirmiş amk gelmiş 45 bin tl istiyor.

    fiyat normal'e yakın bence. Ne var yazsak burdan köye yol olur cidden.

    hocam ne normali yapma boyle :D adamlar 3000$ a yazıyorlardi diyorum.

    işte ne yazık ki en düşük teklif asıl teklifin referansı değil, ben iş gücüne ve muhattap olunacak teknik kısımlara birde firma ve ünvan sahibiyse ona bakarak normal diyorum. 3000$ veren freelancer hintlisidir, freelance'in de kötü yanı destek almak sıkıntıdır, tabi alabilirsen.

    iOS cidden masraflı ve uğraşlı androide göre.

    45 bın tl verecek olsam gider okey poker tarzı oyunlar yazdırırım bıraz mantık aramak lazım 45 bını ısterken

    pokeri bilmemde okey o kadar etmez. daha neler isteniyor bir bilsen, piyasa biraz keskin bıçakla ayrılıyor gibi, amatör arkadaşların yaptığı işler düşük fiyata doğru rekabet ederken onların sınırını aşan ve belli sürede bitmesi için ekip isteyen işler o piyasayı pek siklemez.

    45 bin fazla diyorsun ama armorgameste oynadığın oyunların fiyatı 1500-10000$ arası değişiyor, kimi oyunlar 50k sınırına çıkıyor, oynadığın oyuna bakıp "ne var lan sağa sola gidiyoz işte" diyebilirsin ama işin teknik ve iktisadi kısmı öyle değil işte. uygulamada aynı şekilde, o nedenle düşük fiyat referans değil dedim çünkü düşük fiyat piyasasıyla aynı piyasa değil.

    müşteri herzaman, yani ne kallavi şirketler bile ucuz et yahnisi peşinde koşuyor ama kalitesiz iş alıyorlar. tabi işin üzücü kısmı onlar teknik bilgiden yoksun olduğu için "bak işte az paraya hallettik işi" derken biz görüyoruz uygulamanın ne kadar amatör ellerden çıktığını.

    Emege herzaman saygım var ama bana fıyat baya abartılı geldi .. bana bu fıyatı veren sadeceweb diye bı fırma refaranslarınıda begenmedım acıkcası .. 


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 5821 Toplam Mesaj: 71