Nedir Bu Ogame?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek





    millet hastası olmus bız daha yenı duyuyoz nedır bu bı anlatın ya nasıl oluyoda oluyo? Varmı fanatıgı ?


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    güzel bi strateji oyunu ama en cok onkline olan kazanıyo sürekli az online olanlar bişey yapamıyo fazla 3 kere sıfır cektigim sinir oldugum bi oyun tahr,ibat ittifagı vardı deca vardı başımızda decada sıfırı çekince ittifag dağıldı şimdi herkes kendi oynuyo ogame.com.tr altıncı evrendeyiz üye olanlar msj yollasın destek oluruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    24 saat makine başında duran birisiysen , saniyelerle yaşamını sürdüreceksen , oyunun ilk 1 haftası 20 dk uzaklaşmaman gerekiyor ( gece uyumaman , saat 3 de yatıyorsan 4 de kalkıp filonu kaçırman vb yapıp uyuman saat 6 da yeniden kalkman vb ) uyku düzenin iflas oluyor. Yemek yemeyi unutuyor , ocağa koyduğun suyun buharlaşmasını unutuyor...yaratık oluyorsun , 1 haftanın akabindeki 1 ay makine başından 1 saat uzaklaşırsan tüm emeklerin 0 oluyor. 1 aydan sonraki hergün , 30 dakika uzak kalmaman gerekiyor. Çok büyük sıkıntılar , stres seni esir ediyor. Şahsi olarak görüşüm o oyunu oynayan ve ilk 100 de olan insanların hasta olduğu yönünde.. Buna kesin karar getirdim. Oyunu genç nesilin eline veren 2 - 3 paragöz adamın bir nesli makine başında asosyal etmesi , o bahsettiğim 2 - 3 kişiye para kazandırmasından başka bi nane değildir ogame. 6. evreni baya bi kişi uzun süre devam ettirdik yerimiz vardı tanınan bir ittifaktık.. En son accountumuda devralmıştım.. Burayı okursa valla kusra bakma dai çöp oldu o acc :D


    "


    Saldiran DECAMERON (2:267:8)
               yok edildi


    Savasi savunan taraf kazandi!
              
              
               Saldiran taraf toplam 67380000 ünite kaybetti.
               Savunan taraf toplam 6354000 ünite kaybetti.
               Su an bu alan koordinatlarinda bulunan : 14874600 Metal ve
               7223400 Kristal.
               Bir Ayin ortaya çikma sansi 20 %


    1.evren 38. si idi..  Puan 211287 117. oldu 20 dakika içinde , yani dediğim gibi makine başında aylarını harcayan insanlar var , yazık..


    "


    oynamayın bu oyunu hacılar.. İlle ben hasta olmak istiyorum diyen varsa oynasın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek

    Saldiran taraf toplam 67380000 ünite kaybetti.
               Savunan taraf toplam 6354000 ünite kaybetti.
               Su an bu alan koordinatlarinda bulunan : 14874600 Metal ve


    kayıba bakarmısın:) ben o kadar maden kazanamadım bile daha



     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    denizfenerri
    denizfenerri's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    DecaMeron Ve Arlong Yardımınıza İhtiyacım Var  Ogame İçin Lütfen....

    ..............
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    denizfenerri bunu yazdı:



    DecaMeron Ve Arlong Yardımınıza İhtiyacım Var  Ogame İçin Lütfen....



    O oyunu oynuyorsan .... Sana biz değil... Bir psikolok önerebilirim.. ( yanlış anlama , ciddi sorunlu diyorum o oyunu oynayanlara )

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    yok abi ya fazla hastası olmadıktan sonra bişey olmuyo ama uykusuz kalırsın:) sen evren 6 da arlong diye arat bul beni  ordan oselm mesaj at hangi konuda yardım istiyosan artık elimden geldii kadar yardım ederim gerci bende sıfırı cektim ama:)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    justwant
    justwant's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    bende 6.evrendeyim arkadaşlar olanlar varsa msj atsinlar burdan belki tht ittfagi kurariz ;) puanim 6500 daha... :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErsiNnn
    ErsiNnn's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek

    III.Evren de sınır tanımayız ittifakımla :))  OGame bir idol bence bi felsefe şekli oldu artık :))


     


    FaNtastik bir rüya :))


    LAN NERDESİN?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    baba kayıba bakarmısın bide 38.inci :D:D  hll dayı uyumadığın burdan belli uyku duzenimi asla bozmam bu yuzdende sadece 800kusur puanım var  10.evrende olanlar varsa her turlu yardımı yaparıs


    NesTo | same shit diffirent asshole
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    a q ogame gıbı sole senın agzına vereyım ben..Hastalık la bu?...Decanın sozunu dınnemedıgıme pısmanım ama olsun ya zevk bıde yenıınsanlar tanıdık işte fenamı oldu..

    tahribat.com/murid/tugrulbaba
Toplam Hit: 4188 Toplam Mesaj: 50