folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Ne Bu Yaaa Her Yer Kamera



Ne Bu Yaaa Her Yer Kamera

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    W-H-T
    W-H-T's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2005
    Erkek
    hiç biriyle ugraşma pirize bitane kablo sok kısa devre yaptırr yanlız dikkat et ince bi kalo soka 0.75 gibi sende çarpılmada he bu sana yarar salıcak kameraların bikaçını bozarsınn garanti veriom...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esrardede
    esrardede's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    Hangi okulda okuyorsun,nasıl bir yurtmuş merak ettim şimdi.Ben de yurtta kaldım ama bizde hiç olmadı böyle şeyler ( Gerçi bizimkisi dingonun ahırıydı ya neyse..)

    Yine desigara içenleri takip etmeleri ilginç..

    Yakınınızdan geçerken tıslayan kaç şey sayabilirsiniz?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmet_k
    ahmet_k's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    goz yasartıcı siprey sık
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    git e-bomb falan al dicem 400$, onu vermezsin.
    Yurtun sigortalarını attır. (bayağı bi küfür de yersin.)

    vatandaşa kafam girsin!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByOzaN
    ByOzaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    Bizim okulda Özcan bizi gözetliyor a döndü (Özcen Müdür yardımcısı)

    Yok imzam falan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lost_dream
    lost_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    yoksa orası malatya çocuk yuvasımı.
    malum olaylardan sonra kamera taktılar

    Tüneli kaçmak içinmi kazmışlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    bence al bir iki tane mıknatıs,kameranın etrafına yapıştır(bende bilmiyorum ne olur diye)

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    be_cool
    be_cool's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    bence kamarani cektigi odanin kameranin bakis acisindan resmini cekip karsisina koyun a q olur sanirim filimlerdekigibi yada kamerayi cevirme imkanin varsa baska yone cevir :d

    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengeee
    dengeee's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    devlete zarar vermeyin arkadaşlar lütfen.
    la olm sen de zıkkım iç lan.
    milleti devlete düşman ettin 2 dk'da bi cuara yüzünden.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buzz550
    buzz550's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2006
    Erkek
    Mc.Yargıç yaff bende merak ettim sizin okulu :)) sigara içmeyin!! zararlı
Toplam Hit: 4460 Toplam Mesaj: 27